FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
PASSAT B5 FL CZY AUDI A4 B6
Autor Wiadomość
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2010-07-15, 09:37   

panowie oszczędne w stosunku do tego jak by bez gazu jeździć :-)
ja Was błagam rano jest - bez ukrytego sarkazmu proszę :-) jak ktoś nie chce jeździć warkotem i już się decyduje na turbo benzynę i nie wytrzyma tych 12 litrów Pb to chyba lepiej 12 litrów LPG zużywać :mrgreen: to jest ta oszczędność pomiędzy
12 x 4.70
a
12 x 2.15
na mój gust każde 100 km taniej o 30.60 gr to MEGA oszczędność :mikolaj:
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 10:48   

bracus, to kiedy gaz zakładasz :roftl:
 
 
jojo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 11:11   

eSka mi pali 14-15l LPG/100km
A4 po wydechu,ic i programie paliła 13,5l LPG/100km

Miedzy tymi autami kupiłem Leona 1.9 TDi 110 ASV. Postanowiłem, że spróbuje tego diesla, skoro tak wszyscy sobie chwalą. No i jak szybko go kupiłem tak i sprzedałem. Spalał 7-8l ON.

No to po mojemu 7,5x4,50zł=33,75zł
a 14x2,10=29,40zł no i plus tam te kilka litrów Pb od czasu do czasu.

I dawkę LPG mam ustawioną taką żeby auto jechało, a nie żeby oszczędzało. Więc załóżmy nawet, że nie jest taniej, a taki sam koszt utrzymania. Tylko różnica jest podstawowa- tam miał 110koni, a tu mam dwa razy tyle!!! No i wielką frajdę z jazdy. No i nie ma tego klekotania. Wszyscy narzekają na LPG i komentują głupio-szkoda, że w większości są to ludzie, którzy nigdy nie użytkowali auta z porządną sekwencją. Pozdrawiam.
 
 
Miro
Już coś naskrobał


Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 201
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-07-15, 23:06   

Cytat:
tylko że golas w Audi jest o wiele lepiej wyposażony niż jakiś comfortline w pasku


Z tym to się do końca zgodzić nie mogę 80% b6 nie ma elektrycznych szyb z tyłu w wersjach ubogich komputer tylko pokazuje na ile km starczy nam paliwa , brak podłokietnika tempomatu o bixenonie czy czujnikach cofania nie wspomnę. Za dość wypasioną wersję trzeba dać powyżej 35 tyś ( mowa o tdi oczywiście)

Wczoraj rozmawiałem z kolegą bo miał jakaś mała stłuczke ( a4 b7) i powiedział że b7 nie maja ocynku prawda to? a audi a4 b6/ passat b5fl maja?
 
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 23:10   

Miro, oj w pasku też rzadko o to gówno wymieniłeś poza el szybami z tyłu
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-07-15, 23:51   

Miro, no bez przesady, nikt w standardzie nie da Ci bixenonu :roftl:
Ja mam dosyc prosta wersje i mam full elektryke, tempomat, podlokietnik, dwustrefowa climatronik i jeszcze kilka innych drobiazgow, za ktore u konkurencji trzeba doplacac.

Miro napisał/a:
Wczoraj rozmawiałem z kolegą bo miał jakaś mała stłuczke ( a4 b7) i powiedział że b7 nie maja ocynku prawda to? a audi a4 b6/ passat b5fl maja?


Maja, coprawda nie jest juz taki ocynk jak w 80-tkach :-P a gówno do Paska to pierwsze slysze/czytam, ze maja ocynk.
 
 
Miro
Już coś naskrobał


Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 201
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-07-16, 00:17   

Cytat:
oj w pasku też rzadko o to gówno wymieniłeś poza el szybami z tyłu


Pewnie że ciężko dlatego uważam że audi nie ma jakiegoś super wyposażenia i nie ma pod tym względem dużej przewagi. Na pewno w audi jest wszytko wykonanie lepiej choć np w modelu b6 często się ścierają przyciski
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2010-07-16, 08:42   

wujek 2Pac napisał/a:
a gówno do Paska to pierwsze slysze/czytam, ze maja ocynk.


Tesciu ma B5 z 2000 któregoś roku i ma ocynk. Wiem bo klape ma obdartą w jednym miejscu do gołej blachy - jeździ już tak drugi rok i nawet nalotu rdzy nie ma.

To chyba nowsze też miały ;-)
Ostatnio zmieniony przez Lolo 2010-07-16, 08:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2010-07-16, 10:12   

wujek 2Pac napisał/a:
Ja mam dosyc prosta wersje i mam full elektryke, tempomat, podlokietnik, dwustrefowa climatronik i jeszcze kilka innych drobiazgow, za ktore u konkurencji trzeba doplacac.


Jak ojciec niedawno szukał auta to patrzył też za A4 B6/Passat B5 FL i szczerze powiedziawszy, to większość A4 B6 z 1.9TDI z tyłu miała korby do szyb. Owszem z przodu był wypas, bo nawet i "drewno" się pojawiało na kokpicie, ale korby z tyłu dalej były. Na pewno trochę inaczej wygląda sprawa w A6 z tego samego roku, ale cena też jest trochę większa. Ogólnie to Passata za te same pieniądze idzie kupić lepiej wyposażonego od A4. Oczywiście mówimy tutaj o takim samym kryterium poszukiwań (ten sam rok i ten sam silnik).
 
 
Byq
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI ++
Imię: Mateusz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 727
Skąd: Krosno
Wysłany: 2010-07-16, 12:56   

Korby z tyłu w Audi to jest niejako ich cecha charakterystyczna i wszyscy się tego czepiają, ja miałem w swojej S-ce xenony podłokietniki tempomaty i inne szmery bajery łącznie nawet z Navi i Recaro a z tyłu były korby także to nie jest żaden wyznacznik wyposażenia w Audi,
Audi było i jest zawsze o półke wyżej od VW i żeby jak kto chciał to tego nie przeskoczy, oczywiście cena też za tym idzie w góre ale myślę że warto doskładać te kilka tysięcy i kupić Audi jak już się myśli o aucie za 30 tys zł
Ostatnio zmieniony przez Byq 2010-07-16, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-07-16, 18:38   

misieksnk napisał/a:
Ogólnie to Passata za te same pieniądze idzie kupić lepiej wyposażonego od A4. Oczywiście mówimy tutaj o takim samym kryterium poszukiwań (ten sam rok i ten sam silnik).


No tak, bierze sie to z tego, ze gola A4 kosztuje tyle gówno Pasek z jakims wyposazeniem. Czyli to tez mowi samo za siebie :lol:

lolek napisał/a:
Tesciu ma B5 z 2000 któregoś roku i ma ocynk. Wiem bo klape ma obdartą w jednym miejscu do gołej blachy - jeździ już tak drugi rok i nawet nalotu rdzy nie ma.


I tak na chlopski rozum kombinujac, to wydaje mi sie, ze jak zarysujesz do golej blachy, to ocynk tez ju zdarty i gnic powinna. Jak sie myle to mnie wyprostujcie :-D
 
 
Byq
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI ++
Imię: Mateusz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 727
Skąd: Krosno
Wysłany: 2010-07-16, 19:51   

Cynk jest także metalem i łączy się z "blachą" czyli żelazem galwanicznie więc żeby go zedrzeć trzeba by było go dobrze zeszlifować lub przeciąć blachę aby zaczęła gnić ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10