FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Logi dynamiczne. 1.9 tdi AHF
Autor Wiadomość
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-19, 14:13   

KaziK napisał/a:
Najlepiej byłoby żeby samochód prześwietlił ktoś bezstronny bo w każdym z przypadków z którym ja miałem do czynienia z silnikiem i sterowaniem było wszystko w porządku, a firmy w których były robione turbiny oczywiście zwalały winę na to, że coś jest nie tak w samochodzie. Bardzo prawdopodobne, że w Twoim przypadku będzie tak samo więc licz się z ich niemiłym "werdyktem" ;-)

Też tak samo myślę, powiedzą że to wina silnika albo czegoś innego żeby tylko na nich nie było. Chyba że może dogadam się też z nimi. Bajki też mi nie wcisną nie wiadomo jakiej bo też sam coś w tym temacie wiem, także może zszokowany nie będę, chodź kto wie :-) Dam znać jak coś będę wiedział ;-) ;-)
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-20, 10:51   

Turbo do wyciągnięcia i zmienna do czyszczenia, i mówili że będzie dalej hulać, tak chłopaki stwierdzili w zakładzie. gówno myślicie o samym czyszczeniu ?? :-? koszt około 300 zł a ja znalazłem taką turbawkę za 420 zł czyli nie wiele więcej i przynajmniej gwarancja jest na rok https://www.olx.pl/oferta...html#6fc5735154
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2017-10-20, 23:54   

Przejrzyj jeszcze raz wszystkie logi które wrzuciłem, każda turbina była nowa i widzisz jak wstawały tragicznie, wtedy zastanów się jeszcze raz czy chcesz mieć taką samą sytuację. Nikt za 420zł nie zrobi Ci nowej turbiny żeby działała jak należy, a u nich widzę masówka - wszystko po 420zł :mrgreen:
Poza tym ta turbina i tak do Ciebie nie podejdzie bo ty masz u siebie taką, która ma kolektor na stałe z turbiną, jednolite żeliwo.

A tak wgl to identyczna diagnoza jak ta, którą postawili Ci w zakładzie była podana na początku tematu :-)
Ostatnio zmieniony przez KaziK 2017-10-20, 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-21, 07:53   

Tak dokładnie ta sama diagnoza. Tylko zastanawiam się teraz gówno robić czy tylko tą zmienną wyczyścić i jeździć bo nie ma chyba sensu regenerować całej tym bardziej że nie myślę samochodu trzymać nie wiadomo ile tylko sprzedać gdzieś za rok :-/ :->
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-10-21, 07:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2017-10-21, 11:07   

Daj do wyczyszczenia i wyważenia do Turbospeca, jak będzie coś nie tak, typu za duże luzy to zadzwonią do Ciebie i powiedzą jak wygląda sytuacja, jeśli będzie wszystko ok i wystarczy tylko wyczyszczenie i wyważenie to jeszcze długo turbo pojeździ.
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-22, 09:18   

KaziK napisał/a:
Daj do wyczyszczenia i wyważenia do Turbospeca, jak będzie coś nie tak, typu za duże luzy to zadzwonią do Ciebie i powiedzą jak wygląda sytuacja, jeśli będzie wszystko ok i wystarczy tylko wyczyszczenie i wyważenie to jeszcze długo turbo pojeździ.

Wiem rozumiem ale wyjdzie tak że powiedzą że trzeba całe turbo robić i 800 zł nie moje a nie chce sie w takie koszty pchać jak za rok myślę sprzedać samochód :-> :-o
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2017-10-22, 09:43   

No i tu sens rozmowy kończy się :-P
Wszystko gówno chciałeś wiedzieć już wiesz, gówno należy zrobić wiesz, gówno zrobisz twoja decyzja. Temat wyczerpany :-P
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-23, 04:16   

KaziK napisał/a:
No i tu sens rozmowy kończy się :-P
Wszystko gówno chciałeś wiedzieć już wiesz, gówno należy zrobić wiesz, gówno zrobisz twoja decyzja. Temat wyczerpany :-P

Tak już wszystko wiem, dzięki za pomoc ;-) pozdrawiam ;-)
 
 
 
KoSTeK
Średniozaawansowany


Samochód: VW Golf 4
Silnik: 1.9 TDI 110KM AHF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 165
Skąd: RPZ
Wysłany: 2017-10-23, 08:35   

Myślę że nawet wstępną diagnozę by Ci powiedzieli na starcie tak jak ja miałem. Tylko wziął do ręki i powiedział że ewidentnie geometria do czyszczenia, a luzów na wirniku nie ma. Płacisz tylko za wykonaną pracę. Nawet jeśli by się okazało że trzeba regenerować i zadzwonią z taką informacją, to możesz powiedzieć że nie ma sensu bo masz już chińskie turbo po "regeneracji" za 420zł.

