FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
VAG Mechanik
Autor Wiadomość
sprde

Samochód: Vw Passat B6
Silnik: CBBB
Imię: Maciej
Wiek: 33
Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-17, 23:27   VAG Mechanik

Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem nowym użytkownikiem i pewnie zagoszczę tu na dłużej jednak pilna sprawa nie cierpiąca zwłoki która mnie męczy spowodowała przejście do konkretów.

W kwietniu br. kupiłem Passat B6 (motor CBBB) z pierwszej ręki zakupionego w Autorud pełny serwis z przebiegiem 125 000 km. Zależało mi na w miarę świeżym niewyjeżdżonym aucie, gdyż robię rocznie ok. 120 tys. km i potrzebuje pewnej bryki. Zapłaciłem niemało za ową pewność i do tej pory dołożyłem już ok. 7000 zł aby wszystko w nim grało na najwyższym poziomie.

Ostatni serwis jednak był całkiem spory bo oprócz wymian eksploatacyjnych zrobiłem zawieche na zero chociaż jeszcze nie wołała i wiele innych. Odbierając samochód miałem nadzieję na długie i szczęśliwe chwile z autem. Jednak za drugi dzień już poczułem smród przepalonego oleju w kabinie. Doszedłem do wniosku, że może przy wymianie oleju coś się rozlało i się dopala jednak było gówno raz gorzej.

Kilka dni później montowałem haka i ujrzałem że wszystko jest mokre od spodu a czarne ślady to olej. Regenerowałem turbinę ponieważ wydawała dziwne dźwięki i albo ją ktoś źle poskładał albo źle zregenerował i leje. Nadmienie, że i ten gówno składał i ten gówno regenerował to renomowane warsztaty. Jednak nie mam już siły do tego dziadostwa i szukam dobrego ale naprawdę dobrego Mega dobrego mechanika VAG w okolicach Rzeszowa. Wyjeżdżam za 3 tyg na Chorwację i muszę być pewny auta nadal wydaje mi się że jest coś nie tak jak powinno być.

Ta historia mogłaby być bardzo długa ale nie chce przynudzać - jeszcze się poznamy :)

Polećcie kogoś naprawdę konkretnego. Tylko proszę nie piszcie mi o Panu F. z Łąki.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-08-18, 10:55   

sprde napisał/a:
Tylko proszę nie piszcie mi o Panu F. z Łąki


a daj spokój po tym partaczu to już sporo samochodów poprawiałem i tez go nie polecam
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-08-18, 14:22   

o kogo chodzi ? bo znajomy mówił właśnie że gdzieś ma oddać Audi do Łąki bo tam dobry mechanik jest ?
 
 
hubus444
Średniozaawansowany

Samochód: Bora Variant , Polo 6N2 , LT 35
Silnik: ASV, ASX , AHD
Imię: Hubert
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 92
Skąd: ok Rz
Wysłany: 2017-08-18, 14:39   

Ful Auto
Fularski , imienia nie pamiętam
10 lat temu był bardzo dobry.
Teraz tak jak cały vag jedzie na renomie wypracowanej jakiś czas temu.
Coraz więcej niezadowolonych klientów , jak starsze auto zobaczy to kręci nosem , po prostu grymasi.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-08-18, 16:36   

Fularski od laki jadąc w stronę Palikówki ew od Palikówki w stronę łaki po lewej stronie

bracus, z ciekawości zapytam gówno to za fura i jakie prace ma przy niej wykonać :D
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-08-18, 16:49   

a6 3.0 TDI rozrząd głowice(rewizja) wtryski(na maszynę i sprawdzić)
miała mieć 300+ przelot jest 700+ życie ;-)
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-08-18, 18:04   

Dla bezpieczeństwa lepiej odpuścić przy tymmprzebiegu zalecal bym wymiane rozrzadu kompletnwgo ostatnio robilismy przy q7 ori przebiej 570tys to lancuch glowny wzgledem nowgo byl o 1 ogniwko wyciagniety standardowo wycieki sie tez usuwalo
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-08-18, 19:26   

tak tak rozrząd to wymiany cały i pewnie przestanie rwać na wolnych i falować głowice i wtryski + wycieki tak przy okazji i tak silnik będzie wydarty z budy
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2017-08-29, 19:21   

Witam. Też przyłączę się do poszukiwań dobrego mechanika od TDI bo od jakiegoś czasu mam problem z moim Roomsterem i mam już dość gościa który mi go robił bo gość nie widzi problemu a problem jest. Problem objawia się przy delikatnej jeździe na obrotach ok 2 tyś lub po przegonieniu autka jak już odpuścimy tempo to wtedy zaczyna się pooszarpywanie, nierówna praca. Już sam nie wiem gówno to może być. Dodam że silnik zrobiony od dołu do góry tzn. panewki korbowodowe Glyco sputter, głowica po remoncie, nowe popychacze, wałek, zawory, rozrząd. Wjedno w gówno nie wierzę to tylko regenerowane pompowtryski. I teraz nie wiem czego się czepić.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-08-29, 23:03   

Grzesiek1987, odezwij sie na pw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10