FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-30, 09:02   

KoguT, tłumik taki jak ten w linku,tylko mój ma 2,5" http://www.mtuning.pl/Tlu...75-304SS,p,3552
Ceny rury i kolanek mogę Ci podać później,bo nie mam faktury przy sobie lub zadzwoń do Eurostali http://www.eurostal-metale.pl/
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-01, 06:56   

Wydech się zrobił i zamontował :prosze:
Równo o północy były testy.Sąsiedzi mieli pobudkę :mrgreen:



Fifki pod zderzakiem wypolerowane na lustereczko,żeby nie było,że nie ;-)
 
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-01, 07:56   

Ale to musi teraz drzec jape ;p heh az 1 tlumnik i to przelotowy heh
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-01, 08:44   

Dexter, wbrew pozorom,w ale aż tak bardzo nie drze japy. Turbina tłumi sporo i jest całkiem przyjemny gulgot.
 
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-04-01, 20:29   

Michał_1977, konkretnie Michał :) u mnie w passacie gdzie nie miałem żadnych tłumików tylko coś na wzór strumienicy było głośno, tak głośno, że dla większości było to uciążliwe :fala: Świetnie wykonany ten wydech, dobra robota :prosze: Teraz tylko pozostaje mi śmigać po Leżajsku żeby na Ciebie trafić i posłuchać jak to gulgocze :lol:
 
 
piotrek123
Zaawansowany


Samochód: osobowy
Silnik: od
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 314
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-01, 21:00   

Pięknie to wygląda zrobisz nam jakieś video jak to będzie grało???????????????
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-01, 21:42   

To teraz będzie kolejka do Ciebie na spawanie wydechów w Leżajsku :-)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-02, 07:38   

Lizak napisał/a:
Świetnie wykonany ten wydech

Niestety z jednym za*ebałem,jak dzik w sosnę i teraz tego żałuję... :-?
Rozgałęzienie na dwururkę zredukowałem z 2,5" do 2". Trzeba było jechać do samego końca,czyli do zderzaka rurami 2,5". Podcięcie w zderzaku jest na tyle szerokie,że świetnie komponowałoby się z dwururką 2,5" a tymczasem jest jak jest,czyli do doopy... :-P
Jak znajdę tylko trochę czasu,to pójdzie to to do przeróbki. Rury 2,5" jeszcze mam prawie metr i 2 takie same kolanka,więc tylko trochę chęci,czasu i zrobić :-)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-24, 12:02   

Sezon się zaczyna,silnik kończy się docierać,więc trzeba Zielonemu dać lepsze obuwie,niech się trzyma drogi :-D
W piąteczek kurier przywiózł kapcie z Nowej Soli ;-)



Wszystkie w identycznym stanie. Rok prod. 2013x3 2014x1 :prosze:
Byłyby zamontowane wczoraj,ale nie dojechał drugi kurier z ukrytymi wentylami :-?

Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2016-04-24, 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-25, 20:58   

Wentyle dotarły,naciung zrobiony. Auto zdecydowanie lepiej się prowadzi i jest ciszej :bigok:

 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-27, 16:30   

Weź zrób zdjęcia na opuszczonym aucie, bo teraz to jak Country wygląda :fala:
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-04-27, 16:53   

I daj filma jak to mruczy :prosze: , bo zaczynam kompletować graty, tzn. od Turboworksa będę brał taki przelotowy jak Twój tylko 2.25" a reszta kwas 55mm i ostatni seryjny tłumik od ABFa.

Więc jak byś mógł nagrać coś to wrzuć żebym mógł posłuchać jak chodzi na przelotowym i reszta pusty. Będę wiedział że z moim końcowym będzie ciszej :lol: .
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-27, 20:50   

KoguT napisał/a:
Więc jak byś mógł nagrać coś to wrzuć

Coś tam mogę nagrać,ale nie porównuj TD do PB. TD całkiem inaczej brzmi,a turbina dodatkowo wytłumia.
misieksnk napisał/a:
Weź zrób zdjęcia na opuszczonym aucie, bo teraz to jak Country wygląda

Jak stoi też tak jest :mrgreen:
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-04-28, 06:49   

Michał_1977 napisał/a:
Coś tam mogę nagrać,ale nie porównuj TD do PB. TD całkiem inaczej brzmi,a turbina dodatkowo wytłumia.

Wiem wiem. Chodzi mi tylko o poglądowy dźwięk ;-) . U mnie wytłumi końcowy tłumik :lol: .
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-28, 18:37   

Michał_1977 napisał/a:
Jak stoi też tak jest


Bo Ci uwierze :roll:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-29, 20:34   

Uwaga na oczy :mrgreen:

https://goo.gl/photos/CwACTxmCJidrqvEA7
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-04-29, 22:08   

Ale smoła :fala: .
A tak na poważnie to dźwięk jest lux :prosze: .
 
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2016-04-29, 23:40   

ale dymi jak diesel :mrgreen: xD ja bym do tego kanalu nie wchodzil :fala:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-30, 05:50   

dr.lolek napisał/a:
ale dymi jak diesel

Zimny był,jak doopa trupa po trzech dniach. Na ciepłym już tak nie kopci :-)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-06, 21:20   

Termostaty,sylikony i trochę amelinium,czyli tajuningów ciąg dalszy :prosze:



Jutro wizyta u tokarza,żeby dorobił jeszcze jedną taką tulejkę łączącą węże,ale redukcyjną,oraz jedną zaślepkę węża i będzie próba układu chłodzenia w innej konfiguracji ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-05-07, 06:32   

No ok ale po gówno wstawiać termostat w innym miejscu a ori wyciągać?
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2016-05-07, 10:25   

Dołączam sie do pytania kolegi KoguT, :D
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-07, 16:19   

KoguT napisał/a:
po gówno wstawiać termostat w innym miejscu a ori wyciągać?

Plan jest taki chytry,żeby zamykać krótki obieg i otwierać go wtedy,gdy będzie trzeba.
Ori termostat tego nie robił. Teoretycznie jego talerzyk ma zamknąć kanał krótkiego obiegu,hmm,albo inaczej-wygląda jakby miał zamknąć. W rzeczywistości nigdy tak się nie dzieje,ponieważ talerzyk nawet przy 100*C nie unosi się tak wysoko,żeby domknąć całkowicie krótki obieg bezpośrednio z króćca głowicy.
Stąd skoki temperatury i wqrw na wskazówkę w liczniku :-P

Dzięki temu rozwiązaniu,termostat usytuowany zaraz za króćcem głowicy,będzie od razu wyłapywał temperaturę i gdy będzie za wysoka,przymknie krótki obieg,a uchyli duży i tym samym podleje silnik schłodzoną cieczą z chłodnicy.

Ot,taki mój chytry plan,a gówno z tego wyjdzie,zobaczymy później,bo jeszcze nie skończyłem ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-05-07, 16:23   

Ooooo :shock: . No to ciekawy patent :prosze: . Tylko ciekawe jak to się będzie miało np w MK3 gdzie wskazówka ciągle stoi na 90*. Czy nie falowała by?
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-07, 16:31   

KoguT napisał/a:
np w MK3 gdzie wskazówka ciągle stoi na 90*

Pewnie masz rocznik 95 -->
W tych latach taki był zamysł,że ma sztywno stać na 90 i wsio. Jak przekroczyła 90,to kotwica za siebie i maska w górę,bo wiadomo,że coś się dzieje.

KoguT, zobaczymy. Zdam relację później :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10