Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2017-02-17, 17:34
Nie widzę tutaj innego rozwiązania jak sięgnąć po drukarkę 3D Myślę, że może się udać nawet ori włączniki umieścić na desce, a może nawet jakiś schowek ogarnąć.
Osobiście starał bym się włączniki do awaryjek, regulacji lamp i grzania szyby wcisnąć jakoś inaczej gówno by nie były tak rozrzucone po desce bo strasznie pusto jest... Ale z braku laku, dobry i kit .
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2017-02-19, 16:15
Dokładnie.. Dla mnie projekt zaczął tracić w oczach w momencie SWAPa.. Do tego czasu projekt strasznie podziwiałem, zawsze gdy wchodziłem tutaj i czytałem to gówno robiłeś przy silniku było takie WOW. Ja rozumiem, że ARL jest nowszy, podatny na mody i woogle ale to już nie będzie to samo Wyraziłem Swoje prywatne zdanie, kilku znajomych ma takie samo ale oczywiście najbardziej zadowolony ma być właściciel. Wiem, że do SWAPa też trzeba było włożyć bardzo dużo pracy, projekt w dalszym ciągu będę śledził i życzę powodzenia w jego realizacji
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-19, 19:27
Wiem,wiem...
Przed swapem,nawet brat mi to wytknął. Powiedział takie słowa- "zastanów się dobrze,czy na pewno chcesz to zrobić,bo to już nie będzie ten sam Golf..."
Przespałem się z tym wszystkim tyle razy,wziąłem wszystkie ZA i PRZECIW pod uwagę i wyszło na to,że muszę popełnić ten swap
Kto kręcił moce w TD,ten zrozumie.
Do rzeczy:
"Startrek" skończony,zamontowany i ma razie musi być. Kiedyś może wpadnie lepsza koncepcja. Teraz nic lepszego do głowy nie przychodzi...
Może faktycznie usługa na drukarce 3D Ile taka przyjemność i gdzie można pytać?
Nowa szafa TRAFO przytwierdzona,elektryka sprawdzona i wszystko gra,więc wnętrze jest już złożone.Pozostało przeprowadzić detailing,bo syf niemiłosierny
Przymiarki przed składaniem frontu i nowe "krzyże"
gówno do drukarki 3D u mnie przychodzi babka wysyłać paczki i właśnie ma typowo działalność na usługi 3D.
Jeden wymóg. Musisz mieć zrobiony projekt tego. Wysyłasz jej to i cena jest robiona indywidualnie.
Jeżeli dobrze pamiętam to firma 3D CRAFT.
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2017-02-20, 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Michał_1977, ja chce żebyś kiedyś mnie tym golfem przewiózł
lampy przód bardzo na plus - też takie swego czasu miałem w mk2, wg mnie najlepiej wyglądają
Włącznik świateł z lewej strony pod kratką nawiewu. Z prawej strony wrzucić ekran LCD + raspberry, z którego możesz podpiąć się pod OBD i masz wszystkie parametry na tacy + bezproblemowo idzie zbudować centrum multimedialne. Między zegarami a LCD wrzucić niezbędne przyciski od świateł awaryjnych, grzania szyby itd.
Wszystko fajnie, ale te rozwiercone piasty jakoś mi się nie widzą. Na plus, że wywaliłeś soczewki.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-21, 21:39
marko125.90 napisał/a:
Włącznik świateł z lewej strony pod kratką nawiewu
Nie ma szans. Włącznik ma większą średnicę,niż tam jest od krawędzi do krawędzi. Poza tym,rękaw nawiewu jest tak wyprofilowany,że idzie od kratki w dół i dopiero później ucieka pod licznik.
marko125.90 napisał/a:
Wszystko fajnie, ale te rozwiercone piasty jakoś mi się nie widzą
Multum ludzi na świecie lata na takim customie i nic nikomu się nie rozleciało
Samochód: Passat 3B/Golf II
Silnik: AEB/9a
Imię: Bartek
Wiek: 29 Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Oleszyce
Wysłany: 2017-02-21, 23:49
Mi osobiście też to wnętrze nie przypada do gustu, jednak brakuje kwadratowych kształtów.
