FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kleryk
2013-09-17, 22:48
MkII by VireWolf -> Bartek_R :)
Autor Wiadomość
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-16, 21:52   MkII by VireWolf -> Bartek_R :)

Witam wszystkich i chciałbym przedstawić mojego Golfika 1,6 TD 1V w wersji "PASADENA"

Golfik pochodzi zza zachodniej granicy.

PO ZAKUPIE 2009


SEZON 2010


SEZON 2011


SEZON 2012


cdn...

*tarcze zegarów "home made"

podświetlenie na diodach gdyż standard troszkę słabo świeci

*końcówka także home made


wydech oczywiście pełen przelot 2" na środkowym tłumiku

*no i czas na serce

i jeszcze "stare nowe" serce dla serca można by żec

seria + gov mod + dawka

*i wskaźnik boost


*a tu przyciski i nawiew na diodach


*kilka słów o opcji wyposażenia:
fotel kierowcy z regulowana wysokością
regulowane zagłówki p<-->t
pneumatyczny centralny zamek 5d+wlew ---------> sterowany z pilota
lampka w bagażniku
lampka w schowku pasażera
zapalniczka w popiołce
szyber na korbkę ---------------------------------> elektryczny
wycieraczki czasowe z regulacją częstotliwości
elektryczna regulacja świateł
składane rączki przy podsufitce
obrotek
parapety oklejone materiałem
regulacja wysokości pasów
gril na 4 lampki
kierunki boczne
białe kierunki przednie
schowek zamykany na kluczyk
czujnik poziomu płynu hamulcowego
plastykowe nakładki na nadkola i progi
wąskie zderzaki z czerwona obwódką
wypisując opcje sugerowałem się tą http://forum.vwgolf.pl/vi...der=asc&start=0 str. i wymieniałem to gówno jest u mnie

*i koło zapasowe


*prace nad autkiem:
wymienione łożyska tył, szczęki, pompa wody, paski, olej i filtry :chytry: uszczelka pod głowicą + szpilki ( jedna pękła), lampki tył
przyciemnione wszystkie szybki, zmienione podświetlenie, tarcze zegarów jak wyżej, wycieraczka leży, żółte bębny i zaciski, wydech jak wyżej tylko down pip seria ale moze będzie inne turbo to i down pip się zrobi, wszystkie 4 lampki na przekaźnikach

*a na deser fotki z lata
na kółeczkach 195/50-15 7j czy j7 jakoś tak

*w planach pakiet mocy :mrgreen: narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej ;-)

No i kilka świeżych fotek:


Nowe koło:


Zmiana turbo->K14->K24


IC ze Sprintera:


Wymuszona zmiana zbiorniczka:


Centralny z pilota + klapen pupen :mrgreen:


Regeneracja zawieszenia, belka z passata oraz heble 280mm i gewinde..:


Przymiarka koła:


Mod świateł stop:


Zmiana klameczek:


Demolka golfika - czyli renowacja budy :mrgreen: i zmiana koloru felg :pilka:


Dwururka TDI:


Dywany bagażnika:


Elektryczny szyber: :galareta:


Sesja (str5):


Soczewki:


Czyszczenie rozrusznika:


Wymiana pompy wody:


Graty i nowe koło:


Antena w tylnej szybie:


Nowy AKU:


Chwilowa zabawa z folią :mrgreen:


Wymiana łożysk alternatora


Rozpórka


Sesja (str13)


Wymiana zaworów, prowadnic, uszczelki (na metalową), świec i kilka innych pierdółek


Zmiana turbo K24 --> T3(po lewej)


Nowy płyn i termostat


Koniec
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2013-09-17, 15:39, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2010-06-16, 21:53   

VireWolf88, Powitać kolegę. Golfika znam bardzo dobrze z widzenia :mrgreen: Furka luks tylko przydała by się gleba :prosze:
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2010-06-16, 22:01   

VireWolf88 napisał/a:
w planach pakiet mocy :mrgreen: narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej ;-)


troszke mi to zaleciało cisnieniem na sciganie, golf II to nie auto do takich rzeczy, od tego sa hondy i inne takie maszynki do golenia. A jak Vag ma mieć moc to cos konkret pod maske.

