FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana gruszki. Regulacja cięgna.
Autor Wiadomość
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2018-03-15, 21:17   Wymiana gruszki. Regulacja cięgna.

Witam. Wie może ktoś jak prawidłowo wyregulować sztangę od gruszki ?? Nie wiem może przy pomocy vaga itd. Czy trzeba jechać do zakładu gdzie regenerują turbiny ?? wymieniłem dziś na nową bo stara padła. Mniej więcej ustawiłem za pomocą suwmiarki tak jak starą. Niby wszystko chodzi, nie przeładowuje tylko chciałem się upewnić czy wszystko jest ok, czy trzeba jakąś korektę zrobić. Pacjent to audi a3 1.9 tdi 110. Pozdrawiam ;-)
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2018-03-15, 23:04   

odpal vcds w silniku nastawy podstawowe grupa 11 i do ilu pompuje ci ciśnienia jak do 1200 to jest idealnie
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2018-03-16, 06:33   

GOT_SPL napisał/a:
odpal vcds w silniku nastawy podstawowe grupa 11 i do ilu pompuje ci ciśnienia jak do 1200 to jest idealnie

Na biegu jałowym tak ?? na zimnym czy ciepłym silniku ?? czy to nie ma znaczenia ??
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2018-03-17, 12:29   

GOT_SPL u niego silnik nie wkręci się na 1400-1500RPM jak wszystkie PD, zostaje jedynie ustawienie z pomocą pompki podciśnieniowej.

riko w silnikach z pompowtryskiwaczami po włączeniu grupy 11 w nastawach podstawowych silnik wkręca się sam na 1400-1500RPM i cyklicznie włącza i wyłącza podciśnienie idące na gruszkę, wtedy trzeba regulować tak aby różnica doładowania między włączonym, a wyłączonym podciśnieniem była jak największa, problem w tym, że Ty w silniku na pompie wtryskowej możesz odpalić tylko test przy obrotach jałowych więc wiele Ci to nie da. Jeśli masz kogoś w okolicy kto posiada pompkę podciśnieniową to udaj się do niego, przy -0,6 bara sztanga powinna oprzeć się o zderzak wkręcony w obudowę żeliwną turbiny.
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2018-03-18, 03:02   

Okey. Mam nie daleko gościa gówno zajmuje się turbawkami to podskocze do niego lub sam może ogarnę. Ale jak narazie mogę jeździć normalnie tak ?
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2018-03-18, 10:59   

Jeśli sztanga nie jest za krótka i przeładowania nie lecą w "kosmos" to można jeździć.
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2018-03-18, 11:18   

KaziK napisał/a:
Jeśli sztanga nie jest za krótka i przeładowania nie lecą w "kosmos" to można jeździć.
Zrobie może logi dynamiczne to sami ocenicie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9