FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Boost Pin
Autor Wiadomość
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-07, 09:28   Boost Pin

mam pytanie czy ktoś może zakładał u siebie boost pina ? i czy daje to jakiś efekt ?
i gówno sądzicie o tym ?
http://allegro.pl/item722...td_vw_audi.html

pozdrawiam
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-07, 09:52   

daje i to bardzo dużo ale praktycznie tylko jak zwiększysz ciśnienie
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2009-11-07, 09:54   

To przy okazji opiszcie dokładniej oco chodzi i jak to działa.

Chociaż okej- jest link.
Ostatnio zmieniony przez Lolo 2009-11-07, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-07, 11:14   

toffic napisał/a:
daje i to bardzo dużo ale praktycznie tylko jak zwiększysz ciśnienie
ale zwiększyć ciśnienie na pompie ?
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-11-07, 15:34   

boysstrzyzow napisał/a:
ale zwiększyć ciśnienie na pompie ?


pompa i turbina

przerabialem temat w astrze 1.7 tds (silnik z isuzu)
bost pin potrafi robic robote

w dodatku w astrze jest taki ze jak sie go obróci o 180stopni to daje wieksza dawke bo jest bardziej wyciety :prosze:
 
 
 
Adis
Władca postów


Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian
Pomógł: 31 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 1232
Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-07, 16:49   

Nie zebym sie cos tam wtracal w twoje plany czy cos ale przemysl czy to ma sens i najpierw przepatrz dobrze stan silnika i gówno jeszcze trzeba zmienic bo mysle ze przy twoim przebiegu trzeba by bylo najpierw wziasc sie za lepsze uszczelnienie tego wszystkiego a dopiero pozniej myslec o zwiekszaniu cisnienia na pompie i turbinie. moze najpierw regenracja turbiny? jestes pewny ze to wszystko wytrzyma takie zabiegi? najpierw intercoler ktory podobno juz zalozyles teraz boost pin? ;-)
 
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-07, 18:10   

AdiS_VW napisał/a:
moze najpierw regenracja turbiny?

Tu bym się zastanowił. :-/
Ale gówno do reszty to się zgadzam. Żeby to miało ręce i nogi to pierwsze silnik doprowadź do należytego stanu i wtedy można szaleć. 8-) Oliwę jakąś dobrą zalej. Na czym teraz śmigasz??
 
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-08, 11:52   :)

Niki20 napisał/a:
Oliwę jakąś dobrą zalej. Na czym teraz śmigasz??

MOBIL SUPER M może i ma trochę przejechanych km ale jak na razie z silnika nic się nie leje pompa nie była jeszcze wogóle ruszana bo jak sam mi mechanik mówił że jak chodzi to lepiej ją nie ruszać bo później mogą być problemy z paleniem parę miesięcy temu wywaliłem katalizator był zapchany i silnik tylko osłabiał a w dwa dni temu zamontowałem do niego intercooler i fajnie teraz to wszystko chodzi :-) i teraz myślę nad tym pinem
dużo możliwości do tego rodzaju silnika nie ma na podkręcenie go wiec trzeba próbować gówno sie da:D
a silniczek teraz tak wygląda
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-08, 12:00   

Sprawdź sobie jeszcze ciśnienia na cylindrach. To ci bardzo dużo powie.
 
 
Adis
Władca postów


Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian
Pomógł: 31 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 1232
Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-08, 12:33   

boysstrzyzow napisał/a:
MOBIL SUPER M
Mobil to wedlug mnie dobra oliwa ale 15W-40 to tez juz chyba troche mówi bo to wkońcu mineralka wiec ja radzil bym ci najpierw przepatrzec dobrze silnik zebys sobie tzw. "biedy" nie narobil jak zwiekszysz cisnienie ;-)
boysstrzyzow napisał/a:
jak na razie z silnika nic się nie leje pompa nie była jeszcze wogóle ruszana
wcale nie chodzilo mi o to ze cisie leje z silnika bron Boze a gówno do pompy i turbiny to moze jednak czas ja ruszyc? chcesz wiecej kucyków to pomysl o lepszej turbinie moze? :-D
misieksnk napisał/a:
Sprawdź sobie jeszcze ciśnienia na cylindrach. To ci bardzo dużo powie.
:prosze: :prosze:
Ostatnio zmieniony przez Adis 2009-11-08, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-08, 13:43   

boysstrzyzow, na forum audi kolega z silnika takiego jak Ty masz wyciągnął 146 kucy i coś koło 300 momentu.
boysstrzyzow napisał/a:
MOBIL SUPER M

:shock: Radzę przed modami zastanowić się nad półsyntetykiem bo turbawa długo nie będzie dmuchać. :-/
 
 
 
Białci
Już coś naskrobał


Samochód: Passat b4
Silnik: Vr6 w "awtomacie"
Imię: Grzegorz
Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 259
Skąd: Strzyżów
Wysłany: 2009-11-08, 13:53   

Niki20 napisał/a:
boysstrzyzow, na forum audi kolega z silnika takiego jak Ty masz wyciągnął 146 kucy i coś koło 300 momentu.

tylko jakim nakładem funduszy

moje zdanie znasz można założyć ale pierwsze przepatrz silnik tak dobrze ciśnienie na cylindrach itp itd żeby się nie okazało ze raz mu zaczniesz deptać i coś padnie
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-11-08, 13:57   

boysstrzyzow, sory że pytam ale ile Ty massz płynu w zbiorniczku wyrównawczym? :shock:
 
 
 