Wyposażenie masz dosć fajne,Pasadena była dobrze wyposażona, tylko ogarnać to troche i bedzie dobrze. Na początek wywal pokrowce z siedzeń.
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2010-06-16, 22:03   

b_przemo, gówno ty piszesz? Skoro auto ma potencjał to czemu go nie wykorzystać?
 
 
 
kjub
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon
Imię: kubuś
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 992
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2010-06-16, 22:05   

taki trochę lekki tjun z lat 90tych :roll:
 
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-16, 22:14   

DJ_SM napisał/a:
VireWolf88, Powitać kolegę. Golfika znam bardzo dobrze z widzenia :mrgreen: Furka luks tylko przydała by się gleba :prosze:


No witam witam :-D gleba będzie tylko z czasem hehe na razie trzeba na składać drobniaków

b_przemo napisał/a:
VireWolf88 napisał/a:
w planach pakiet mocy :mrgreen: narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej ;-)


troszke mi to zaleciało cisnieniem na sciganie, golf II to nie auto do takich rzeczy, od tego sa hondy i inne takie maszynki do golenia. A jak Vag ma mieć moc to cos konkret pod maske


nie nie lubie się ścigać ale lubie mieć pod sandałem zapas
a z tago gówno mam też można jeszcze sporo wy cisnąć :mrgreen:
 
 
 
WaCki
Władca postów


Samochód: VW BoRa
Silnik: AJM
Imię: Kamil
Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1768
Skąd: RJS
Wysłany: 2010-06-16, 22:21   

VireWolf88, troche przy nim pomodzic i moze byc fajne MK II 8-)
 
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-16, 22:39   

WaCki napisał/a:
VireWolf88, troche przy nim pomodzic i moze byc fajne MK II 8-)


Może być? no to teraz mnie zraniłeś :roll:

Hehe oczywiście żartuje...
...a cóż wg ciebie można by zmienić? jestem otwarty na wszelkie rady i propozycje :urban:
 
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-16, 22:42   

VireWolf88, i jak ci chodzi na tych modach ? ic dorzuć do silnika jeszcze:D
 
 
WaCki
Władca postów


Samochód: VW BoRa
Silnik: AJM
Imię: Kamil
Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1768
Skąd: RJS
Wysłany: 2010-06-16, 22:44   

VireWolf88, no ja bym tutaj troche pozmienial, napewno nizej i inne kolo, bo jak by nie bylo to jest podstawa.
 
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-16, 22:57   

boysstrzyzow napisał/a:
VireWolf88, i jak ci chodzi na tych modach ? ic dorzuć do silnika jeszcze:D


W planach jest FMIC i to już na dniach ale puki się nie uporam ze sprzęgłem to i tak nie będę więcej z niego dusił gdyż nie przeniosę tego na asphalt, a wszystko przez małe turbo bo za szybko wstaje ale i temu się za radzi :mrgreen:

A gówno do gleby to tak ale fele muszą jeszcze chwile po służyć, a przynajmniej do zimy bo na razie są inne wydatki, ale oczywiście i na to przyjdzie pora
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2010-06-16, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2010-06-16, 23:06   

VireWolf88, na wszystko przyjdzie pora, musze koniecznie z bliska oblukac furacza ;-)
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 00:18   

VireWolf88 napisał/a:
W planach jest FMIC i to już na dniach ale puki się nie uporam ze sprzęgłem to i tak nie będę więcej z niego dusił gdyż nie przeniosę tego na asphalt, a wszystko przez małe turbo bo za szybko wstaje ale i temu się za radzi


Wcześnie wstaje bo masz małą turbawkę, jak dorzucisz FIMC to jeśli masz pompę z PA/SB i silnik jest zdrowy to będziesz miał coś pod 80KM. Zależy jeszcze od FIMC jaki założysz, czy ori czy większy (chociaż do tego turbo nie wiem czy jest sens zakładać inny)
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-06-17, 00:21   

golfik ładny pasuje go niżej posadzić tylko no i motor zacny i wdzięczny ;-)
 
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-17, 10:02   

misieksnk napisał/a:
Zależy jeszcze od FIMC jaki założysz, czy ori czy większy

będzie albo od sprintera albo mastera, jest tego wiele tak że będzie z czego wybierać
misieksnk napisał/a:
to jeśli masz pompę z PA/SB

tak pompa pochodzi z RA, troszkę dłubnięta ale po wakacjach ma być 11mm


DJ_SM napisał/a:
musze koniecznie z bliska oblukac furacza ;-)

