FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
spadająca temp silnika
Autor Wiadomość
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-17, 18:52   spadająca temp silnika

mam pytanie, przy dzisiejszych temp 1-2 stopnie, wskaźnik temp po dojściu do 90 stopni, na wolnych obrotach spada temperatura silnika nieraz do jakiś 70 stopni na wskaźniku, silnik zagazowany, reduktor gazu podpięty do małego obiegu, mam pytanie to normalne czy padł termostat albo czujnik, silnik 1,6 8v benzyna
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-11-17, 19:07   

Pewnie termostat.
Odpal zimne auto i niech chwilę pochodzi albo się kawałek przejedź tak zeby wskazówka temepratury płynu ruszyła i sprawdź ręką węże wchodzące do chłodnicy. Jeśli górny i dolny będą ciepłe to termostat do wymiany.
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-17, 20:26   

też tak czuje, czyli generalnie nic to nia ma wspólnego z gazem i ten typ tak nie ma mieć
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-11-17, 20:40   

??? ja nie napisałem że ten typ ma tak mieć.
Sprawdź tak wyżej napisałem czy termostat trzyma.
 
 
P4V3U
Nowicjusz


Samochód: VW Golf IV
Silnik: 1.9 TDI AHU
Imię: Paweł
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 27
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-11-18, 14:11   

Mam tak samo jak autor tematu. Po nagrzaniu, podczas jazdy wskazówka od temperatury spada. Silnik ALH. Obstawiam termostat także wymienię i zobaczymy czy problem zniknie.
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-11-18, 14:37   

Termostat do TDI to koszt około 35zł, nie polecam chinszczyzny. Wahler jest całekiem ok, przed montażem warto ze dwa razy wrzucic go do gotujacej się wody i zobaczyć czy sie otworzy a potem zamknie. Warto przetestować dwa razy, unikniemy sytuacji że założymy go a potem się okaże że coś nie chodzi.

W tdi ALH termostat masz poniżej pompy wtryskowej, nie ma tragedi z dostępem. Trzeba mieć płynu na dolewkę.
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-18, 18:41   

spiczi napisał/a:
??? ja nie napisałem że ten typ ma tak mieć.
Sprawdź tak wyżej napisałem czy termostat trzyma.


a jak nie napisałem że ty tak napisałeś po prostu na jakimś forum spotakałem sie z takimi twierdzeniami, generalnie muszę wymienić lewą piastę z łożyskiem albowiem szumi od 8 km/h więc mechanik może zrobi 2 roboty za jendym razem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9