Wysłany: 2018-04-17, 09:53 przeładowanie turbiny - błąd 17965 - logi do analizy
witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje.
Zaworek wykluczysz podmieniając z n18, gruszkę możesz sprawdzić w prosty sposób: ściągasz wężyk od n75 idący do gruszki, odpinasz cięgno gruszki od kierownic turbiny, zakładasz strzykawkę i zasysasz powietrze. Jak po zassaniu strzykawką powietrza cięgno się skróci i tak utrzyma to grucha ok i zostają kierownice w turbo. A 90% VNT ma problem z kierownicami więc i Twoja fura pewnie do tego grona należy.
W b5 nie powinno być problemu z wydarciem turbo, dobry dostęp.
Popraw przy okazji kąt wtrysku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum