Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-01, 21:35
dzisiaj wydarłem grill z auta i lampy i się okazało, że muszę kupić dwie lampy H4 i jeden silniczek do regulacji bo nie działa Jutro jade popytać o lampy żeby kupić w dobrej cenie. Zobaczymy gówno z tego wyjdzie.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-02, 15:14
Jednak zostaje standardowe oświetlenie narazie. Lampki już założone, grill będzie w sobotę. Jeszcze tylko znaczek na czarno zrobić w między czasie i będzie to jakoś wyglądać może
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-08, 19:45
A oto zdjęcia z prac
Rozbiórka
Nowe lampiony na afcie
A przy okazji na złomie wyciągnąłem z Jetty cały panel Koszt 10zł i chwila na wymontowanie
Tak wyglądał stary panel.
A tak wygląda ten z Jetty Myśle, że za tą cene to warto było.
Przy okazji okazało się ze jeden silniczek od regulacji reflektorów nie chce współpracować więc został zastąpiony chwilowo z Passata B3. Odziwo nawet jakoś pasuje i działa
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-07-19, 16:21
Obejrzałem na żywo i mogę oceniać. W dobrym kierunku idziesz, tylko tak jak mówiłeś trzeba się zastanowić czy dalej ładować kasę w to czy coś na podmiankę sobie sprawić. Ogólnie pozytywne wrażenie z autka i fajny silniczek, sam bym chętnie taki wrzucił, dla oszczędności, bo ja o osiągi nie walczę.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-22, 19:12
Byłem dzisiaj sprawdzić silnik i okazało się, że na ciśnienie na cylindrach jest 24-26 atm. więc jest za małe Czyli trzeba by najprawdopodbniej wymienić pierścionki, panewki główne i korbowe, zapewne jeszcze dojdą uszczelniacze na wale i nie wiedomo w jakim stanie jest głowica. Może jeszcze jakby blacharka była w dobrym stanie to pewnie bym się brał za silnik bez zastanowienia, ale blacharka jest jaka jest i zastanawiam się czy dalej pchac pieniądze w to auto czy nie rozglądnąć się za innym Golfem/Jettą w dieslu.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-22, 19:45
DJ_SM, sam silnik pewnie tak. Nie wiem jak sprzęgło wygląda, ale pewnie też by pasowało wymienić bo tak naprawde to przez ostatnie kilka lat tym autem ktoś tylko jeździł i nic przy silniku nie robił. Na karoserii widać tylko ze jakieś zapraweczki były robione i konserwacja ale to już i tak widać ogniska korozji. Zresztą widziałeś auto to potrafisz ocenić
Danielloo a na czym to polega Mozesz opisać mniej więcej jak to się robi
Ostatnio zmieniony przez misieksnk 2009-07-22, 19:46, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-07-22, 20:35
misieksnk, moje wyglądało gorzej niż twój, ale poświęciłem trochę czasu i sam widzisz że coś powoli się zmienia(mam nadzieje, że na dobre) No i n ie ukrywajmy, kasa jest wyznacznikiem wszystkiego, ale jak z czymś się uporasz i widzisz efekt to hooj z kasą byle do przodu
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2009-07-22, 21:02
wstrzykujesz na tłoka tak z 5 ml oleju i mierzysz ciśnienie, jeśli sie znacznie zwiększy to bedzie wskazywało na zużyte pierścionki ,tłok lub cylinder, jjeśli ciśnienie sie nie zmieni to będa zawory i gniazda a jeśli wzrośnie nieznacznie to zawory i pierścienie tylko olej taki jak masz w silniku najlepiej świeży
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2009-07-22, 21:04, w całości zmieniany 1 raz
Czyli trzeba by najprawdopodbniej wymienić pierścionki, panewki główne i korbowe,
hooolaaa, a po gówno tykać się panwek, jak masz tylko ciśnienie słabe ? zmierz ciśnienie oleju, jak będize w normie to odpada połowa kosztów remontu !!
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-23, 13:30
Płonek, jak już robić remont to raz a porządnie. Ojciec w passacie też się nie chwytał panewek i teraz żałuje. Jak narazie sprawa jest w trakcie przemyśleń więc jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może faktycznie wymieni się tylko pierścionki i sprawdzi głowice.
bandyta mk1love [Usunięty]
Wysłany: 2009-07-23, 14:09
misieksnk, rób całość bo poźniej bd żałował ;p Ja już dawno bym pierscienie u siebie pozmieniał ale uważam że jak robić to raz a porządnie.
No ale ostatnio tak dumałem i wymysliłem żeby zrobic remont ale najpierw dołu a jak znbowu bd jakas kaska to głowicy..i mysle ze jak brak kasy to lepiej właśnie podzielic i zrobic porządnie najpier jedną rzecz a pozniej drugą niż odrazu obydwie po troche...
Ja byłem bytac na spgk to remont dołu u mnie w 1,5 JB to jakies 400 złociszy tak na oko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum