Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 08:26 zmiana silnika
witam mam okazje odstać prawie za darmo silnik z seata 2.0 i mam takie pytanko czy jak bym zmienił sam silnik to dało by sie podłonczyć elektryke oryginalna do tego silnika?? ja w moim mk3 mam silnik 1.8 na jedno punkcie a w tym silniku gówno dostane jest wielopunkt tylko że wszystkie wtryski sa razem sterowane czyli ful grupa
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2010-02-24, 08:31, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-02-04, 08:48
inna instalacja jest, inne czujniki, przeplywka, komp.... ale lepiej zapytac jakiegos speca od kabelkow
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-04, 10:47
ja zrobiłem dokładnie taki manewr
mechanicznie wszystko pasuje (prawie) skrzynia może zostac alternator z 1.8 całe zawieszenie silnika pasuje
cała instalacja musi być od 2E chyba że chcesz mieć 2 kompy i wystarczy ci wiązka sterowania silnika z 2E i elektryk z głową
Wydech trzeba zmodzić bo jest większa średnica
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 11:19
a ty jak robiłeś z 2 kompami? no elektryka możliweże mam z głową czyli się da tak zrobić a na liczniku wszystko dobrze będzie pokazywało ?
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-04, 11:31
stanley20,
Ja właśnie miałem na 2 kompy, przy diagnostyce podpinając pod kompa czytało z 2 e
a komp z 1,8 do deski rozdzielczej
Nie podłączyli mi MFA cała reszta działała poprawnie
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 11:32, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 11:49
a kto to Ci robił ?? dużo Cię wyniosło podłączenie?? nie masz jakiegoś schematu jak to podłączyć??
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-04, 12:55
Matti napisał/a:
Ja właśnie miałem na 2 kompy, przy diagnostyce podpinając pod kompa czytało z 2 e
a komp z 1,8 do deski rozdzielczej
Nie podłączyli mi MFA cała reszta działała poprawnie
gówno to za druciarstwo
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-04, 13:48
toffic napisał/a:
gówno to za druciarstwo
Troche tak ale nie miałem wyjścia
stanley20 napisał/a:
a kto to Ci robił ?? dużo Cię wyniosło podłączenie?? nie masz jakiegoś schematu jak to podłączyć??
Długa historia auto odwiedzało 3 warsztaty banda niudaczników i pseudo mechaników
poł roku bez auta nie licząc silnika to za wszystkie klamoty z podłaćzeniem coś ok 3000PLN
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 13:49, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 14:45
aha to miałeś troche kłopotu z tym a tak ogulnie to dobrze te motory chodzą???
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-04, 15:13
stanley20 napisał/a:
dobrze te motory chodzą???
gówno do silnika 2.0 8V jest to chyba najdluzej produkowany silnik koncernu VW bodajze pierwszy raz ukazal sie chyba w passacie b35i od 88roku i jest produkowany do dzis np w Skodzie Fabii!!
Silnik ma opinię długo żywotnego
W moim golfie ze skrzynia od 1.8 całkiem fajnie jechał
Jak masz cały silnik z osprzętem prawie za darmo to przekładaj
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 15:15, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 21:28
LyszyK, no w sumie nic mu się nie dziej tylko taki słaby jest dziś się przewiozłem seatem z tym silnikiem to normalnie rakieta:P no wiem że sa mocniejsze silniki ale narazie będzie ten :P a ten silnik pochodzi z seata toledo z 91 roku. będzie fajnie jak mi się uda to podłączyć :)
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-02-05, 10:21
stanley20, zrób dokładny remont silnika, powymieniaj gówno trzeba, odpowiednie oleje i płyny itp itd a z tego silnika jeszcze coś wykrzesasz. A jak nie to sprzedaj ten wózek a kup coś mocniejszego i po problemie.
też uważam nie baw sie w przekładke wieksze koszty frajda spoko ale jak masz kase bo lepiej czasem kupić mocniejszy i obejdzie sie bez zbednych problemów po przeszczepie ;p ja sobie to odpuściłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum