Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2012-05-07, 19:33
Jeździ się aż stanie i wkłada kolejny, jak dla mnie wymiana pierścieni bez robienia czegokolwiek z powierzchnią cylindrów mija się z celem jeżeli silnik ma już nalatane i w tulejach jest już owal.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2012-05-07, 21:36
Michał_1977 napisał/a:
Silnik jeszcze będzie śmigał,tylko potrzebuje pompy-dawcy
Są 3 dawcy. Jeden dzisiaj rozebrany w mak,więc jutro idzie druga pompa do rozbiórki i będziemy składać 2w1 Oczywiście ta będzie zamiast mojej, kiedy moja pójdzie na stół Później to już z górki, inny tłoko rozdzielacz inna fala i takie tam
a wiesz ile kosztuje komplet tlokow, i zrobienie kompleksowo bloku? znajdz mi blok uzywany w idealnym stanie, jak dla mnie zmiana pierscieni niejest zlym rozwiazaniem, jesli niepomoze, to napewno niezaszkodzi, rok temu wymienialismy w moim 1,8 300tys km pierscienie, zalozylismy nominalne, kompresja zwiekszyla sie, auto lepiej jedzie, niebierze ani grama oleju, czy to byl zly pomysl?
maly remont
a wiesz gówno jest najlepsze w 1,6 moim zdaniem, to jak zastawiasz na trasie albo spod swiatel jakas beemke lub inne pseudo sportowe wozy, i ktos cie pyta gówno tam masz, a ty odpowiadasz 1,6 klekota, bezcenne
MatVWeusz [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-08, 19:18
slawko333 napisał/a:
maly remont
a wiesz gówno jest najlepsze w 1,6 moim zdaniem, to jak zastawiasz na trasie albo spod swiatel jakas beemke lub inne pseudo sportowe wozy, i ktos cie pyta gówno tam masz, a ty odpowiadasz 1,6 klekota, bezcenne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum