FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-06, 21:23   

matiszi,jeśli masz też na myśli wahacze z mk3,to nie wchodzą w grę. Tylko same zwrotnice z heblami.
______________________________________

Serducho z mk4 wyjęte :-)



Kabelki,kilometry kabelków :-P




Całe pudło drobiazgów,które trzeba będzie gdzieś poupychać :shock:



Ogólny zarys,dla zawieszenia silnika,tak jak w mk4 ;-)

 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-12-07, 22:13   

A to juz niewiem. Bo u mnie wjechala calosc z mk3 . Silnik na kolach hehe
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-12-08, 19:02   

Nic się nie zmienia w rozstawie. Pierwszy raz słyszę takie coś... Zwykłę MK3 i MK3 GTI ma taki sam rozstaw.
Ale nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy.
No chyba że sworzeń siądzie na trzech śrubach w stary wahacz. Tam jest ten zakrzywiony sworzeń i nie wiem czy spasuje w stare wahacze.

gówno do swapu... To w Twoim golfie śrubki w przedniej części nigdy nie zardzewieją bo gówno chwilę kręcisz nimi w prawo i w lewo :lol: .
Ale działaj działaj :prosze: .
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2016-12-08, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-12-08, 19:08   

sworzeń z mk3 GTI nie siądzie do wahaczy z mk2
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-08, 20:43   

KoguT napisał/a:
nie wiem czy nie będziesz musiał wcisnąć wahaczy z mk3 GTI i wtedy będziesz miał przód o 2cm na stronę szerszy

Crayzol napisał/a:
sworzeń z mk3 GTI nie siądzie do wahaczy z mk2

Sworzeń mk3 GTI wchodzi w wahacz. Aby całkowicie go przykręcić,należy wywiercić 1 otwór w wahaczu.
Te 2 otwory przy samym sworzniu pokrywają się idealnie z otworami wahacza,jedynie ten 3-ci jest do dorobienia ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2016-12-16, 22:50   

Michał_1977 napisał/a:
jedynie ten 3-ci jest do dorobienia


A dasz radę dorobić fasolkę żeby ustawić ewentualnie różnicę w rozstawie?

Soryyy... Zapomniałem... Ty jesteś Michał_1977, i dasz radę :lol: :mrgreen: .
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 06:53   

KoguT napisał/a:
Ty jesteś Michał_1977, i dasz radę

:mrgreen: :-) :piwo:

Jak już odgrzebane,to wrzucę fotki ze wzmacniania podłużnic i dorabiania stóp poduszek.
Bez hejtu mi tu,że nieładnie,że blacha ryflowana,etc. Sie pomaluje i beje piknie. Kto tam w dole jakiś ryfel zauważy? Ma być mocne i **uj! Reszta się nie liczy :-)

 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-12-17, 12:37   

Michał_1977 napisał/a:
Ma być mocne i **uj! Reszta się nie liczy :-)


+1
 
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2016-12-17, 17:10   

Ten ryfel z ameliniu, tego nie pomalujesz.
Dobrze działasz, wreszcie klima będzie miała resztę osprzętu z mk4 :mikolaj: .
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 21:19   

Dyluś napisał/a:
wreszcie klima będzie miała resztę osprzętu z mk4

Przecież w AAZ,cały osprzęt był z mk4 ;-)

Dziś musiałem przerabiać stopy poduszek,bo maski nie szło zamknąć. Od strony silnika opuściłem 5cm,a od skrzyni 4cm. oprócz tego,obie strony do przodu o 3cm. Teraz korek wlewu oleju jest idealnie (czyt. na styk) pod maską,a miska 8cm nad ziemią :-P
W tej chwili jest idealnie. Z tyłu doskonały dostęp do turbiny z każdej strony,a z przodu miedzy osprzętem silnika,a wentylatorami jest jeszcze szczelina na 2-3 palce. Dużo uzyskałem zastosowaniem chłodnic i wentylatora z ARL. Wentylatory z ARL są płaskie,a nie wystające jak w innych silnikach,nawet PD :prosze:
Zaczyna mi się to podobać :-)

 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-12-17, 21:51   

to jeszcze pompę wstępna do baku i można palić :D
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-17, 22:42   

GOT_SPL napisał/a:
to jeszcze pompę wstępna do baku i można palić

Hohoooo,do palenia,to jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie. Najpierw wiązkę trzeba ulepić,a gówno do samego baku,to jego też trzeba przeszczepić,na jakiś z mk3,bo w mk2 z dieslem,były otwory na sam smok z pływakiem o średnicy jakichś 5-6cm.
 
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-12-17, 22:51   

Świąteczne przygotowania :prosze:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-28, 21:41   

Takie prace poczyniły się ostatnimi czasy ;-)

:arrow: Przerobiona podstawa dla pedałów hamulca i sprzęgła z pompką. Pedały dopasowane na igłę. Pozostało tylko popracować nad podporą kolumny kierowniczej. Trzeba będzie dorobić jakiś wspornik od nich.
Gdzieś mi wcięło 2 zdjęcia... :nie wie:



:arrow: Komora polakierowana. Wiem wiem,nie jest pięknie,ale nie przykładam do tego zbytniej uwagi,a ten baranek kiedyś kiedyś,nie był dobrym rozwiązaniem,trudno... Miało być zabezpieczone i nabrać trochę blasku. Zrobione.



:arrow: Położone 2 warstwy wygłuszenia bitumicznego. Z 1mm blachy,nagle zrobiło się 5,5mm. Docelowo ma to przykryć jeszcze ori wygłuszenie z mk4.

 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-12-29, 18:01   

Lepiej było dać butylowa mate z folia alu bo te to lubią pękać
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-30, 07:48   

GOT_SPL napisał/a:
bo te to lubią pękać

Ja im ku**a popękam :!: :evil:

GOT_SPL,powiem Ci,że tymi od APP robiłem różne rzeczy. Od płaskich drzwi,do fikuśnych powierzchni np. podłóg. Nie zauważyłem by coś pękało. Beje dobrze ;-)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-12-31, 23:15   

Coś tam jeszcze ulepiłem w tym starym roku :-)

:arrow: Najpierw tarcze i piasty z 5x100 na 4x100.


:arrow: Jak już wcześniej wspominałem,pedały spasowane,więc jest i serwo. Zamontowane zostało bezpośrednio do grodzi,bez tej poyebanej blachy dystansowej. Zawsze to 3,5cm w zanadrzu.


:arrow: Heble! Heble złożone,ale wqr****y jestem jak 100 nieszczęść.Na te heble nie założę tych kół!
Na dystans już sobie nie mogę pozwolić,bo i tak jeżdżę na zasadzie - patrz na mnie,a nie zatrzymuj mnie.


Pytanie za 100pkt - czy w jakimś VAG-u są wahacze pasujące do mk2,ale krótsze o 15-20mm? Brakuje mi 15mm,bo tyle dystansu musiałem dołożyć,żeby rotor felgi odszedł od zacisku.
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-01-01, 01:19   

Wątpię, żeby było coś węższe, żeby pasowało bez przeróbek. Toledo będzie to samo, Passat B3 może być szerszy, Scirocco to bardziej na MK1 bazuje.
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-01, 02:16   

Polo 6N1 w hatchbacku chodzi mi po głowie,ale puki gówno,nigdzie nie mogę znaleźć wymiarów :nie wie:
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-01, 10:28   

A ibiza 6k 6k2?
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-01-01, 12:16   

Powinienem mieć wahacze z Cordoby 6K Mogę jutro pomierzyć jeżeli Cie to interesuje
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-01, 12:41   

dogu napisał/a:
Powinienem mieć wahacze z Cordoby 6K Mogę jutro pomierzyć jeżeli Cie to interesuje

Bardzo proszę. Zmierz od osi śruby przedniej (tej w tulei) do przedniej śruby przykręcającej sworzeń jedna z trzech).

Nie chce zapeszyć,ale jest szansa,że jednak coś z tego będzie. Pomierzyłem stare i nowe zwrotnice wraz z tarczami i wychodzi na to,że te stare,które mam z Passata B3 mają bardziej odsadzoną na zewnątrz powierzchnię styku z kołem,właśnie o ok. 15mm,niż te z mk3 VR6. Jeśli faktycznie tak jest,to zakładam dystans 16,5mm,bo taki mam i wszystko gra ;-)
 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-01-01, 18:42   

Znalazłem w starym telefonie takie foto Różnica między wahaczem z Golfa 3 a Cordobą 6k

Jutro zmierzę dokładnie długość
Ostatnio zmieniony przez dogu 2017-01-01, 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-01-01, 20:48   

To jak będziesz zakładał krótsze wahacze to może się okazać że trzeba będzie drążki kierownicze też wymienić, bo nie ustawiasz zbieżności.
http://vwpoloklub.pl/forum/index.php?topic=40479.0
:nie wie:
 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-01-02, 13:22   

Zmierzone :) Od osi śruby w tulei do osi pierwszej fasolki jest +- 323 mm

Napisz proszę kto Ci robił drugi rozstaw w piastach? Tokarz czy może sam ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11