Witam. Wie może ktoś jak prawidłowo wyregulować sztangę od gruszki ?? Nie wiem może przy pomocy vaga itd. Czy trzeba jechać do zakładu gdzie regenerują turbiny ?? wymieniłem dziś na nową bo stara padła. Mniej więcej ustawiłem za pomocą suwmiarki tak jak starą. Niby wszystko chodzi, nie przeładowuje tylko chciałem się upewnić czy wszystko jest ok, czy trzeba jakąś korektę zrobić. Pacjent to audi a3 1.9 tdi 110. Pozdrawiam
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2018-03-17, 12:29
GOT_SPL u niego silnik nie wkręci się na 1400-1500RPM jak wszystkie PD, zostaje jedynie ustawienie z pomocą pompki podciśnieniowej.
riko w silnikach z pompowtryskiwaczami po włączeniu grupy 11 w nastawach podstawowych silnik wkręca się sam na 1400-1500RPM i cyklicznie włącza i wyłącza podciśnienie idące na gruszkę, wtedy trzeba regulować tak aby różnica doładowania między włączonym, a wyłączonym podciśnieniem była jak największa, problem w tym, że Ty w silniku na pompie wtryskowej możesz odpalić tylko test przy obrotach jałowych więc wiele Ci to nie da. Jeśli masz kogoś w okolicy kto posiada pompkę podciśnieniową to udaj się do niego, przy -0,6 bara sztanga powinna oprzeć się o zderzak wkręcony w obudowę żeliwną turbiny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum