FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
gówno wraz z wymianą uszczelki pod głowicą?
Autor Wiadomość
Lekhu
Nowicjusz

Samochód: Golf mk2
Silnik: 1,6 TD SB
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-08-25, 23:40   gówno wraz z wymianą uszczelki pod głowicą?

Poproszę o radę.

Mam podejrzenie dość solidne, że mój wyciek płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego to nie wina korka, lecz przedmuchów przez uszczelkę pod głowicą.

Proszę o informację od osób, które są już po zabiegu wymiany, gówno wraz z uszczelką należało by sprawdzić i wymienić po 250 tyś. km przebiegu na silniku. Czy myśleć o popychaczach, uszczelnieniu dolnym, pierścieniach i brać pod uwagę do wymiany?

Dzięki.
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-08-26, 12:50   

1.6TD i 250tyś przebiegu? Niemożliwe żeby przy takim liczniku uszczelkę wydmuchało.. :klown:
Zależy czy sam robisz czy u mechanika, ja jak ściągnąłem głowicę to wymieniłem pierścienie i panewki a samą głowicę oddałem do remontu. Popychaczy nie ruszali, planowanie, uszczelniacze, dotarcie zaworów.
 
 
vr6
Nowicjusz

Samochód: Bora
Silnik: V5 AQN
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 37
Skąd: bądź
Wysłany: 2016-08-26, 14:19   

Nic nie rób, oprócz uszczelniaczy. Chyba, że masz stwierdzone jakieś poważne objawy usterki. Ja w Golfie Mk 1, 1,5 w benzynie/lpg przy 340 tys. wymieniłem tylko uszczelniacze (gumki na zaworach) i TYLE. Silnik dalej śmigał jak wściekły i przestał brać olej. Miałem go od stanu licznika 152 tys. km. A gówno dopiero diesel przy takim przebiegu... No chyba, że chcesz się narazić na jakieś nieudolne zabiegi i lipne części oraz wpędzić w koszty to rób gówno się da, a zmian na plus i tak nie odczujesz.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-08-27, 07:19   

VR6 zawsze po demonarzuty głowicy trzeba ją wyrównać w procesie planowanie
 
 
vr6
Nowicjusz

Samochód: Bora
Silnik: V5 AQN
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 37
Skąd: bądź
Wysłany: 2016-08-29, 09:28   

Dla mnie to tak oczywiste, że nie wspomniałem o tym. Ale każdy, kto jest w stanie sam sobie głowicę zdjąć, założyć i poskładać rozrząd, to wie dobrze, że to jest konieczne. :prosze:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-08-29, 22:17   

Lekhu napisał/a:
Czy myśleć o popychaczach, uszczelnieniu dolnym, pierścieniach i brać pod uwagę do wymiany?
najważniejsze pytanie: czy oprócz palniętej uszczelki pod głowicą silnik miał jakieś niedomagania? Brał olej, mało mocy itp? Jeżeli nie, i nie zamierzasz się z tym autem wiązać na długo długo, to szczelność głowicy, płaszczyzna, uszczelniacze i nowa uszczelka. Simmering na wałek kosztuje 7 zł, to wymień na nowy. Wał - jak uda się odkręcić koło to identyczna historia.
 
 
Lekhu
Nowicjusz

Samochód: Golf mk2
Silnik: 1,6 TD SB
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-08-30, 13:14   

Dziękuję za wszystkie rady.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11