sprde
Samochód: Vw Passat B6
Silnik: CBBB
Imię: Maciej
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2017 Posty: 1 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-17, 23:27 VAG Mechanik
Witam wszystkich forumowiczów!
Jestem nowym użytkownikiem i pewnie zagoszczę tu na dłużej jednak pilna sprawa nie cierpiąca zwłoki która mnie męczy spowodowała przejście do konkretów.
W kwietniu br. kupiłem Passat B6 (motor CBBB) z pierwszej ręki zakupionego w Autorud pełny serwis z przebiegiem 125 000 km. Zależało mi na w miarę świeżym niewyjeżdżonym aucie, gdyż robię rocznie ok. 120 tys. km i potrzebuje pewnej bryki. Zapłaciłem niemało za ową pewność i do tej pory dołożyłem już ok. 7000 zł aby wszystko w nim grało na najwyższym poziomie.
Ostatni serwis jednak był całkiem spory bo oprócz wymian eksploatacyjnych zrobiłem zawieche na zero chociaż jeszcze nie wołała i wiele innych. Odbierając samochód miałem nadzieję na długie i szczęśliwe chwile z autem. Jednak za drugi dzień już poczułem smród przepalonego oleju w kabinie. Doszedłem do wniosku, że może przy wymianie oleju coś się rozlało i się dopala jednak było gówno raz gorzej.
Kilka dni później montowałem haka i ujrzałem że wszystko jest mokre od spodu a czarne ślady to olej. Regenerowałem turbinę ponieważ wydawała dziwne dźwięki i albo ją ktoś źle poskładał albo źle zregenerował i leje. Nadmienie, że i ten gówno składał i ten gówno regenerował to renomowane warsztaty. Jednak nie mam już siły do tego dziadostwa i szukam dobrego ale naprawdę dobrego Mega dobrego mechanika VAG w okolicach Rzeszowa. Wyjeżdżam za 3 tyg na Chorwację i muszę być pewny auta nadal wydaje mi się że jest coś nie tak jak powinno być.
Ta historia mogłaby być bardzo długa ale nie chce przynudzać - jeszcze się poznamy :)
Polećcie kogoś naprawdę konkretnego. Tylko proszę nie piszcie mi o Panu F. z Łąki.
Samochód: Bora Variant , Polo 6N2 , LT 35
Silnik: ASV, ASX , AHD
Imię: Hubert Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 92 Skąd: ok Rz
Wysłany: 2017-08-18, 14:39
Ful Auto
Fularski , imienia nie pamiętam
10 lat temu był bardzo dobry.
Teraz tak jak cały vag jedzie na renomie wypracowanej jakiś czas temu.
Coraz więcej niezadowolonych klientów , jak starsze auto zobaczy to kręci nosem , po prostu grymasi.
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-08-18, 18:04
Dla bezpieczeństwa lepiej odpuścić przy tymmprzebiegu zalecal bym wymiane rozrzadu kompletnwgo ostatnio robilismy przy q7 ori przebiej 570tys to lancuch glowny wzgledem nowgo byl o 1 ogniwko wyciagniety standardowo wycieki sie tez usuwalo
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2017-08-18, 19:26
tak tak rozrząd to wymiany cały i pewnie przestanie rwać na wolnych i falować głowice i wtryski + wycieki tak przy okazji i tak silnik będzie wydarty z budy
Witam. Też przyłączę się do poszukiwań dobrego mechanika od TDI bo od jakiegoś czasu mam problem z moim Roomsterem i mam już dość gościa który mi go robił bo gość nie widzi problemu a problem jest. Problem objawia się przy delikatnej jeździe na obrotach ok 2 tyś lub po przegonieniu autka jak już odpuścimy tempo to wtedy zaczyna się pooszarpywanie, nierówna praca. Już sam nie wiem gówno to może być. Dodam że silnik zrobiony od dołu do góry tzn. panewki korbowodowe Glyco sputter, głowica po remoncie, nowe popychacze, wałek, zawory, rozrząd. Wjedno w gówno nie wierzę to tylko regenerowane pompowtryski. I teraz nie wiem czego się czepić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum