FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kleryk
2018-08-13, 10:09
Sprzedany - Golf MK3 GTI USA PinkFloyd
Autor Wiadomość
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-01, 14:42   

Mało gówno ale powoli silnik się składa.
Nowe panewki i pierścienie na miejscu tak więc dół mamy złożony.
Brakuje kilku uszczelek w tym uszczelki pod głowicę i poduszek pod silnik.
Jak się to zakupi to silnik idzie pod maskę :-) .
Dodatkowo odebrałem koło zamachowe. Zostało stoczone o 30% (było 5,8kg a jest 4kg). :prosze:


Dostałem kolejną paczkę od Płonka, a w niej metalowa uszczelka głowicy (wg katalogów taka właśnie ma być a nie zwykła jaką ktoś założył wcześniej i spływ olejowy zasmarkał silikonem bo uszczelka nie obstawała... :bije: ) która już znalazła się pomiędzy blokiem a głowicą. Tak więc słupek mamy złożony :prosze: .
Oprócz niej nowiuśkie uszczelki kolektorów, w tym dwuwarstwowa stalowa między głowicę a wydech oraz simering wałka rozrządu.
Dotarła następna paczka od taty (za gówno mu bardzo dziękuję :piwo: :piwo: ) z kolejną partią lakierowanych proszkowo blaszek, uchwytów i innej drobnicy.


Kolektor oraz dwururka owinięta bandażem 1200*.
Na złącze elastyczne będzie założony rękaw termoizolacyjny taki jak stosuje się do turbosprężarek na część gorącą.
 
 
 
MlodyKoguT
Zaawansowany


Samochód: Golf mk2
Silnik: 2.0 16v
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 413
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-03, 13:52   

zarosniety kurzem ale silnik dzisiaj siadl na swoim miejscu :je:


 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-03, 14:47   

Ja się pytam dlaczego belka silnika nie została pomalowana :bije: ;-)
 
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-03-03, 18:10   

I chyba jakiś kiciuś ma zjeżdżalnie na przedniej szybie :mrgreen:
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-17, 18:26   

Kiciuś był na dachu a pod deską rozdzielczą gościli się niechciani lokatorzy... Ale temat ogarnięty. Deska ściągnięta wyczyszczone wszystko, dokładnie przepatrzone kable żeby nie było niespodzianek i deska założona z powrotem.

A pod maską? Jak na razie maski niema więc gówno w komorze silnika?
Składa się wszystko w jedną całość. Silnik na swoim miejscu, osprzęt też, wiązka silnika przedłużona i upchana w mało widocznym miejscu, odnowiona wiązka świateł (główna i ta na pasie przednim) - wszystko owinięte materiałówką tessa. Po dłuższych rozważaniach klima jednak wyleciała (i tak jej nie używałem bo jeździłem raz na dwa tygodnie w niedziele Golfem), kompresor od klimy został wybebeszony dla odelżenia go a obudowa pełni funkcję jako rolka dla paska.
Pas przedni wisi już na swoim miejscu i przymiarki miała chłodnica oleju.


gówno zostało do zrobienia?
-zakuć węże do chłodnicy oleju,
-kupić i wkręcić świece,
-zalać płynem chłodniczym,
-wkręcić filtr oleju,
-zalać olejem.
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-18, 13:23   

KoguT, z tym czerwonym,to pojechałeś po bandzie :-P
Ta chłodnica oleju,to miała ori przewody takie,czy ktoś ci robił?
Z czego ona jest?
Nie myślałeś,żeby w najniższym punkcie zamontować jakiś kranik,do spuszczania oliwy przy wymianach,bo pewnie ze 2-3 setki jej będzie zostawać?
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-18, 19:39   

Chłodnica jest z (wstyd się przyznać :lol: ) calibry :lol: , ale pasuje idealnie. Rurki są ori od tej chłodnicy i aż się zdziwiłem że tak siadły :prosze: . Podstawka z termostatem też GM i również pasuje tylko trzeba otwór przez który przechodzi śruba trzymająca filtr rozpiłować o 1mm.
Spustu nie będę robił bo 2setki oleju nie będzie raczej robiło różnicy.
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-03-29, 19:52   

:megafon: WIELKI DZIEŃ

Odpalił i wyjechał o własnych siłach :prosze: .
Jak na razie przejechał 400 metrów ale bez przykrych objawów.

 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-29, 21:17   

KoguT napisał/a:
Podstawka z termostatem też GM i również pasuje tylko trzeba otwór przez który przechodzi śruba trzymająca filtr rozpiłować o 1mm.

Masz może jakieś foto tej podstawki? Jestem ciekawy pomysłu i nie ukrywam,że może bym skorzystał :-)
KoguT napisał/a:
WIELKI DZIEŃ

Odpalił i wyjechał o własnych siłach

Wielki szacun :prosze: Gratuluję ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-06-04, 15:29   

Od remontu powoli mija czas i kilometry. Wczoraj MK3 był delikatnie próbowany. Na autostradzie przy 140km/h i przy tym 4000obr/min sprawował się bardzo ładnie. gówno prawda był to krótki odcinek ale rozpędzał się aż miło :prosze: .
Jak na razie nie zakręciłem silnikiem wyżej niż wspomniane 4000obr/min :lol: .
A jeszcze do wczorajszego dnia max obrotów to było 3000 :-D .

Dzisiejsza pogoda pozwoliła na cyknięcie kilku zdjęć :prosze: .
Niestety MłodyKoguT nie dał rady więc wybrałem się sam, a na drodze napatoczył się Mati :urban: .








 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-06-29, 12:34   

Na tył zamiast znaczka "Golf GTI" wpadł oryginalny znaczek "Golf" z wersji Pink Floyd malowany fabrycznie pod kolor karoserii lakierem LC5K:


I zabieram się za kompletację wydechu z nierdzewki. Doszła przesyłka z nierdzewnym przelotowym tłumikiem środkowym o średnicy 2.25":

Pozostało zakupić 2m rury, kilka kolanek i pospawać.
 
 
 
MlodyKoguT
Zaawansowany


Samochód: Golf mk2
Silnik: 2.0 16v
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 413
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-07-19, 06:58   

poka te rury od jelcza :-P
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-07-19, 07:34   

Będzie ryk na nowym wydechu czy tylko pomruk :mrgreen:
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-07-19, 18:55   

Wydech skompletowany :prosze: .
Całość 2,25" kwasówka o ściance 1,5mm gówno daje nam 54mm przelotu wewnątrz :mrgreen: .


Ogólnie to sprawa będzie wyglądała wyglądała tak:
-kolektor rurowy stalowy (połączenie portek z MK3 oraz kolektora z MK4),
-tłumik przelotowy 2,25" kwasowy,
-przelot 2,25" kwasowy,
-końcowy tłumik ori z ABFa 2,17" z dwiema końcówkami.

Wywalam nic nie dającą strumienice, rurę 50mm oraz środkowy tłumik (patelnię).

Cytat:
Będzie ryk na nowym wydechu czy tylko pomruk :mrgreen:

Nie nastawiam się na ryk ani pomruk bo szczerze powiem że nie mam pojęcia gówno z tego wyjdzie.
Średnica wewnętrzna wzrośnie praktycznie na całym wydechu (oprócz końcowego tłumika) z 48mm na 54mm. Tak że zobaczymy jaki efekt to przyniesie... Miło by było po rozgrzaniu zobaczyć "kitę" :shock: .
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2016-07-19, 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik
Nowicjusz

Samochód: Skoda Fabia R Edition100
Silnik: TDI AXR>BPX PD
Imię: Kuba
Wiek: 31
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 37
Skąd: RDE
Wysłany: 2016-07-22, 22:27   

Skad kombinowales orurowanie na wydech ?
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-07-27, 20:11   

Wydech ogarnięty.
O północy zakończyliśmy montaż i trzeba było się przejechać :prosze: .
Sąsiedzi na pewno nie postrzegają mnie już tak jak dawniej :fala: .




I filmy:
https://www.youtube.com/embed/zBcJpnmDgGQ

https://www.youtube.com/embed/jsQQTHlAjp4
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2016-07-27, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2016-07-27, 23:49   

e przyjemny taki japy nie drze za bardzo
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-07-30, 07:30   

:shock: :shock: :shock:
Ja pie*****le,wydech siekierą ciosany :lol:
Słyszałem na FB :prosze:
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-11-09, 17:34   

Jako że zbliża się zima to Golf znowu stoi na kołkach w garażu :lol: .
Tył już zaopatrzony w poliuretany jakiś czas temu więc pora na przód :prosze: .



Dodatkowo że pracuję jako spawacz to obspawałem sobie wahacze. A dokładnie na łączeniach przeleciałem dziewięcioma spawami.
Na chwilę obecną pojechały do śrutowania i malowania proszkowego.
Jak tylko wrócą będą foty i nabijanie poliuretanów.
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2016-11-09, 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MlodyKoguT
Zaawansowany


Samochód: Golf mk2
Silnik: 2.0 16v
Imię: Kamil
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 413
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-11-23, 11:01   

podobno sprzedajesz :?: :idea:
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-12-17, 18:40   

MlodyKoguT napisał/a:
podobno sprzedajesz :?: :idea:

Jeśli tylko jesteś zainteresowany to napisz na PW poważną ofertę :roftl: .


A tym czasem brnę dalej z przodem.
Zwrotnice i jarzma po śrutowaniu wymalowane proszkowo a do tego zaopatrzone w nówki łożyska i piasty. Dziękuję mojemu tacie za ogarnięcie lakierowania proszkowego i Markowi Kusibabowi za wprasowanie kilku rzeczy w bardzo delikatny sposób nie niszcząc powłoki :piwo: .

Wszystkie nowe końcówki drążków i sworznie już na miejscach.

I takim sposobem z przodem mam już spokój :prosze: .
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 21:24   

KoguT napisał/a:
wymalowane proszkowo

I oczoYebnie :mrgreen:
KoguT, jak Ci się lata na tych poliuretanach? Komfort poszedł w krzaki,czy znośnie nawet? :-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-03-15, 19:18   

Niedawno dopiero poskładałem Golfa i ustawiłem zbieżność a już rozdarłem wnętrze :lol: .

Wybebeszony do gołej blachy i o dziwo podłoga zdrowiutka :prosze: .
Wszystko jedzie do MłodegoKoguTa do prania a ja tym czasem coś porzeźbiłem z tunelem.
Odciąłem schowek i dolutowałem kawałek plasiku ze strukturką.
A oto gówno z tego wyszło:




Michał_1977 napisał/a:
KoguT, jak Ci się lata na tych poliuretanach? Komfort poszedł w krzaki,czy znośnie nawet?

Jak poskładam wnętrze to napiszę :lol: .
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-03-16, 12:04   

KoguT napisał/a:
Jak poskładam wnętrze to napiszę :lol: .

Oki.

Gdyby ten dorobiony kawałek plastiku trzeszczał Ci w schowku,to polecam odboje krawędziowe na drzwi. Zajebioza sprawa.
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-03-16, 16:46   

Michał_1977, On nie jest wmontowany w schowek. Schowek jest równiutko wycięty a płaski plastik jest dospawany od tyłu, więc trzeszczenia nie będzie ;-) .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13