Cześć, nie mogę nigdzie naleźć tematu odpowiadającego na moje pytanie. Dzisiejszym pacjentem jest Audi A5 3.0 TDI 218KM 160kW z 2016 roku. Auto nie jest moje, dlatego napiszę tyle ile zaobserwowałam przez ostatnie dwa tygodnie. Mianowicie auto przy aktualnej pogodzie nie chce odpalać na zimnym w szczególności, za może 15 razem uda mi się odpalić, zostawiam go na luzie i falują obroty do powiedzmy od prawie zera do 1500-2000 , a za chwilę gaśnie. Podczas jazdy okropnie szarpie, telepie. Teraz auto weszło w tryb awaryjny, podejrzewam wtryskiwacze, ale pewności nie mam za grosz. Może ktoś z was miał taki przypadek i może podpowiedzieć. Byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ auto za dwa tygodnie pojedzie do serwisu, a nie chcę żeby tam wciskali kit. :)
Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol Pomógł: 15 razy Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2019-01-28, 15:58
Jeśli samochód nie ma jeszcze trzech lat lub 90 000km przebiegu, to jeszcze powinien mieć gwarancję, także najpierw bym się udał do ASO. Jeśli gwarancji już nie ma, to zacząłbym od wymiany filtra paliwa i zalania dobrego oleju napędowego. Jeśli to nie pomoże, to dobrze by było sprawdzić, czy układ nie jest zapowietrzony, później pompę wysokiego ciśnienia, a na końcu dopiero bym sprawdzał wtryskiwacze.
Podepnę się pod temat i podpytam, dobry olej silnikowy do tego auta to jaki? A poza tym to tutaj http://www.wtryskiwacz.gówno...i-denso-siemens masz kilka ciekawostek o wtryskach skoro je podejrzewasz. :)
Ostatnio zmieniony przez Masha2019 2019-02-12, 09:28, w całości zmieniany 1 raz
Zrób tak jak kolega powiedział, jedź do ASO jak masz gwarancje, ale mimo wszystko jak dla mnie wtryski są pierwsze do sprawdzenia. Jak one bd ok, to może jeszcze pompa WC coś być nie tak :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum