FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kleryk
2010-02-22, 21:25
zmiana silnika
Autor Wiadomość
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 08:26   zmiana silnika

witam mam okazje odstać prawie za darmo silnik z seata 2.0 i mam takie pytanko czy jak bym zmienił sam silnik to dało by sie podłonczyć elektryke oryginalna do tego silnika?? ja w moim mk3 mam silnik 1.8 na jedno punkcie a w tym silniku gówno dostane jest wielopunkt tylko że wszystkie wtryski sa razem sterowane czyli ful grupa
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2010-02-24, 08:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qbuncio
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1134
Skąd: RZE
Wysłany: 2010-02-04, 08:48   

inna instalacja jest, inne czujniki, przeplywka, komp.... :-( ale lepiej zapytac jakiegos speca od kabelkow
 
 
 
Matti
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 10:47   

ja zrobiłem dokładnie taki manewr
mechanicznie wszystko pasuje (prawie) skrzynia może zostac alternator z 1.8 ;-) całe zawieszenie silnika pasuje
cała instalacja musi być od 2E chyba że chcesz mieć 2 kompy i wystarczy ci wiązka sterowania silnika z 2E i elektryk z głową
Wydech trzeba zmodzić bo jest większa średnica
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 10:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 11:19   

a ty jak robiłeś z 2 kompami? no elektryka możliweże mam z głową czyli się da tak zrobić a na liczniku wszystko dobrze będzie pokazywało ?
 
 
 
Matti
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 11:31   

stanley20,
Ja właśnie miałem na 2 kompy, przy diagnostyce podpinając pod kompa czytało z 2 e
a komp z 1,8 do deski rozdzielczej
Nie podłączyli mi MFA cała reszta działała poprawnie
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 11:49   

a kto to Ci robił ?? dużo Cię wyniosło podłączenie?? nie masz jakiegoś schematu jak to podłączyć??
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 12:55   

Matti napisał/a:
Ja właśnie miałem na 2 kompy, przy diagnostyce podpinając pod kompa czytało z 2 e
a komp z 1,8 do deski rozdzielczej
Nie podłączyli mi MFA cała reszta działała poprawnie
gówno to za druciarstwo :shock:
 
 
Matti
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 13:48   

toffic napisał/a:
gówno to za druciarstwo :shock:

Troche tak :-/ ale nie miałem wyjścia
stanley20 napisał/a:
a kto to Ci robił ?? dużo Cię wyniosło podłączenie?? nie masz jakiegoś schematu jak to podłączyć??

Długa historia auto odwiedzało 3 warsztaty banda niudaczników i pseudo mechaników
poł roku bez auta nie licząc silnika to za wszystkie klamoty z podłaćzeniem coś ok 3000PLN
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 14:45   

aha to miałeś troche kłopotu z tym a tak ogulnie to dobrze te motory chodzą???
 
 
 
Matti
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 15:13   

stanley20 napisał/a:
dobrze te motory chodzą???

gówno do silnika 2.0 8V jest to chyba najdluzej produkowany silnik koncernu VW bodajze pierwszy raz ukazal sie chyba w passacie b35i od 88roku i jest produkowany do dzis np w Skodzie Fabii!!
Silnik ma opinię długo żywotnego
W moim golfie ze skrzynia od 1.8 całkiem fajnie jechał
Jak masz cały silnik z osprzętem prawie za darmo to przekładaj
Ostatnio zmieniony przez Matti 2010-02-04, 15:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-02-04, 18:26   

stanley20, a coś złego się dzieje z Twoim ??
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 20:47   

tylko te "dzisiejsze" 2.0 8V to zupełnie inny silnik ;-)
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 21:28   

LyszyK, no w sumie nic mu się nie dziej tylko taki słaby jest dziś się przewiozłem seatem z tym silnikiem to normalnie rakieta:P no wiem że sa mocniejsze silniki ale narazie będzie ten :P a ten silnik pochodzi z seata toledo z 91 roku. będzie fajnie jak mi się uda to podłączyć :)
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-02-04, 21:33   

stanley20, moim zdaniem jak już zmieniać to na coś z "jajem" ...
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-04, 21:39   

LyszyK, ten silnik wystarczy zawsze można jakiś kompresor dołożyć albo coś takiego a na vr6 mnie nie stać na razie bo trzeba dać z 3000 za komplet
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-02-04, 21:44   

stanley20 napisał/a:
można jakiś kompresor dołożyć


to dopiero to są koszta :roll:
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 21:52   

2E daje się łatwo i w miare tanio modzić :prosze: a do tego trwała jest bestia
 
 
PiterVR6
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-04, 22:07   

stanley20 napisał/a:
LyszyK, dziś się przewiozłem seatem z tym silnikiem to normalnie rakieta:P


vrką sie przejec
:mrgreen:
tu masz fajny silnik

http://moto.allegro.pl/it...kr_rarytas.html
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-02-04, 22:23   

PiterVR6 napisał/a:
vrką sie przejec
dużo huku, a auto stoi w miejscu :roll:
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-02-05, 10:21   

stanley20, zrób dokładny remont silnika, powymieniaj gówno trzeba, odpowiednie oleje i płyny itp itd a z tego silnika jeszcze coś wykrzesasz. ;-) A jak nie to sprzedaj ten wózek a kup coś mocniejszego i po problemie. :-P
 
 
 
LuCaS_P-sk
Zaawansowany


Samochód: Impreza
Silnik: Trubooo
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 484
Skąd: P-sk
Wysłany: 2010-02-05, 11:29   

też uważam nie baw sie w przekładke wieksze koszty frajda spoko ale jak masz kase bo lepiej czasem kupić mocniejszy i obejdzie sie bez zbednych problemów po przeszczepie ;p ja sobie to odpuściłem
 
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-05, 19:33   

a miał by ktoś schematy elektryczne do vw golfa 3 1.8 gt o oznaczeniu ABS i do seata toledo 1, 2.0 gt o oznaczeniu 2E??
Ostatnio zmieniony przez stanley20 2010-02-05, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-05, 23:17   

daj nr ECU z 2E
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2010-02-06, 08:55   

toffic, jeszcze niemam tego kompa ale jak będe miał to podam :bounce:
 
 
 
Miłek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-06, 18:49   

Ale jest naprawde sens swapowac tego 2e ?? bo w sumie lekko dłubiete ABS'y daja rade spokojnie 2e ...
PS mam komputer z 2e jakby ktoś potrzebował ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13