Zapraszam :piwo:
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 11:12   

Jak chcesz lecieć w więcej mocy jak standard to jeszcze bym się zainteresował samym silnikiem (jaki stan pierścionków, panewek itd.), bo włożysz pieniądze a okaże się, że silnik będzie kaput i nic z tego nie będzie.
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2010-06-17, 11:30   

misieksnk, nie panikuj nie każdemu silnik umiera :-P
VireWolf88, a myślałeś nad ickiem z bmw tds?
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 11:32   

DJ_SM, lepiej sprawdzić wcześniej :-) Zresztą sam pisałeś u siebie, że też będziesz patrzył do swojego przed modami i jak dla mnie jest to zdrowe podejście do tematu :-)
 
 
miras
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-17, 12:02   

mnie końcówka razi po oczach strasznie :)
Ile 1v ma seryjnie kucyków?
To prawda ,że czerwone są szybsze? :-P
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-17, 12:37   

misieksnk,
żadnych pomiarów panewek czy zużycia wału nie robiłem, w sumie to nawet nie wiem czy się coś takiego się robi ;-) teraz zmieniłem ojej z minerala na pół-syntetyk i nic nie ubywa, pali od strzeła więc chyba jest ok a jak silnik padnie (chodź nie powinien) to wtedy się złoży 1.9 i tylko graty przełoży :mrgreen:

Cytat:
VireWolf88, a myślałeś nad ickiem z bmw tds?

Nawet mi to do głowy nie przyszło :shock: na forum golfa wyczytałem że wszyscy pchają te które wymieniłem wyżej bo są wydajne i dobrze się mieszczą więc ja nie bede się wyłamywał :bije:
Cytat:
mnie końcówka razi po oczach strasznie :)

o gustach się nie dyskutuje ;-)
miras napisał/a:
Ile 1v ma seryjnie kucyków?

60
miras napisał/a:
To prawda ,że czerwone są szybsze? :-P

zdecydowanie TAK!!!
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2010-06-17, 16:47   

Cytat:
mnie końcówka razi po oczach strasznie :)

VireWolf88 napisał/a:
o gustach się nie dyskutuje ;-)

Mnie też razi , pasuje ale trzeba ją schować gówno by przynajmniej 2 cm wystawała za blache. A forum jest dyskusyjne więc czego mamy nie dyskutować.
Nie wiem jeszcze gówno też widzisz w białych tarczach zegarów . W tych czasach to troche głupio wygląda . Pamiętam czasy jak jeszcze koledzy do poldków zakładali ,ale to było dawno
misieksnk napisał/a:
Jak chcesz lecieć w więcej mocy jak standard to jeszcze bym się zainteresował samym silnikiem (jaki stan pierścionków, panewek itd.)

Zgadzam sie z miśkiem jak chcesz mocy to ogarnij dół , zebyś pierścionków w misce nie szukał jak mu dmuchniesz lepiej
tych pokrowcy też możesz sie pozbyć

reszta mi sie podoba :) powodzenia w realizacji planów
 
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-06-17, 18:47   

Jak dla mnie narazie qpa... no ale walcz, zobaczymy gówno wyrosnie z tego "brzydkiego kaczatka" ;-)
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-17, 19:16   

oczywiście dyskutować jak najbardziej trzeba :piwo: ale końcówki się za nic nie pozbędę a fakt wystaje ale tylko dlatego że jak przyjdzie szeroki zderzak to będzie git a tak jak ją teraz schowam bo mam taką możliwość to później będę musiał dospawać kawałek rury żeby ją spowrotem wyciągnąć

a gówno jest nie tak z tymi pokrowcami??
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2010-06-17, 19:19   

VireWolf88 napisał/a:
a gówno jest nie tak z tymi pokrowcami??

oryginalną tapicernie zasłaniają a w pasadenie jest ładna
 
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2010-06-17, 19:35   

Danielloo napisał/a:
VireWolf88 napisał/a:
a gówno jest nie tak z tymi pokrowcami??

oryginalną tapicernie zasłaniają a w pasadenie jest ładna


ale strasznie szara i ponura mi się wydaje
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,49 sekundy. Zapytań do SQL: 11