FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-02, 13:40   

dogu, dziękuję :piwo:

Drugi rozstaw robiłem ja z tokarzem. Najpierw skręciłem wszystko do kupy,zeby było sztywne,nic nie latało na boki,z pomocą jednej szpilki,która jest wspolna dla obu rozstawow. Przykręcilem tez w opisany sposób,dystans 4x100 i przez niego wiertło poszło,ale najpierw takiej srednicy jak otwory w dystansie i tylko dla ukłucia,aby zrobiło prowadzenie dla wiertła 12,5. Wiercone na wiertarce stolowej,a gwintowane tez na tej wiertarce,ale gwintownikiem maszynowym.
 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-01-02, 14:06   

Dzięki za info ;-) Pytam bo też jestem na etapie robienia dwóch rozstawów Tył już mam zrobiony
:arrow:
Przód leży już długi czas u tokarza i jakoś nie zanosi się żeby to ogarnął w najbliższym czasie Zastanawiam się czy nie spróbować ogarnąć tego samemu :-)
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-02, 15:08   

Cytat:
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?

Tak.
gówno do wahaczy,to ten wymiar gówno mi podałeś,to jest to samo gówno mk2 :-?
 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-01-02, 22:48   

Michał_1977 napisał/a:
ten wymiar gówno mi podałeś,to jest to samo gówno mk2

Wychodzi na to ,że nic krótszego już nie będzie
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-01-03, 08:20   

Arosa i Lupo to chyba też to samo gówno Polo 6N
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2017-01-03, 18:55   

Lupo 3L? Tam w końcu wszytko pozmieniali wiec może jednak..
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-01-03, 20:48   

W 3l wahacze amelinowe 460zl tylko w aso dostępne bo stworzenie nie wymienne ,Simson ma jeden komplet
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-01-03, 21:22   

Sytuacja opanowana. Zwrotnice z heblami 288 posadzone na ori mk2 wahaczach i rozstaw powierzchni piast zmniejszył się o 30mm. To jest dokładnie tyle,ile potrzebowałem,by dołożyć dystans,który pozwoli założyć koła tak,żeby nie ocierały o heble ;-)
 
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-01-03, 21:47   

Ty to expresem myślisz i wykonujesz. Ja to bym przy tym litra wypił, potem by mnie z 3 dni łeb bolała, a następnie zaczął od nowa pić, zanim bym do tego doszedł..... Jesteś magik. :mrgreen:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-11, 23:54   

Tymczasem w Leżajsku w malutkim warsztaciku u Michała,takie oto akcje wtorkowego wieczoru odchodziły :-)

https://www.youtube.com/watch?v=hsCGvqRPRaM
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2017-02-12, 00:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-02-12, 09:20   

No ;-) Czyli sezon obadamy :-)
 
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-12, 13:58   

Michał_1977, Brawo TY :) :fala: :fala:
 
 
 
Crayzol
Zaawansowany


Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-02-12, 14:59   

twój uśmiech po odpaleniu bezcenny :D
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-12, 16:03   

super :prosze:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-14, 08:01   

Na dzień dzisiejszy,pod maską wygląd taki ;-)



Pozostało wykonać podstawę aku i zamontować nówki reflektory,które z resztą są już zamówione. Na koniec zostanie skrócenie wałków i zamknięcie tematu wnętrza :dziecko:
 
 
 
slawko333
Już coś naskrobał

Samochód: mk2, mk4
Silnik: 1,6 td+, 1,9 tdi+
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 230
Skąd: RLE
Wysłany: 2017-02-14, 08:58   

dogu napisał/a:
Dzięki za info ;-) Pytam bo też jestem na etapie robienia dwóch rozstawów Tył już mam zrobiony
:arrow: [url=http://s5.ifotos.pl/...ser.jpg]Obrazek[/url]
Przód leży już długi czas u tokarza i jakoś nie zanosi się żeby to ogarnął w najbliższym czasie Zastanawiam się czy nie spróbować ogarnąć tego samemu :-)
Rozumiem,że gwinty M14 robiłeś ?


po gówno robic dadatkowy rozstaw w tylnich tarczach? skoro można kupic tarcze na 5x100 lub 4x100, tym bardziej ze w tylnich tarczach pod gwinty oryginalne sa pogrubienia od srodka które trzymaja pozadnie srube, takie przewiercanie jest trochę ryzykowne , chyba ze masz zamiar przemieszczać się z prędkościami niewiekszymi jak 50km/h

Michał profi robota :prosze:
tylko ta oslona od ałdi nielezy, przecież silnik miałes z vw :-P
Ostatnio zmieniony przez slawko333 2017-02-14, 09:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dogu
Władca postów


Samochód: Golf Cabrio
Silnik: 1.8 AAM
Imię: Łukasz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 1277
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-02-14, 10:31   

slawko333 napisał/a:
po gówno robic dadatkowy rozstaw w tylnich tarczach? skoro można kupic tarcze na 5x100 lub 4x100, tym bardziej ze w tylnich tarczach pod gwinty oryginalne sa pogrubienia od srodka które trzymaja pozadnie srube, takie przewiercanie jest trochę ryzykowne , chyba ze masz zamiar przemieszczać się z prędkościami niewiekszymi jak 50km/h