PS. Myślę że warto jednak dołożyć te 400zł więcej i mieć pewność i gwarancję że turbo jest zrobione jak trzeba, a nie jakiś chiński badziew który nie wiadomo ile pochodzi.

Ale to tylko moje zdanie 8-)
 
 
P4V3U
Nowicjusz


Samochód: VW Golf IV
Silnik: 1.9 TDI AHU
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-10-30, 12:45   

Nie chcę zakładać specjalnie nowego tematu, więc postanowiłem że podepnę się tutaj.
Mam problem z doładowaniem w silniku ALH. Podczas jazdy czuć spadek mocy w zakresie mniej więcej 2500 - 3000. Dzieje się tak wyrywkowo - raz jest ok a raz się tak dzieje.
Wężyki wszystkie wymienione na nowe.
Vaglog nie chce działać, więc wrzucam screena. Mam nadzieję, że logi wykonałem poprawnie (od 1500 do 4000 obrotów na 3 biegu):

Logi turbo.jpg
Plik ściągnięto 8534 raz(y) 132,97 KB

 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2017-10-30, 22:04   

Oj spore spadki doładowania :-/ Patrząc na tak agresywne spadki możliwe, że geometria się przycina ale jest też opcja uwalonego zaworka bo jakoś dziwnie faluje to doładowanie tylko za szybko jak na zapieczoną geometrię. Podmieniłbym zaworek N75 i zrobił ponownie logi, jeśli to nie on to wykluczymy ten problem.
 
 
 
P4V3U
Nowicjusz


Samochód: VW Golf IV
Silnik: 1.9 TDI AHU
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-10-31, 12:06   

Mogę podmienić do testów N75 na N18?
 
 
robert3814

Samochód: AUDI A3 8L
Silnik: ASV
Imię: ROBERT
Wiek: 30
Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: KROSNO
Wysłany: 2017-10-31, 15:12   

Tak, możesz, ale najlepiej podmienić na n75
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-10-31, 19:45   

Wyciągnąłem dziś turbo i chodzi mi o tą rurkę która doprowadza olej do turbiny i ona odkręciła mi się z tą końcówką gówno wchodzi do korpusu. Taką ją wkręcić z powrotem czy rozkręcić to ??

23163685_841166749390204_1295104603_n.jpg
Plik ściągnięto 8494 raz(y) 38 KB

 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-11-03, 21:34   

Pomiędzy tzw nyplem który wkręca się do turbo a rurką którą się przykręca do niego idzie jakaś podkładka miedziana (uszczelniająca) bo rozkręciłem to połączenie widoczne na zdj i sączy mi teraz olej. Wie ktoś coś na ten temat ?? :-/ :-?
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-11-03, 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-11-03, 22:04   


nr 13 jest opisany jako - N 0208292 - pierścień gwintowany.
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-04, 08:35   

Odkrec. Pod ta srube redukcyjna a turbo idzie podkladka najzywklejsza miedziana fi 10. I dokrec ja do turbo tak dosc zdrowo. Potem rurka juz na aucie.Natomiast rurka na ta srube idzie bez niczego. Tam jest stozek ktory sie uszczelni po dokreceniu.
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-11-04, 20:32   

Tak właśnie zrobiłem i lało mi pomiędzy tym nyplem gówno się wkręca do turbo a rurką gówno do niego przychodzi. Kupiłem dziś nowy ten nypel i przewód używkę, zakręciłem i niby sucho, zobaczymy jak długo :-/ :-?
 
 
 
P4V3U
Nowicjusz


Samochód: VW Golf IV
Silnik: 1.9 TDI AHU
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2018-01-10, 18:02   

Trochę odkopię temat.
Po wymianie N75 trochę poprawiła się praca turbo, ale nadal pojawiały się spadki doładowania.
Okazało się, że wężyk odmy na harmonijce był popękany. Po jego wymianie auto odżyło. W całym zakresie obrotów równo oddaje moc. Jak będę miał kabel zrobię logi i podrzucę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 17