FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
gówno sądzicie o kondensatorach hybrydowych?
Autor Wiadomość
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-19, 12:40   

eeee to kondensator ci niepotrzebny :->
 
 
kamxp125
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-19, 12:54   

Ok a akumulator musze wymieniać czy nie ??
 
 
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-19, 13:04   

raczej nie. Ale podaj jego parametry :->
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-04-20, 09:48   

Ludzie czytam i dostaje bólu brzucha jak to czytam :mrgreen: . Po pierwsze kondensator to nie perpetum mobile on nie czerpie energii z kosmosu tylko z akumulatora, to tylko zbędne świecidełko którego działanie jest nie współmierne do kosztów poniesionych na jego zakup ;-) . Po drugie to gówno piszą na elektrodzie że na każde 500rms 1F to bajka jakich tam wiele. Jeżeli myślimy o konkretnej instalacji to podstawową sprawą jest odpowiedni alternator i aku oraz odpowiednie przekrój kabla zasilającego. Jeżeli jednak nadal mamy duże spadki napięcia to instalujemy w bagaju drugi aku i po sprawie. Załączam tabelkę która pomoże przy dobieraniu kabla zasilającego do Waszych instalacji:
 
 
 
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 11:48   

czyli twierdzisz ze do zasilenia 2 kW piecy nie potrzeba by kondensatora a 2 aku??

poza tym 1F na 500 W RMS - to jest umownie przyjeta proporcja a nie zasada ktorej sie trzeba trzymac scisle.
 
 
karol4280
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 17:08   

DJ_SM napisał/a:
Ludzie czytam i dostaje bólu brzucha jak to czytam :mrgreen: . Po pierwsze kondensator to nie perpetum mobile on nie czerpie energii z kosmosu tylko z akumulatora, to tylko zbędne świecidełko którego działanie jest nie współmierne do kosztów poniesionych na jego zakup ;-) . Po drugie to gówno piszą na elektrodzie że na każde 500rms 1F to bajka jakich tam wiele. Jeżeli myślimy o konkretnej instalacji to podstawową sprawą jest odpowiedni alternator i aku oraz odpowiednie przekrój kabla zasilającego. Jeżeli jednak nadal mamy duże spadki napięcia to instalujemy w bagaju drugi aku i po sprawie. Załączam tabelkę która pomoże przy dobieraniu kabla zasilającego do Waszych instalacji:
[url=http://images48.foto...9dm.jpg]Obrazek[/URL]

i po gówno 2 aku . nawet na zawodach car audio mają po jednym aku i każdy ma kondensator jakiś . załóż nawet 5 aku i tak będzie przygasać bo gówno ich na ładuje .??? :-?
 
 
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 17:22   

DJ_SM napisał/a:
.... dostaje bólu brzucha jak to czytam :mrgreen:


polecam 2x dziennie Activie :-> a jak bardzo boli to Nos-pa :idea:
to działa :->
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-04-20, 18:58   

karol4280 napisał/a:
załóż nawet 5 aku i tak będzie przygasać bo gówno ich na ładuje .??? :-?

to ty uwarzasz że kondek ładuje aku? :mrgreen:

DJ_SM napisał/a:
to podstawową sprawą jest odpowiedni alternator i aku oraz odpowiednie przekrój kabla zasilającego.

karol4280 czytaj ze zrozumieniem
Ostatnio zmieniony przez kili 2009-04-20, 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
karol4280
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 19:07   

kili chodziło mi o alternator a po gówno komuś 2 aku??? widzę ciężko się domyślić o gówno mi chodziło . a kondensator jest po to by moc na końcówce była stała . dobrze mówię znawcy???? :fuck:
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-04-20, 19:14   

no kondek z opisu fachowców jest po to żeby trzymał napięcie i aku niecierpiał zarazem
karol4280 napisał/a:
a kondensator jest po to by moc na końcówce była stała . dobrze mówię znawcy???? :fuck:
i dlatego go się podłancza jak nabliżej wzmaka
Ostatnio zmieniony przez kili 2009-04-20, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
karol4280
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 19:20   

no dokładnie a nie ktoś tu pisze 2 aku i kondensa nie trzeba
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-04-21, 09:51   

karol4280, Zapraszam na CAR AUDIO-VIDEO FASCYNACJE - Rzeszów, 22-23 sierpnia 2009r. koło Hali Podpromie będziesz mógł zobaczyć jak wygląda prawdziwa instalacja dB Drag lub SQ to że nie widzisz drugiego aku nie znaczy że go nie ma.
Polecam prosty test: kup konda byle jaki za 150 zł nawet i kup najtańszy aku raz zmierz napięcie na wzmaku jak masz podłączony kondensator potem podepnij zamiast konda aku i zmierz napięcia na stykach wzmacniacza i zobaczysz że będą znacznie mniejsze spadki napięcia. (zakładam że masz oczywiście zacny wzmak a nie jakąś marketówke czy piździnga)
Zapraszam do nas na strefe car audio rozwiejemy Ci wszystkie wątpliwości.
Przerabiałem temat kondensatorów setki razy i jest to zbędne świecidełko do szpanowanie przed kolegami, jak masz aku małej pojemności i słaby altek to nawet 100 kondensatorów ci nie pomoże :fuck:
Nie chcesz mieś spadków napięcia zastosuj dobre kable zasilające, nawet spawarkowe o odpowiednim przekroju, a za kasę na konda wygłusz auto :-D

Zapraszam: http://strefacaraudio.pl/...ght=kondensator

http://strefacaraudio.pl/...ght=kondensator
Ostatnio zmieniony przez DJ_SM 2009-04-21, 10:52, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-21, 10:51   

jaki masz nick na forum Strefa Car Audio?? DJ_SM jakos nie moge znalezc :roll:
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-04-21, 10:53   

opornik, rockerz_12
 
 
 
karol4280
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-22, 15:38   

miałem mam i będę miał kondensator 2 aku mi nie potrzebne bo na pewno alternator standardowy nie wydoli na 2
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-04-23, 11:52   

karol4280, I o to własnie chodzi że przy mocnym audio standardowy altek nie da rady ładować jednego aku a gówno dopiero jeszcze konda który jak by nie patrzeć tez pobiera energię :-/ Ale to już zależy od każdego gówno zastosuje. Ja wychodzę z założenia, że jak ktoś ma dać 200 czy 300pln za konda to lepiej tę kasę przeznaczyć na konkretny przewód zasilający.
Pozdrawiam
 
 
 
opornik.
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-23, 17:04   

no wiec:
po 1: temat jest o kondensatorach a nie o alternatorach i akumulatorach 8-)
po 2: 95 % forumowiczów ładuje kase w modyfikacje auta a nie w CA wiec 2x aku , duzy altek itp to tematy na forum SCA a nie na Vag :roll:
po.3: Dj_SM - czego nie am twojego auta na forum SCA :-| - chetnie bym poogladał :->
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-04-24, 08:50   

opornik,
ad 1: alternator jest baaardzo ważną częścią instalacji bez której montowanie kondensatora nie miało by sensu
ad 2: Ten dział chyba nazywa się Car Audio
ad 3: Nie widzę potrzeby aby się chwalić bo w chwili obecnej klocki są przeciętne jakich masa na forum SCA.

P.S. Jeżeli chcesz po oglądać a tym bardziej po posłuchać to możemy się kiedyś gdzieś ustawić i noł problem :mrgreen:

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez DJ_SM 2009-04-24, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9