Po gówno 2 rozstawy? Głowny powód to taki,że koła letnie mam 5x100 a zimowe 4x100,kolejna sprawa 4x100 ma gwint m12 a 5x100 m14 więc trzeba by więcej śrub a i tarcze z tyłu nie mają zgrubienia pod gwinty,są jednakowej grubości ,bębny owszem miały:)

Michał nie będzie już soczewek na froncie :?:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-14, 11:34   

slawko333 napisał/a:
ta oslona od ałdi nielezy, przecież silnik miałes z vw

Tak,ale VW był bez osłony,więc do przymiarki i do zdjęcia,pożyczyłem od A3 :-)
Lepiej byś na jakąś kawę wpadł i na żywca oblookał,a nie ze zdjęć :-P
dogu napisał/a:
Michał nie będzie już soczewek na froncie :?:

Nie będzie. Wracam do klasyki. Soczewki znalazły nowego właściciela ;-)
 
 
 
Karol096
Nowicjusz


Samochód: .
Imię: Karol
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 26
Skąd: Brzozów
Wysłany: 2017-02-14, 13:27   

Jak dla mnie też zwykłe lampy bardziej pasują do klasycznego już MK2 niż soczewki ;-) Gratki za fajne serducho :prosze:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-14, 17:00   

Plany pozmieniane,robi się wnętrze :prosze:

 
 
 
gruber23
Już coś naskrobał

Samochód: brak
Imię: kuba
Wiek: 37
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 259
Skąd: wietnam
Wysłany: 2017-02-15, 09:06   

Czekam na finał jest bardzo grubooo ;-)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-15, 22:45   

Wolnymi chwilami,coś się dłubie. I tak np. wystrugałem taką oto maskownicę licznika i reszty :-P



Można hejtować :prosze:
 
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-02-16, 07:02   

Jak up z Walentynek mi się podobał, tak ten z wczoraj tak troszkę nie bardzo...
Nie dało się z tego jajka dojść do prostokąta, tak aby stylistycznie wbijało się w kanciastą deskę mk2. I stanowczo założył bym wtedy przełączniki z dwójki, zostało by miejsce na 7"tableta :-D
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-16, 07:54   

Dyluś napisał/a:
Nie dało się z tego jajka dojść do prostokąta

Nie dało się. Ja blisko 100zł wywaliłem w błoto,bo pociąłem kilka plastikowych doniczek,foremek,zamykanych pudełek na ciasta,żeby coś takiego zrobić. Wszystko wylądowało w worku z odpadami plastikowymi.
Cały problem polega na tym,że prostokątny otwór w desce ma 12cm wysokości,a licznik dużo więcej i to "jajko" podczas montażu ściskam środkiem w taką ósemkę i wchodzi,a jak puszczam,to się rozpręża,wracając do kształtu,jaki mu nadałem na podstawie licznika.
Licznik jest o 6cm szerszy od mk2,więc o ori przełącznikach,można zapomnieć na starcie.
Podchodziłem do tego,chyba z milion razy,przekopałem internety wzdłuż i wszerz,próbowałem porozmawiać z ludźmi po podobnych swapach i ..... NIC.
Udało mi się znaleźć kilka zdjęć z takim licznikiem w mk2 i tam to dopiero była tragedia. Krzywo zamontowane,poprzysłaniane zegary etc. Hiehiee,albo film jak koleś jedzie,wszystko ma poskładane włącznie z maskownicą,a tu nagle cyk,zegary lecą w prawo. Poprawił łapą,ujechał kawałek,wyłapał następny dołek lub studzienkę i znów CYK ....... i ni ma zegarów... :-P

Na vwgolf.pl uciąłem sobie pogaduchy na kilka stron o tym. Nie ma złotego środka na to. Nikt jeszcze nie stworzył czegoś tak doskonałego,ażeby zachować styl i estetykę w jednym. Tutaj po prostu NIE DA SIĘ... :nie wie:
Gdy stanąłem na rozdrożu,przed wyborem,uznałem,że trzeba to zrobić tak,bo licznik był widoczny w całości,a nie po kawałku wszystkiego.
W związku z powyższym,uważam,że moja decyzja była słuszna :prosze:

Można hejtować dalej :prosze:
 
 
 
corek135
Średniozaawansowany

Samochód: VW Corrado
Silnik: vr6
Imię: Kuba
Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 109
Skąd: Rymanów
Wysłany: 2017-02-16, 13:09   

Mi osobiście licznik nie przeszkadza , jako aspekt wizualny , jest całkiem fajnie , jedyny minus to przełączniki , kompletnie nie pasują , wyglądają jak w chińskiej zabawce , nie wiem jak , ale umiescilbym je w innym miejscu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11