FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
przeładowanie turbiny - błąd 17965 - logi do analizy
Autor Wiadomość
aretur

Samochód: vw passat b5
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2018-04-17, 09:53   przeładowanie turbiny - błąd 17965 - logi do analizy

witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje.

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7dQ0V.html (kilka logów każdy z odcięciem)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9PGLN.html (log bez błędu)

Statyczny:
Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_G494zv0.html
Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_1hczf.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_CU3M3M.html

Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Z2ghS.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O40P3P.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v34580u.html
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2018-04-17, 20:39   

Zaworek wykluczysz podmieniając z n18, gruszkę możesz sprawdzić w prosty sposób: ściągasz wężyk od n75 idący do gruszki, odpinasz cięgno gruszki od kierownic turbiny, zakładasz strzykawkę i zasysasz powietrze. Jak po zassaniu strzykawką powietrza cięgno się skróci i tak utrzyma to grucha ok i zostają kierownice w turbo. A 90% VNT ma problem z kierownicami więc i Twoja fura pewnie do tego grona należy.
W b5 nie powinno być problemu z wydarciem turbo, dobry dostęp.
Popraw przy okazji kąt wtrysku.
 
 
aretur

Samochód: vw passat b5
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2018-04-18, 08:15   

A ile kąt powininen wynosić w silniku pd i ktory to log? bo w logu 004 w Synchro. angle widzę 0.0 więc wydaje mi się ustawiony idealnie ?
Ostatnio zmieniony przez aretur 2018-04-18, 08:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2018-04-18, 20:36   

Nie zwróciłem uwagi że to PD :oops: . Temat kąta wtrysku odpada.
Ostatnio zmieniony przez spiczi 2018-04-18, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
warszawa.bawariamotors.mini.com.pl

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12