Białci
Już coś naskrobał


Samochód: Passat b4
Silnik: Vr6 w "awtomacie"
Imię: Grzegorz
Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 259
Skąd: Strzyżów
Wysłany: 2009-11-08, 13:58   

stan ostatnio miał dobry tylko zbiorniczek zasyfiony czymś od środka
 
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-08, 14:16   

Niki20 napisał/a:
boysstrzyzow, na forum audi kolega z silnika takiego jak Ty masz wyciągnął 146 kucy i coś koło 300 momentu.
to jest baaardzo kosztowne za sam intercooler dałem 600 zł + robocizna
DJ_SM napisał/a:
boysstrzyzow, sory że pytam ale ile Ty massz płynu w zbiorniczku wyrównawczym?
jest po środku i na razie nie ubywa
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-11-08, 14:23   

Cytat:
to jest baaardzo kosztowne za sam intercooler dałem 600 zł + robocizna
:shock: :shock: ile? za 600zł idzie zrobić fmic. Przepłaciłeś kolego :roll:
boysstrzyzow napisał/a:
jest po środku i na razie nie ubywa
bo na zbiorniku wygląda jak by do fula było zalane. gówno do oleju to do silnika turbodoładowanego nigdy nie zalał bym oleju mineralnego 15w40 samo to że może ciężko palić na mrozie bo olej jest strasznie gesty i jest maksymalnie do -15st
 
 
 
Adis
Władca postów


Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian
Pomógł: 31 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 1232
Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-08, 14:42   

Ja radzil bym Ci zadac sobie jescze jedno pytanie czy warto inwestowac w ten samochud bo jak sam dobrze wiesz jeszcze nie tak dawno temu byles mocno nastawiony na wiosne wymienic mk III na mk IV tdi wiec mysle ze nie ma sensu dokladac tyle pieniedzy do tego samochodu na krotki dystans albo zrobic silnik na igle i wtedy wprowadzic w zycie tego boosta i inne pierdoly zeby go podkrecic skoro chcesz sie w to bawic albo poprostu opchnac go i rozgladac sie za jakims przyzwoitym mk IV bo kase ktora wydasz na te zabawki ja osobiscie wolal bym przeznaczyc na nowy wóz ;-) to tak tylko na marginesie moje osobiste zdanie ale oczywiscie ty zrobisz jak chcesz :-) ;-)
 
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-08, 18:02   

DJ_SM napisał/a:
:shock: :shock: ile? za 600zł idzie zrobić fmic. Przepłaciłeś kolego :roll:

Oj dokładnie. :-/
boysstrzyzow napisał/a:
jest po środku

Radzę trzymać się górnej granicy, aby zapewnić odpowiednie chłodzenie motorowni. ;-)
Gregor1890 napisał/a:
tylko jakim nakładem funduszy

No niestety takie zabawki nie są tanie, a jak są tanie to są do d*py...
Zmień oliwę na półsyntetyka (Motul na przykład) i zobaczysz ile motor jest wart.
Jeżeli chcesz zmieniać na mk4 to nie inwestuj w ten wóz. Włożysz w 4-kę tą kasę i wtedy będzie jazda. :fuck:
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-08, 21:00   

Niki20 napisał/a:

Zmień oliwę na półsyntetyka (Motul na przykład) i zobaczysz ile motor jest wart.


Tak i okaże się, że zacznie zużywać olej. NIGDY nie zmienia na się olejów w ten sposób (mineral na półsyntetyk). Odwrotnie owszem.
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-09, 07:33   

misieksnk napisał/a:
NIGDY nie zmienia na się olejów w ten sposób (mineral na półsyntetyk). Odwrotnie owszem.

Oczywiście tylko zarżnąć turbinę do reszty. Osobiście tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony.
misieksnk napisał/a:
Tak i okaże się, że zacznie zużywać olej.

Jeżeli tak będzie to nie ma sensu modzić silnika i okaże się w jakiej jest kondycji...
Jeżeli od początku było jeżdżone na mineralu to kiepsko to widzę. :-/
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-09, 08:01   

Moze i TDI nie lubi mineralnego ale on ma przecież 1.9TD (75KM) z tego gówno widze. A znam przypadek, gdzie taki silnik (tylko że w Passacie) jeździ juz 5 rok (albo i więcej) na mineralnym i nic mu się nie dzieje. Wiadomo, że mineralny to najgorszy olej, ale do auta z przebiegiem 500 kkm to chyba najlepsze rozwiązanie.
 
 
dzilo
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-09, 09:21   

misieksnk, a od kiedy olej dobiera sie na podstawie przebiegu

i jeszcze gówno przejscia z minerala na połsyntetyk ja tak zrobiłem tylko ze w bezyniaku i zuzycie oleju nie wzrosło a zmalało :galareta:
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2009-11-09, 10:01   

dzilo napisał/a:
i jeszcze gówno przejscia z minerala na połsyntetyk ja tak zrobiłem tylko ze w bezyniaku i zuzycie oleju nie wzrosło a zmalało

ja tez sie podpisuje pod tym ,tez tak zrobiłe efekty takie same
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-11-09, 10:14   

misieksnk, Poczytaj na jakim oleju powinny jeździć silniki z hydraulicznymi popychaczami, zmiana z mineralnego na półsyntetyk nie ma żadnego wpływu na zużycie chyba że silnik to totalny szrot.
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-09, 10:19   

DJ_SM napisał/a:
misieksnk, Poczytaj na jakim oleju powinny jeździć silniki z hydraulicznymi popychaczami, zmiana z mineralnego na półsyntetyk nie ma żadnego wpływu na zużycie chyba że silnik to totalny szrot.


chyba, że :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11