Michał_1977, konkretnie Michał :) u mnie w passacie gdzie nie miałem żadnych tłumików tylko coś na wzór strumienicy było głośno, tak głośno, że dla większości było to uciążliwe Świetnie wykonany ten wydech, dobra robota Teraz tylko pozostaje mi śmigać po Leżajsku żeby na Ciebie trafić i posłuchać jak to gulgocze
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-02, 07:38
Lizak napisał/a:
Świetnie wykonany ten wydech
Niestety z jednym za*ebałem,jak dzik w sosnę i teraz tego żałuję...
Rozgałęzienie na dwururkę zredukowałem z 2,5" do 2". Trzeba było jechać do samego końca,czyli do zderzaka rurami 2,5". Podcięcie w zderzaku jest na tyle szerokie,że świetnie komponowałoby się z dwururką 2,5" a tymczasem jest jak jest,czyli do doopy...
Jak znajdę tylko trochę czasu,to pójdzie to to do przeróbki. Rury 2,5" jeszcze mam prawie metr i 2 takie same kolanka,więc tylko trochę chęci,czasu i zrobić
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-04-24, 12:02
Sezon się zaczyna,silnik kończy się docierać,więc trzeba Zielonemu dać lepsze obuwie,niech się trzyma drogi
W piąteczek kurier przywiózł kapcie z Nowej Soli
Wszystkie w identycznym stanie. Rok prod. 2013x3 2014x1
Byłyby zamontowane wczoraj,ale nie dojechał drugi kurier z ukrytymi wentylami
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2016-04-24, 12:02, w całości zmieniany 1 raz
I daj filma jak to mruczy , bo zaczynam kompletować graty, tzn. od Turboworksa będę brał taki przelotowy jak Twój tylko 2.25" a reszta kwas 55mm i ostatni seryjny tłumik od ABFa.
Więc jak byś mógł nagrać coś to wrzuć żebym mógł posłuchać jak chodzi na przelotowym i reszta pusty. Będę wiedział że z moim końcowym będzie ciszej .
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-06, 21:20
Termostaty,sylikony i trochę amelinium,czyli tajuningów ciąg dalszy
Jutro wizyta u tokarza,żeby dorobił jeszcze jedną taką tulejkę łączącą węże,ale redukcyjną,oraz jedną zaślepkę węża i będzie próba układu chłodzenia w innej konfiguracji
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-07, 16:19
KoguT napisał/a:
po gówno wstawiać termostat w innym miejscu a ori wyciągać?
Plan jest taki chytry,żeby zamykać krótki obieg i otwierać go wtedy,gdy będzie trzeba.
Ori termostat tego nie robił. Teoretycznie jego talerzyk ma zamknąć kanał krótkiego obiegu,hmm,albo inaczej-wygląda jakby miał zamknąć. W rzeczywistości nigdy tak się nie dzieje,ponieważ talerzyk nawet przy 100*C nie unosi się tak wysoko,żeby domknąć całkowicie krótki obieg bezpośrednio z króćca głowicy.
Stąd skoki temperatury i wqrw na wskazówkę w liczniku
Dzięki temu rozwiązaniu,termostat usytuowany zaraz za króćcem głowicy,będzie od razu wyłapywał temperaturę i gdy będzie za wysoka,przymknie krótki obieg,a uchyli duży i tym samym podleje silnik schłodzoną cieczą z chłodnicy.
Ot,taki mój chytry plan,a gówno z tego wyjdzie,zobaczymy później,bo jeszcze nie skończyłem
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-07, 16:31
KoguT napisał/a:
np w MK3 gdzie wskazówka ciągle stoi na 90*
Pewnie masz rocznik 95 -->
W tych latach taki był zamysł,że ma sztywno stać na 90 i wsio. Jak przekroczyła 90,to kotwica za siebie i maska w górę,bo wiadomo,że coś się dzieje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum