Nic się nie zmienia w rozstawie. Pierwszy raz słyszę takie coś... Zwykłę MK3 i MK3 GTI ma taki sam rozstaw.
Ale nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy.
No chyba że sworzeń siądzie na trzech śrubach w stary wahacz. Tam jest ten zakrzywiony sworzeń i nie wiem czy spasuje w stare wahacze.
gówno do swapu... To w Twoim golfie śrubki w przedniej części nigdy nie zardzewieją bo gówno chwilę kręcisz nimi w prawo i w lewo .
Ale działaj działaj .
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2016-12-08, 19:04, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-08, 20:43
KoguT napisał/a:
nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy
Crayzol napisał/a:
sworzeń z mk3 GTI nie siądzie do wahaczy z mk2
Sworzeń mk3 GTI wchodzi w wahacz. Aby całkowicie go przykręcić,należy wywiercić 1 otwór w wahaczu.
Te 2 otwory przy samym sworzniu pokrywają się idealnie z otworami wahacza,jedynie ten 3-ci jest do dorobienia
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 06:53
KoguT napisał/a:
Ty jesteś Michał_1977, i dasz radę
Jak już odgrzebane,to wrzucę fotki ze wzmacniania podłużnic i dorabiania stóp poduszek.
Bez hejtu mi tu,że nieładnie,że blacha ryflowana,etc. Sie pomaluje i beje piknie. Kto tam w dole jakiś ryfel zauważy? Ma być mocne i **uj! Reszta się nie liczy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 21:19
Dyluś napisał/a:
wreszcie klima będzie miała resztę osprzętu z mk4
Przecież w AAZ,cały osprzęt był z mk4
Dziś musiałem przerabiać stopy poduszek,bo maski nie szło zamknąć. Od strony silnika opuściłem 5cm,a od skrzyni 4cm. oprócz tego,obie strony do przodu o 3cm. Teraz korek wlewu oleju jest idealnie (czyt. na styk) pod maską,a miska 8cm nad ziemią
W tej chwili jest idealnie. Z tyłu doskonały dostęp do turbiny z każdej strony,a z przodu miedzy osprzętem silnika,a wentylatorami jest jeszcze szczelina na 2-3 palce. Dużo uzyskałem zastosowaniem chłodnic i wentylatora z ARL. Wentylatory z ARL są płaskie,a nie wystające jak w innych silnikach,nawet PD
Zaczyna mi się to podobać
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 22:42
GOT_SPL napisał/a:
to jeszcze pompę wstępna do baku i można palić
Hohoooo,do palenia,to jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie. Najpierw wiązkę trzeba ulepić,a gówno do samego baku,to jego też trzeba przeszczepić,na jakiś z mk3,bo w mk2 z dieslem,były otwory na sam smok z pływakiem o średnicy jakichś 5-6cm.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-28, 21:41
Takie prace poczyniły się ostatnimi czasy
Przerobiona podstawa dla pedałów hamulca i sprzęgła z pompką. Pedały dopasowane na igłę. Pozostało tylko popracować nad podporą kolumny kierowniczej. Trzeba będzie dorobić jakiś wspornik od nich.
Gdzieś mi wcięło 2 zdjęcia...
Komora polakierowana. Wiem wiem,nie jest pięknie,ale nie przykładam do tego zbytniej uwagi,a ten baranek kiedyś kiedyś,nie był dobrym rozwiązaniem,trudno... Miało być zabezpieczone i nabrać trochę blasku. Zrobione.
Położone 2 warstwy wygłuszenia bitumicznego. Z 1mm blachy,nagle zrobiło się 5,5mm. Docelowo ma to przykryć jeszcze ori wygłuszenie z mk4.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-30, 07:48
GOT_SPL napisał/a:
bo te to lubią pękać
Ja im ku**a popękam
GOT_SPL,powiem Ci,że tymi od APP robiłem różne rzeczy. Od płaskich drzwi,do fikuśnych powierzchni np. podłóg. Nie zauważyłem by coś pękało. Beje dobrze
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-31, 23:15
Coś tam jeszcze ulepiłem w tym starym roku
Najpierw tarcze i piasty z 5x100 na 4x100.
Jak już wcześniej wspominałem,pedały spasowane,więc jest i serwo. Zamontowane zostało bezpośrednio do grodzi,bez tej poyebanej blachy dystansowej. Zawsze to 3,5cm w zanadrzu.
Heble! Heble złożone,ale wqr****y jestem jak 100 nieszczęść.Na te heble nie założę tych kół!
Na dystans już sobie nie mogę pozwolić,bo i tak jeżdżę na zasadzie - patrz na mnie,a nie zatrzymuj mnie.
Pytanie za 100pkt - czy w jakimś VAG-u są wahacze pasujące do mk2,ale krótsze o 15-20mm? Brakuje mi 15mm,bo tyle dystansu musiałem dołożyć,żeby rotor felgi odszedł od zacisku.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-01, 12:41
dogu napisał/a:
Powinienem mieć wahacze z Cordoby 6K Mogę jutro pomierzyć jeżeli Cie to interesuje
Bardzo proszę. Zmierz od osi śruby przedniej (tej w tulei) do przedniej śruby przykręcającej sworzeń jedna z trzech).
Nie chce zapeszyć,ale jest szansa,że jednak coś z tego będzie. Pomierzyłem stare i nowe zwrotnice wraz z tarczami i wychodzi na to,że te stare,które mam z Passata B3 mają bardziej odsadzoną na zewnątrz powierzchnię styku z kołem,właśnie o ok. 15mm,niż te z mk3 VR6. Jeśli faktycznie tak jest,to zakładam dystans 16,5mm,bo taki mam i wszystko gra
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum