Wysłany: 2010-06-16, 21:52 MkII by VireWolf -> Bartek_R :)
Witam wszystkich i chciałbym przedstawić mojego Golfika 1,6 TD 1V w wersji "PASADENA"
Golfik pochodzi zza zachodniej granicy.
PO ZAKUPIE 2009
SEZON 2010
SEZON 2011
SEZON 2012
cdn...
*tarcze zegarów "home made"
podświetlenie na diodach gdyż standard troszkę słabo świeci
*końcówka także home made
wydech oczywiście pełen przelot 2" na środkowym tłumiku
*no i czas na serce
i jeszcze "stare nowe" serce dla serca można by żec
seria + gov mod + dawka
*i wskaźnik boost
*a tu przyciski i nawiew na diodach
*kilka słów o opcji wyposażenia:
fotel kierowcy z regulowana wysokością
regulowane zagłówki p<-->t
pneumatyczny centralny zamek 5d+wlew ---------> sterowany z pilota
lampka w bagażniku
lampka w schowku pasażera
zapalniczka w popiołce
szyber na korbkę ---------------------------------> elektryczny
wycieraczki czasowe z regulacją częstotliwości
elektryczna regulacja świateł
składane rączki przy podsufitce
obrotek
parapety oklejone materiałem
regulacja wysokości pasów
gril na 4 lampki
kierunki boczne
białe kierunki przednie
schowek zamykany na kluczyk
czujnik poziomu płynu hamulcowego
plastykowe nakładki na nadkola i progi
wąskie zderzaki z czerwona obwódką
wypisując opcje sugerowałem się tą http://forum.vwgolf.pl/vi...der=asc&start=0 str. i wymieniałem to gówno jest u mnie
*i koło zapasowe
*prace nad autkiem:
wymienione łożyska tył, szczęki, pompa wody, paski, olej i filtry :chytry: uszczelka pod głowicą + szpilki ( jedna pękła), lampki tył
przyciemnione wszystkie szybki, zmienione podświetlenie, tarcze zegarów jak wyżej, wycieraczka leży, żółte bębny i zaciski, wydech jak wyżej tylko down pip seria ale moze będzie inne turbo to i down pip się zrobi, wszystkie 4 lampki na przekaźnikach
*a na deser fotki z lata
na kółeczkach 195/50-15 7j czy j7 jakoś tak
*w planach pakiet mocy narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej
No i kilka świeżych fotek:
Nowe koło:
Zmiana turbo->K14->K24
IC ze Sprintera:
Wymuszona zmiana zbiorniczka:
Centralny z pilota + klapen pupen
Regeneracja zawieszenia, belka z passata oraz heble 280mm i gewinde..:
Przymiarka koła:
Mod świateł stop:
Zmiana klameczek:
Demolka golfika - czyli renowacja budy i zmiana koloru felg
Dwururka TDI:
Dywany bagażnika:
Elektryczny szyber:
Sesja (str5):
Soczewki:
Czyszczenie rozrusznika:
Wymiana pompy wody:
Graty i nowe koło:
Antena w tylnej szybie:
Nowy AKU:
Chwilowa zabawa z folią
Wymiana łożysk alternatora
Rozpórka
Sesja (str13)
Wymiana zaworów, prowadnic, uszczelki (na metalową), świec i kilka innych pierdółek
Zmiana turbo K24 --> T3(po lewej)
Nowy płyn i termostat
Koniec
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2013-09-17, 15:39, w całości zmieniany 8 razy
w planach pakiet mocy narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej
troszke mi to zaleciało cisnieniem na sciganie, golf II to nie auto do takich rzeczy, od tego sa hondy i inne takie maszynki do golenia. A jak Vag ma mieć moc to cos konkret pod maske.
Wyposażenie masz dosć fajne,Pasadena była dobrze wyposażona, tylko ogarnać to troche i bedzie dobrze. Na początek wywal pokrowce z siedzeń.
VireWolf88, Powitać kolegę. Golfika znam bardzo dobrze z widzenia Furka luks tylko przydała by się gleba
No witam witam gleba będzie tylko z czasem hehe na razie trzeba na składać drobniaków
b_przemo napisał/a:
VireWolf88 napisał/a:
w planach pakiet mocy narazie jest 10s na setkę ale ma być lepiej
troszke mi to zaleciało cisnieniem na sciganie, golf II to nie auto do takich rzeczy, od tego sa hondy i inne takie maszynki do golenia. A jak Vag ma mieć moc to cos konkret pod maske
nie nie lubie się ścigać ale lubie mieć pod sandałem zapas
a z tago gówno mam też można jeszcze sporo wy cisnąć
VireWolf88, i jak ci chodzi na tych modach ? ic dorzuć do silnika jeszcze:D
W planach jest FMIC i to już na dniach ale puki się nie uporam ze sprzęgłem to i tak nie będę więcej z niego dusił gdyż nie przeniosę tego na asphalt, a wszystko przez małe turbo bo za szybko wstaje ale i temu się za radzi
A gówno do gleby to tak ale fele muszą jeszcze chwile po służyć, a przynajmniej do zimy bo na razie są inne wydatki, ale oczywiście i na to przyjdzie pora
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2010-06-16, 23:01, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 00:18
VireWolf88 napisał/a:
W planach jest FMIC i to już na dniach ale puki się nie uporam ze sprzęgłem to i tak nie będę więcej z niego dusił gdyż nie przeniosę tego na asphalt, a wszystko przez małe turbo bo za szybko wstaje ale i temu się za radzi
Wcześnie wstaje bo masz małą turbawkę, jak dorzucisz FIMC to jeśli masz pompę z PA/SB i silnik jest zdrowy to będziesz miał coś pod 80KM. Zależy jeszcze od FIMC jaki założysz, czy ori czy większy (chociaż do tego turbo nie wiem czy jest sens zakładać inny)
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 11:12
Jak chcesz lecieć w więcej mocy jak standard to jeszcze bym się zainteresował samym silnikiem (jaki stan pierścionków, panewek itd.), bo włożysz pieniądze a okaże się, że silnik będzie kaput i nic z tego nie będzie.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-06-17, 11:32
DJ_SM, lepiej sprawdzić wcześniej Zresztą sam pisałeś u siebie, że też będziesz patrzył do swojego przed modami i jak dla mnie jest to zdrowe podejście do tematu
miras [Usunięty]
Wysłany: 2010-06-17, 12:02
mnie końcówka razi po oczach strasznie :)
Ile 1v ma seryjnie kucyków?
To prawda ,że czerwone są szybsze?
misieksnk,
żadnych pomiarów panewek czy zużycia wału nie robiłem, w sumie to nawet nie wiem czy się coś takiego się robi teraz zmieniłem ojej z minerala na pół-syntetyk i nic nie ubywa, pali od strzeła więc chyba jest ok a jak silnik padnie (chodź nie powinien) to wtedy się złoży 1.9 i tylko graty przełoży
Cytat:
VireWolf88, a myślałeś nad ickiem z bmw tds?
Nawet mi to do głowy nie przyszło na forum golfa wyczytałem że wszyscy pchają te które wymieniłem wyżej bo są wydajne i dobrze się mieszczą więc ja nie bede się wyłamywał
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2010-06-17, 16:47
Cytat:
mnie końcówka razi po oczach strasznie :)
VireWolf88 napisał/a:
o gustach się nie dyskutuje
Mnie też razi , pasuje ale trzeba ją schować gówno by przynajmniej 2 cm wystawała za blache. A forum jest dyskusyjne więc czego mamy nie dyskutować.
Nie wiem jeszcze gówno też widzisz w białych tarczach zegarów . W tych czasach to troche głupio wygląda . Pamiętam czasy jak jeszcze koledzy do poldków zakładali ,ale to było dawno
misieksnk napisał/a:
Jak chcesz lecieć w więcej mocy jak standard to jeszcze bym się zainteresował samym silnikiem (jaki stan pierścionków, panewek itd.)
Zgadzam sie z miśkiem jak chcesz mocy to ogarnij dół , zebyś pierścionków w misce nie szukał jak mu dmuchniesz lepiej
tych pokrowcy też możesz sie pozbyć
reszta mi sie podoba :) powodzenia w realizacji planów
oczywiście dyskutować jak najbardziej trzeba ale końcówki się za nic nie pozbędę a fakt wystaje ale tylko dlatego że jak przyjdzie szeroki zderzak to będzie git a tak jak ją teraz schowam bo mam taką możliwość to później będę musiał dospawać kawałek rury żeby ją spowrotem wyciągnąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum