FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
pobór prądu na postoju
Autor Wiadomość
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2020-11-02, 21:15   pobór prądu na postoju

Witam
Mam problem z rozłądowującym się akumulatorem, na postoju, zamknięte, z wyłączonymi odbiornikami pobiera 0,12 A. Czy to prawidłowy pobór, auto ibiza 1,4 86 km
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-11-03, 22:43   

Masz tam lpg, alarm itp ?
normalnie pobór nie powinien przekraczać 0,03A.
Kiedy sprawdzasz ten pobór? po zamknięciu samochodu na centralny musisz odczekać z 2 minuty żeby wszystko się uśpiło.
Radio fabryczne czy inne?
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2020-11-04, 16:47   

radio niefabryczne, sprawdzałem zaraz po zamknięciu tak do 5 min, na początku było 0,5A, spadało do 0,12A, muszę sprawdzić tak po 30 min ponoć moduł komfortu przechodzi w stan uśpienia po 30 min w Ibizie 6l, chyba że się mylę
Ostatnio zmieniony przez piotr12 2020-11-04, 17:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-11-04, 23:11   

nie wydaje mi się żeby aż tyle się moduł usypiał. Jeśli radio nie fabryczne i nie jest jakos blokowane (kod czy coś to zacznij od niego), wyjmij radio, czy bezpiecznik od radia.
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2020-11-05, 08:38   

tak zrobie tylko katar mi minie, pobór 0,12 A to dużo?, Jeśli to radio to jest źle podłączone czy coś z nim nie tak
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-11-06, 21:40   

jeśli normalny pobór to 0,02-0,03 A a Ty masz 0,12 to 4 razy więcej to raczej dużo.
Nie koniecznie musi to być radio ale od czegoś trzeba zacząć.
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2020-11-09, 19:19   

Na bezpiecznikach sprawdź pobór prądu. Najszybciej dojdziesz gówno obciąża aku
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2020-11-15, 21:04   

Zapraszam do kontaktu zrobimy na miejscu 660-731-462 ;-)
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2020-11-17, 22:24   

pobór 0,12 A, po wyjęciu bezpiecznika od gazu 0,01, po wpięciu z powrotem pobór 0,12A przez 10 minut, poźniej 0,01 to chyba ok, po prostu sterownik od gazu wygasza się 10 min, jeśli drzwi są otwarte pobór 0,22A czyli dużo, węc chyba problem rozwiązany, pytanie tylko o akumlator niby nowy bosxh a npięcie 12,16 V czyli szału nie ma spróbuje go podładować
 
 
barti.k3
Średniozaawansowany


Samochód: Golf MK4
Silnik: 1.6 AKL
Imię: Bartek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 109
Skąd: okolice RLA
Wysłany: 2020-11-30, 10:22   

piotr12, Zmierz także pobór prądu przy zamknietych drzwiach. Moduł komfortu wygasza się chyba po 30 sekundach i wtedy też się zmieniają wartości poboru prądu
 
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2020-11-30, 21:40   

mierzyłem po 10 min. pobór 0,01 A czyli ponoć w normie, podładowałem akumulatory do 12,8V, zarwóno w altei jak i ibizie po tygodniu jeżdzenia, na podpiętych klemach, przy wyłączonym silniku napięcie akumulatorów 12,3-12,4 V pytanie jakie powinno być prawidłowe, oczywiście tabelki znam z nich wynika że powyżej 12,4 ale takie napięcie oznacza walnięte regulatory czy akumulator czy też takie powinno być
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2020-12-01, 22:32   

napięcie mierzone zaraz po odpięciu prosotwnika, czy po jeżdzie będzię wyższe. Po postoju spadnie nawet bez obciążenia (wolno stojący akumulator) do 12,3-12,5V i tak zawsze jest.
Pobór na postoju masz ok.
Jak aku ma już pare lat to może to być ich fizyczne zużycie i nic w tym nie zrobisz.

Tata z polo 9n3 1,2 12V tej jesieni wyjął oryginalny 11letni akumulator bo już nie dawał rady kręcić rozrisznikiem. Nowy zakupiony wytrzyma pewnie max z 3 lata.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
skup aut Józefów

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10