Jeżeli chodzi o druk 3D i sam projekt w jakimś programie CADowskim to spytam u siebie na uczelni, bo wiem, że wykonują przeróżne zlecenia.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-22, 11:49
marko125.90 napisał/a:
Standardowy przełącznik też tam nie wejdzie?
Przerobisz mi instalację mk4 pod ori przełącznik?
Badzajek napisał/a:
Mi osobiście też to wnętrze nie przypada do gustu
Ile chcesz za przerobienie mi tego pod dawną maskownicę?
Tak piszecie,jakbyście w ogóle nie pojmowali istoty problemu. Czy Wy na prawdę myślicie,że ten "Startrek,który wykonałem,był zrobiony tylko i wyłącznie po to,żeby pozbyć się czegoś,gówno było ORI i podobało mi się? Proszę Was...
Jest takie stare chińskie powiedzenie- "jak się nie ma gówno się lubi,to się lubi gówno się ma"
Tak piszecie,jakbyście w ogóle nie pojmowali istoty problemu. Czy Wy na prawdę myślicie,że ten "Startrek,który wykonałem,był zrobiony tylko i wyłącznie po to,żeby pozbyć się czegoś,gówno było ORI i podobało mi się? Proszę Was...
Jest takie stare chińskie powiedzenie- "jak się nie ma gówno się lubi,to się lubi gówno się ma"
Samochód: Passat 3B/Golf II
Silnik: AEB/9a
Imię: Bartek
Wiek: 29 Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Oleszyce
Wysłany: 2017-02-22, 15:37
dziadek311 napisał/a:
Jak to mówią natura Polaka d... ściska i tylko hejty ze to takie to srakie a nikt nie doceni ile kosztował to pracy i serca.
Sory za spam, ale gówno wyrażenie własnej opinii ma z zazdrością ?
Każdy docenia to ile ktoś pracy wkłada, aby jego furka była dopracowana jak najlepiej, a z drugiej strony po to zakłada się prezentacje, aby poznać opinie innych, a krytykę przyjąć na klatę i olać lub wziąć po uwagę... zależy gówno lubimy i gówno nam się podoba..
Jak to mówią natura Polaka d... ściska i tylko hejty ze to takie to srakie a nikt nie doceni ile kosztował to pracy i serca.
Ale gówno dupę ściska? Komu? O gówno? Fajnie, że gość ma zapał, zaplecze i milion pomysłów na auto. Naprawdę zazdroszczę. Ale gówno do pomysłów, to chyba nie każdy dobrze przemyślany. Wzmocnienie podłużnic. Super, na pewno się przyda Ale czy pomyślał o strefie zgniotu? Jak to się zachowa przy mocnym dzwonie? Ja tutaj osobiście widzę dużo rzeczy nad którymi trzeba mocno się zastanowić, a nie atakować od razu spawarką i wiertarką.
No chyba, że bawimy się tutaj tylko w kółko różańcowe i ohy ahy jakie zajebiste wszystko! To przepraszam...
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-23, 07:31
sebus_777 napisał/a:
Ty ładowałeś całą instalacje z mk4? Wraz ze skrzynka i to gówno pod deską? Jeśli tak to dlaczego? :)
Bo wszystko gówno od słupka A w przód,jest z mk4 - climatronic,pedały,licznik etc. Miałem na podorędziu całego mk4 i miałem brać wszystko gówno się przyda,więc wykorzystałem.
marko125.90 napisał/a:
Wzmocnienie podłużnic
marko125.90 napisał/a:
pomyślał o strefie zgniotu?
Strefa zgniotu w mk2? No niby jest coś takiego i ma czemuś służyć,ale miałem do czynienia z podłużnicami w mk2 kilka razy (nie tylko w swoim) i uwierz mi,to są plastelinowe podłużnice,które w razie jakiegokolwiek dzwonu i tak nie spełnią swojego zadania. