FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf 2 gaznik przerobka na wtrysk
Autor Wiadomość
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-12-17, 11:06   Golf 2 gaznik przerobka na wtrysk

Czesc.
Mam golfa mk2 z gaznikiem pierburga 2ee. I juz mnie h** z nim bierze bo ciagle problemy z obrotami moca itd..

Troche badalem temat i da sie przerobic na motowtrysk z 1.8RP i skoncza sie wszystkie problemy.

I pytania jest takie.
Czy ktos to robil? Duzo roboty i czy ma to sens?
Czy moze lepiej wrzucic cale 1.8?
I czy ma ktos czesci do takiej przerobki?
I czy jest ktos kto by sie tego podjal? A najlepiej jak ktos ma czesci i checi zeby to przerobic :lol:
A wlasnie zeby bylo trudniej to jest automat xd

PS. Tak wiem ze sa takie tematy. Ale z 2010 takze inna dostepnosc czesci itd
Ostatnio zmieniony przez matiszi 2017-12-17, 11:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-01-05, 08:33   

Jaki silnik z pierburgiem?

Wszystko jest do zrobienia tylko Ty musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie czy jest sens.
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-01-05, 08:36   

Tak. Pierburg 2ee 1.6 . Gaznik sterowany komputerem.

Sens jest bo stan mam dobry no i automat gówno jest dosc malo spotykane.

KoguT, podjal bys sie? Jakies przyblizone koszty?
Ostatnio zmieniony przez matiszi 2018-01-05, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-01-06, 15:51   

Jest to do zrobienia.
Tylko sprawa wygląda następująco.
Wkładając osprzęt z RPka do 1.6, będziesz miał bogatą mieszankę bez robienia programu a to już są koszta dosyć spore i nieopłacalne.
Jeśli upierasz się przy samym osprzęcie to musiał byś znaleźć całość od ABA z wiązką i komputerem (1.6 na monowtrysku z MK3), do tego rozdzielacz zapłonu z ABSa. Trzeba dopasować podstawę wtrysku na Twój kolektor ssący (prawdopodobnie pasuje od PRka). I teraz kewstia czy jest sens szukać i czy jest to osiągalne?

Szybciej wyrwiesz gdzieś kompletnego RPka na swap albo coś mocniejszego. Tylko nie wiem jak sprawa ze skrzynią automatyczną. Wpięcie w kompa to raczej nie problem bo piny są tylko pozostaje jeszcze tzw kickdown pod pedałem gazu. Nie wiem czy jest on powiązany z ECU silnika czy ze sterownikiem skrzyni biegów.

Np. w moim ABA mam możliwość zmiany ustawień w ECU za pomocą VAGa żeby silnik pracujował ze skrzynią manualną lub automatyczną.

Osobiście na Twoim miejscu poszukał bym silnika 2e w komplecie ze skrzynią i półośkami. Ewentualnie jeśli upierasz się przy czymś z epoki i niskobudrzetowym to szukaj PRka w komplecie ze skrzynią.
Te dwa swapy będziesz miał porównywalne cenowo z przeróbką swojego gaźnika na wtrysk.
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2018-01-06, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-01-07, 11:41   

2e juz raz w zyciu przerabialem i nigdy wiecej. Jak pomysle o tej przeplyce i o tym ze wszystkie zyebane i mega drogie. Jak juz to ADY. Tylko wlasnie bardziej pisalem o przerobce bo niewiem czy skrzynia podejdzie to innych motorow. Ale ostatnio powymienialem pol osprzetu gaznika i komputer i odpukac chodzi w miare ok. Reasumujac chyba gra niejest warta swieczki
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2018-01-07, 13:32   

Więc wkładaj ABA. Prosta budowa, pancerny motor :prosze: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12