Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2010-08-19, 13:44
No RH Cup to według mnie jedne z ładniejszych felg z rantem Wiadomo, im mniejsza średnica koła, tym bardiej można wóz zglebić Kumpel miał kiedyś 17" w Golfie Mk3, było kozacko, ale właśnie trochę wysoko. Założył 15 zoll i poszło w dół
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-19, 14:14
biarąc pod uwage poziom projektu to felgi słabe
dystnase tez grube łozyska będa cierpieć
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-19, 16:04
PiterVR6 napisał/a:
biarąc pod uwage poziom projektu to felgi słabe
dystnase tez grube łozyska będa cierpieć
mi się tam felgi podobają , zresztą bardzo okazyjnie je kupiłem jak mi się znudzą to następne będą 3 częściowe ale to nie w tym sezonie
łożyska na pewno nie będą cierpieć, jest to stop specjalnego lotniczego alu PA6 (kolega miał 10mm tyle że stalowe i jeden ważył prawie tyle gówno moje dwa )
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-19, 17:50
nie chodzi o stop tylko o grubosc przy 30mm juz felga sie ciepła robi mam takie dystanse od Ciebie
a nie myślałeś nad Borbetami T 9J? też mozna fajnie naciągnąć oponkę np ja mam 205/45 i bardzo ładnie to wyglada:) szukalem 205/40 ale jakos nie mogłem trafić...
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2010-08-19, 21:40
Panowie najprościej mówiąc chodzi tutaj o szeroko pojęte pojęcie dźwigni. Im koła bedzie miało większy dystans tym siły działające na łożysko ulegają zwielokrotnieniu. Ale nie jeden tak śmiga i jakoś to wszystko wytrzymuje zwłaszcza jeżeli samochód nie jest zbytnio odciążany
gówno do samych felg myślę że szerokośc i rant jak najbardziej na plus ale wzór niestety jak dla mnie lipton i to taki dwukrotnie zaparzony
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-24, 18:15
No to jedziemy dalej z tematem
Wróciły zderzaki ze spawania od Gorka (wielki dzięki)
To się nazywa profesjonalna robota!
W przednim zderzaku pospawane zostało pęknięcie narożnika jak i wszystkie otwory po dokładce RS oraz po tablicy rejestracyjnej:
A w tylnym został zaspawany otwór na haka :
I jeszcze prawa zaślepka haka do przedniego zderzaka (zapasowa)
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2010-08-25, 22:01
Dziś znowu byłem na zakupach (dzięki Janek):
Deska New Type
W sumie to bym jej nie zmieniał bo moja wszystko miała już poprzekładane z nowego typu ale któryś z poprzednich właścicieli miał wizje i narobił dziur od strony pasażera (prawdopodobnie na mocowanie mikrofonu CB)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum