Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian Pomógł: 31 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-07, 16:49
Nie zebym sie cos tam wtracal w twoje plany czy cos ale przemysl czy to ma sens i najpierw przepatrz dobrze stan silnika i gówno jeszcze trzeba zmienic bo mysle ze przy twoim przebiegu trzeba by bylo najpierw wziasc sie za lepsze uszczelnienie tego wszystkiego a dopiero pozniej myslec o zwiekszaniu cisnienia na pompie i turbinie. moze najpierw regenracja turbiny? jestes pewny ze to wszystko wytrzyma takie zabiegi? najpierw intercoler ktory podobno juz zalozyles teraz boost pin?
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-07, 18:10
AdiS_VW napisał/a:
moze najpierw regenracja turbiny?
Tu bym się zastanowił.
Ale gówno do reszty to się zgadzam. Żeby to miało ręce i nogi to pierwsze silnik doprowadź do należytego stanu i wtedy można szaleć. Oliwę jakąś dobrą zalej. Na czym teraz śmigasz??
boysstrzyzow [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-08, 11:52 :)
Niki20 napisał/a:
Oliwę jakąś dobrą zalej. Na czym teraz śmigasz??
MOBIL SUPER M może i ma trochę przejechanych km ale jak na razie z silnika nic się nie leje pompa nie była jeszcze wogóle ruszana bo jak sam mi mechanik mówił że jak chodzi to lepiej ją nie ruszać bo później mogą być problemy z paleniem parę miesięcy temu wywaliłem katalizator był zapchany i silnik tylko osłabiał a w dwa dni temu zamontowałem do niego intercooler i fajnie teraz to wszystko chodzi i teraz myślę nad tym pinem
dużo możliwości do tego rodzaju silnika nie ma na podkręcenie go wiec trzeba próbować gówno sie da:D
a silniczek teraz tak wygląda
Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian Pomógł: 31 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-08, 12:33
boysstrzyzow napisał/a:
MOBIL SUPER M
Mobil to wedlug mnie dobra oliwa ale 15W-40 to tez juz chyba troche mówi bo to wkońcu mineralka wiec ja radzil bym ci najpierw przepatrzec dobrze silnik zebys sobie tzw. "biedy" nie narobil jak zwiekszysz cisnienie
boysstrzyzow napisał/a:
jak na razie z silnika nic się nie leje pompa nie była jeszcze wogóle ruszana
wcale nie chodzilo mi o to ze cisie leje z silnika bron Boze a gówno do pompy i turbiny to moze jednak czas ja ruszyc? chcesz wiecej kucyków to pomysl o lepszej turbinie moze?
misieksnk napisał/a:
Sprawdź sobie jeszcze ciśnienia na cylindrach. To ci bardzo dużo powie.
Ostatnio zmieniony przez Adis 2009-11-08, 12:34, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Passat b4
Silnik: Vr6 w "awtomacie"
Imię: Grzegorz Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 259 Skąd: Strzyżów
Wysłany: 2009-11-08, 13:53
Niki20 napisał/a:
boysstrzyzow, na forum audi kolega z silnika takiego jak Ty masz wyciągnął 146 kucy i coś koło 300 momentu.
tylko jakim nakładem funduszy
moje zdanie znasz można założyć ale pierwsze przepatrz silnik tak dobrze ciśnienie na cylindrach itp itd żeby się nie okazało ze raz mu zaczniesz deptać i coś padnie
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-11-08, 14:23
Cytat:
to jest baaardzo kosztowne za sam intercooler dałem 600 zł + robocizna
ile? za 600zł idzie zrobić fmic. Przepłaciłeś kolego
boysstrzyzow napisał/a:
jest po środku i na razie nie ubywa
bo na zbiorniku wygląda jak by do fula było zalane. gówno do oleju to do silnika turbodoładowanego nigdy nie zalał bym oleju mineralnego 15w40 samo to że może ciężko palić na mrozie bo olej jest strasznie gesty i jest maksymalnie do -15st
Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian Pomógł: 31 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-11-08, 14:42
Ja radzil bym Ci zadac sobie jescze jedno pytanie czy warto inwestowac w ten samochud bo jak sam dobrze wiesz jeszcze nie tak dawno temu byles mocno nastawiony na wiosne wymienic mk III na mk IV tdi wiec mysle ze nie ma sensu dokladac tyle pieniedzy do tego samochodu na krotki dystans albo zrobic silnik na igle i wtedy wprowadzic w zycie tego boosta i inne pierdoly zeby go podkrecic skoro chcesz sie w to bawic albo poprostu opchnac go i rozgladac sie za jakims przyzwoitym mk IV bo kase ktora wydasz na te zabawki ja osobiscie wolal bym przeznaczyc na nowy wóz to tak tylko na marginesie moje osobiste zdanie ale oczywiscie ty zrobisz jak chcesz
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-08, 18:02
DJ_SM napisał/a:
:shock: ile? za 600zł idzie zrobić fmic. Przepłaciłeś kolego
Oj dokładnie.
boysstrzyzow napisał/a:
jest po środku
Radzę trzymać się górnej granicy, aby zapewnić odpowiednie chłodzenie motorowni.
Gregor1890 napisał/a:
tylko jakim nakładem funduszy
No niestety takie zabawki nie są tanie, a jak są tanie to są do d*py...
Zmień oliwę na półsyntetyka (Motul na przykład) i zobaczysz ile motor jest wart.
Jeżeli chcesz zmieniać na mk4 to nie inwestuj w ten wóz. Włożysz w 4-kę tą kasę i wtedy będzie jazda.
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-11-09, 07:33
misieksnk napisał/a:
NIGDY nie zmienia na się olejów w ten sposób (mineral na półsyntetyk). Odwrotnie owszem.
Oczywiście tylko zarżnąć turbinę do reszty. Osobiście tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony.
misieksnk napisał/a:
Tak i okaże się, że zacznie zużywać olej.
Jeżeli tak będzie to nie ma sensu modzić silnika i okaże się w jakiej jest kondycji...
Jeżeli od początku było jeżdżone na mineralu to kiepsko to widzę.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-09, 08:01
Moze i TDI nie lubi mineralnego ale on ma przecież 1.9TD (75KM) z tego gówno widze. A znam przypadek, gdzie taki silnik (tylko że w Passacie) jeździ juz 5 rok (albo i więcej) na mineralnym i nic mu się nie dzieje. Wiadomo, że mineralny to najgorszy olej, ale do auta z przebiegiem 500 kkm to chyba najlepsze rozwiązanie.
dzilo [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-09, 09:21
misieksnk, a od kiedy olej dobiera sie na podstawie przebiegu
i jeszcze gówno przejscia z minerala na połsyntetyk ja tak zrobiłem tylko ze w bezyniaku i zuzycie oleju nie wzrosło a zmalało
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-11-09, 10:14
misieksnk, Poczytaj na jakim oleju powinny jeździć silniki z hydraulicznymi popychaczami, zmiana z mineralnego na półsyntetyk nie ma żadnego wpływu na zużycie chyba że silnik to totalny szrot.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2009-11-09, 10:19
DJ_SM napisał/a:
misieksnk, Poczytaj na jakim oleju powinny jeździć silniki z hydraulicznymi popychaczami, zmiana z mineralnego na półsyntetyk nie ma żadnego wpływu na zużycie chyba że silnik to totalny szrot.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum