Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-11, 08:53
Dzięki jeszcze raz wszystkim za doping
OskaR_i20 napisał/a:
gówno tu mówić, furacz zacny, mase hajsu, mase roboty, w prawidzie już dawno nie widziałem tego corra, ale z właścicielem integracja była dobra, powodzenia w dalszych modach no czekam aż dokończysz obecne prace, nie obijaj się tam tylko za długo z nimi
a tak apropos, myśle że w czwartek się będziemy widzieć na podpromiu,
Pozdro
Integracja będzie na pewno, jeszcze nie jedna
W czwartek powinienem być
Harry napisał/a:
Coras elegancki Widać ze włozyłes w niego dużo pracy ale także kasy i to sie ceni :) Nic innego mi nie pozostaje jak pozazdroscic takiego samochodu
Jak to kiedyś ktoś napisał w pewnym polskim filmie na stodole ,, Piniondze to nie fszysko, a fszysko bez piniendzy to *ój''
jasvr6 napisał/a:
zmiany jak najlepiej na plus
lampy to chyba odwzorowałeś na tym corrku
To corrado konrada i skłamałbym że mi się nie podoba ale dużo ludzi ma podobnie zrobione lampy. Oskar też ma drugą pare soczewek i jescze kilka innych zmian
No a sprawa z czarnymi In-Pro wygląda tak że już fabrycznie fajnie wyglądają, brakuje im tylko drugiej soczewki więc wszyscy ją tam wkładają gdzie powinna być, zostaje jeszcze sprawa postojów które na różne sposoby można zmienić, ja np. przyciemniłem ringi folią inni jeszcze je zamalowują częściowo jak choćby w przypadku który wymieniłeś a jeszcze inni wywalają całkowicie ringi.
gówno do wydechu to u konrada jest supersprint a ten gówno ja fotkę wkleiłem to można kupić w Mtuning za dwieście parę złotych ale fakt końcówki bardzo podobne
manius napisał/a:
a schowek w NT? graty czekaja tylko ci sie nie chce
Proszę bardzo! jest i schowek New type
Dzięki manius za załatwienie
Do nowej koncepcji nie pasowała mi stara kiera i zaopatrzyłem się w taką:
A tak prezentuje się na pokładzie :
Trochę wszystko jest skurzone no ale dość długo auto stoi a na dodatek nie ma szyb z przodu
Do wewnątrz również trafi taka skórzana gałka na drążek zmiany biegów od audi A3 :
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-11, 16:16
Qbuncio napisał/a:
korektor został całkowicie usunięty
nie wiem czy wiesz po gówno jest ten kolektor ale jest dobrze do czasu gdy się nic nie stanie ,ale w razie potrącenia czy wypadku samochód wędruje
na diagnostykę i przede wszystkim są badane hamulce.Jeżeli nawet wypadek nie jest spowodowany z twojej winy a na diagnostyce wyjdzie ze twój układ hamulcowy jest nieskuteczny ,tylne koła hamują za mocno bo wywaliłeś sobie regulator siły hamowania i pożałowałeś parę złoty na nowy lub sprawny regulator możesz zostać sprawcą a wtedy jak wiadomo zaczynają się problemy
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-11, 20:28
Zgadzam się że korektor siły hamowania jest potrzebny ale w przypadku gdy występuje system ABS (a w corrado to standardowe wyposażenie) to tak naprawdę nic on nie daje, zwłaszcza przy glebie bo działa on wtedy i tak praktycznie na full czyli jakby go nie było. Jeeżeli chodzi o badania techniczne to prócz xenonui wydechu wszystko przeszło idealnie
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-16, 22:06
Dziś korzystając z chwilki wolnego czasu i z pomocą maniusa od ponad półrocznej przerwie lekko drgnęły prace przy corku. W końcu mam hamulec ręczny , założyliśmy nowe linki i prowadnice
Wyciągnęliśmy również całą wykładzinę z wnętrza
Fotorelacji niestety nie ma bo mało czasu mieliśmy
Teraz jeszcze czeka zdzieranie dechy i można powiedzieć że przygotowania do wyjazdu do lakiernika będą zakończone
manius [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-17, 22:24
te panie...reczny jeszcze nie skonczony a i nie zapomnij podziekowac mamie za placki
Fajnie, że Korki trafiają jeszcze do takich ludzi jak Ty. Dzięki temu będziemy mogli się nimi cieszyć jeszcze przez wiele lat. Gratuluje przeprowadzonych modyfikacji, widać ze to Twoje oczko w głowie:DMam nadzieje, że i kiedyś mój będzie wyglądał podobnie a może i lepiej... ;) Jeszcze takie małe pytanko jeśli to nie jest jakaś wielka tajemnica mógłbyś podać przybliżoną cene montażu klimatronika?Oczywiście chodzi o sam koszt części. Powodzenia w dalszych modach no i bezawaryjności ( gówno w korku jest chyba nie do osiągniecia:P )
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-18, 13:23
zombie napisał/a:
Jeszcze takie małe pytanko jeśli to nie jest jakaś wielka tajemnica mógłbyś podać przybliżoną cene montażu klimatronika?
oczywiście że mogę koszt części z pod maski (prócz kompresora) to 300zł (chłodnica + przespawanie uchwytów i przewody) a we wnętrzu 500zł. Wszystko sam zamontowałem więc koszt robocizny się ograniczył . Do tego doszło 200zł podpięcie elektryki i standardowy koszt napełnienia czynnikiem
Danielloo napisał/a:
zombie napisał/a:
i bezawaryjności ( gówno w korku jest chyba nie do osiągniecia:P )
Jest :D 1.6Diesel pod maską :D
Panowie nie przesadzajmy, te auta mają już swój wiek i mają prawo czasem (byle nie za często ) do drobnych awarii Poza tym jak się dba żeby wszystko miało ręce i nogi a nie odwala drucizne to powinno dobrze służyć (przecież mechanicznie corrado to passat i golf )
Jako że niektórzy domagali się pokazania zderzaka przedniego to wytaszczyłem go w końcu z kanału i planuje dać w najbliższym czasie do GORKA żeby pospawał to małe pękniecie narożnika (wcześniej jeden pseudo plastikarz robił to ale spier^^^*ł robotę i znów pękło ):
Myślę że nie powinno to dla niego stanowić problemu
Następnie trzeba zedrzeć z pół kilograma szpachli która maskowała łączenie laminatowej dokładki RS i pozbyć się kilku małych otworów po wkrętach i wyjazd do lakiernika.
Wygląd na dzień dzisiejszy (założyłem na próbę bumper) :
Ogólnie zderzak jest w bardzo dobrym stanie, nie ma połamanych plastikowych zaczepów do kratki i bumpera oraz mocowań belki przedniej i bocznych ślizgów na dodatek wersja US to nie mały rarytas.
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-18, 17:32
Na prośbę GORKA wyczyściłem szpachlę w miejscu pęknięcia (wcale dużo jej nie było) i tak to wygląda:
I od spodu:
gówno do materiału z jakiego jest zrobiony zderzak to nie wiem bo nie pisze nai ABS ani PP
Tylko takie oznaczenia są:
Myślę że VW nie utrudniał sobie i będzie z takiego tworzywa jak np. w golfach czy passatach z tamtego okresu produkcji (takie moje domniemywania tylko)
manius [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-18, 21:36
ty sie tym bumperem nie chwal bo ja ci go pewnej nocy podpie...podprowadze
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-18, 21:43
To ja od dziś zamykam garaż
Dziś po południu znów lekko grzebnąłem przy corku
Efekt, totalna demolka:
I po nełonach
Nie wiem gówno mnie podkusiło żeby je założyć
Na szczęście w porę się nawróciłem
Można powiedzieć że maszyna przygotowana w 90% do wyjazdu na lakiernie
juro [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-18, 22:04
Qbuncio, no grubo bedzie juz sie nie moge doczekac efektu koncowego. a docelowo jakie koło bedzie a propo szpachli to jak ja robiełem zdesie do maltona i kleiłem z 2 zdesi 1 to na obydwa mi poszło 2 te duze puszki ale mysle ze warto było
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-18, 22:21
Jak już mówiłem na zderzaku zdzieram całą szpachlę do gołego plastiku potem wiadomo minimalna warstwa wyrównawcza szpachli, podkład do plastiku i lakier docelowy
Swoją drogą sprzedawałem kiedyś podobnego malczana
A że wszyscy tak pytają o te fele więc proszę
to pożyczyłem od maniusa RH CUP 16/9J i zrobiliśmy małą przymiarkę :
I przymiarka, oczywiście na adapterach 40mm :
Tak mi się spodobały te felgi na aucie że postanowiłem sobie też takie sprawić, tyle że wszystkie 4 sztk w szerokości 9J.
Od razu poszły do renowacji u Gabsona (dzięki!) i tak po niej wyglądały :
Potem jeszcze przeszły małą zmianę koloru (dzięki Grześ!)
Na felgi zostały naciągnięte opony Toyo T1S o rozmiarze 215/40 (dzięki Kadzio!)
Opony zakładałem w Jaźwie na Paderewskiego, tak jak doradzali mi forumowicze za gówno również wielkie dzięki! Pełen profesjonalizm, mimo że felgi były świeżo po lakierowaniu to ani jednej ryski nie zrobili. Oczywiście nie obyło się bez strzału z butli!
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-19, 11:56
no cóż felgi kwestia gustu...
Zmieniłem głównie dla tego że na siedemnastkach corrado trochę by wysoko stało i byłby duży prześwit pod progami ze względu na sciągnięte nakładki progowe
A drugim powodem była szerokość szesnastek (9J). Zawsze podobały mi się szerokie felgi (szczególnie z rantem ) bo można trochę naciągnąć opone
Poza tym fotki nie oddają realnego wyglądu
Ostatnio zmieniony przez Qbuncio 2010-08-19, 13:23, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum