FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Płonek
2016-11-20, 16:59
misieksnk/Golf MKII/1.6 TD/RSA
Autor Wiadomość
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-06-27, 16:53   

A tu takie szybko robione foty z Gofrem dziewczyny :-)

Fotek jednak nie będzie bo wyszła z tego większa burza jak to wszystko warte :-( a szkoda
Ostatnio zmieniony przez misieksnk 2009-06-28, 11:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-06-28, 10:02   

misieksnk napisał/a:
A tu takie szybko robione foty z Gofrem dziewczyny :-)

Obrazek
Obrazek



coś nie widać tych fotek
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-01, 21:35   

dzisiaj wydarłem grill z auta i lampy i się okazało, że muszę kupić dwie lampy H4 i jeden silniczek do regulacji bo nie działa :-( Jutro jade popytać o lampy żeby kupić w dobrej cenie. Zobaczymy gówno z tego wyjdzie.
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-07-01, 22:53   

misieksnk, ja mogę polecić z czystym sumieniem helle troszkę kosztują bo 250 za dwie ale robią robotę.
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-07-01, 22:54   

a ja ci mówie bierz ten jetta front kompletny za 100pln i niezastanawiaj się
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-07-01, 22:57   

o to to też jest bardzo dobry pomysł.
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-07-01, 22:58   

Bierz jetta rób smoked reflektory na żółto i gitara! :metal:
 
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-07-01, 23:00   

Cytat:
Bierz jetta rób smoked

albo mój front za 150 też kompletny
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-01, 23:02   

jak juz to brałbym ten za 100 PLN bo z kaśką ciężko a smoked sie zrobi :-)
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-07-01, 23:06   

misieksnk napisał/a:
jak juz to brałbym ten za 100 PLN bo z kaśką ciężko a smoked sie zrobi :-)

dokładnie farba, pędzel, miska ciepłej wodu i smooked front wychodzi jak malowany
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2009-07-01, 23:28   

a jak nie jetta frint od kilego a bedziesz szukął lampy w rzeszowie nowe to do jelczanki podjedź, mieli tam lampy do mkII w dobrej kasie kiedys
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-02, 15:14   

Jednak zostaje standardowe oświetlenie narazie. Lampki już założone, grill będzie w sobotę. Jeszcze tylko znaczek na czarno zrobić w między czasie i będzie to jakoś wyglądać może :-)
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-08, 19:45   

A oto zdjęcia z prac :prosze:

Rozbiórka




Nowe lampiony na afcie




A przy okazji na złomie wyciągnąłem z Jetty cały panel :-) Koszt 10zł i chwila na wymontowanie :-)


Tak wyglądał stary panel.


A tak wygląda ten z Jetty :-) Myśle, że za tą cene to warto było.


Przy okazji okazało się ze jeden silniczek od regulacji reflektorów nie chce współpracować więc został zastąpiony chwilowo z Passata B3. Odziwo nawet jakoś pasuje i działa :-)
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-07-08, 19:54   

a czym te oba panele się różnią :?: :?: :?:
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-08, 20:06   

a różnią się tym plastikiem w środku. W atrym był cały połamany a w tym jest niepołamany :-)
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-07-19, 16:21   

Obejrzałem na żywo i mogę oceniać. :piwo: W dobrym kierunku idziesz, tylko tak jak mówiłeś trzeba się zastanowić czy dalej ładować kasę w to czy coś na podmiankę sobie sprawić. Ogólnie pozytywne wrażenie z autka i fajny silniczek, sam bym chętnie taki wrzucił, dla oszczędności, bo ja o osiągi nie walczę. :mrgreen:
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-22, 19:12   

Byłem dzisiaj sprawdzić silnik i okazało się, że na ciśnienie na cylindrach jest 24-26 atm. więc jest za małe :-( Czyli trzeba by najprawdopodbniej wymienić pierścionki, panewki główne i korbowe, zapewne jeszcze dojdą uszczelniacze na wale i nie wiedomo w jakim stanie jest głowica. Może jeszcze jakby blacharka była w dobrym stanie to pewnie bym się brał za silnik bez zastanowienia, ale blacharka jest jaka jest i zastanawiam się czy dalej pchac pieniądze w to auto czy nie rozglądnąć się za innym Golfem/Jettą w dieslu.
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-07-22, 19:18   

misieksnk, może są przedmuchy na zaworach? a remont pewnie więcej jak 600pln by cię nie wyniósł jak byś sam robił :-P
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2009-07-22, 19:28   

polecam próbe olejową zrobić:) zobaczysz czy głowica czy pierścionki
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-22, 19:45   

DJ_SM, sam silnik pewnie tak. Nie wiem jak sprzęgło wygląda, ale pewnie też by pasowało wymienić bo tak naprawde to przez ostatnie kilka lat tym autem ktoś tylko jeździł i nic przy silniku nie robił. Na karoserii widać tylko ze jakieś zapraweczki były robione i konserwacja ale to już i tak widać ogniska korozji. Zresztą widziałeś auto to potrafisz ocenić :-)

Danielloo a na czym to polega :?: Mozesz opisać mniej więcej jak to się robi :?:
Ostatnio zmieniony przez misieksnk 2009-07-22, 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-07-22, 20:35   

misieksnk, moje wyglądało gorzej niż twój, ale poświęciłem trochę czasu i sam widzisz że coś powoli się zmienia(mam nadzieje, że na dobre) No i n ie ukrywajmy, kasa jest wyznacznikiem wszystkiego, ale jak z czymś się uporasz i widzisz efekt to hooj z kasą byle do przodu :prosze:
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2009-07-22, 21:02   

wstrzykujesz na tłoka tak z 5 ml oleju i mierzysz ciśnienie, jeśli sie znacznie zwiększy to bedzie wskazywało na zużyte pierścionki ,tłok lub cylinder, jjeśli ciśnienie sie nie zmieni to będa zawory i gniazda a jeśli wzrośnie nieznacznie to zawory i pierścienie tylko olej taki jak masz w silniku najlepiej świeży
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2009-07-22, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-07-23, 10:42   

misieksnk napisał/a:
Czyli trzeba by najprawdopodbniej wymienić pierścionki, panewki główne i korbowe,
hooolaaa, a po gówno tykać się panwek, jak masz tylko ciśnienie słabe ? zmierz ciśnienie oleju, jak będize w normie to odpada połowa kosztów remontu !!
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-07-23, 13:30   

Płonek, jak już robić remont to raz a porządnie. Ojciec w passacie też się nie chwytał panewek i teraz żałuje. Jak narazie sprawa jest w trakcie przemyśleń więc jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może faktycznie wymieni się tylko pierścionki i sprawdzi głowice.
 
 
bandyta mk1love
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-23, 14:09   

misieksnk, rób całość bo poźniej bd żałował ;p Ja już dawno bym pierscienie u siebie pozmieniał ale uważam że jak robić to raz a porządnie.

No ale ostatnio tak dumałem i wymysliłem żeby zrobic remont ale najpierw dołu a jak znbowu bd jakas kaska to głowicy..i mysle ze jak brak kasy to lepiej właśnie podzielic i zrobic porządnie najpier jedną rzecz a pozniej drugą niż odrazu obydwie po troche...

Ja byłem bytac na spgk to remont dołu u mnie w 1,5 JB to jakies 400 złociszy tak na oko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11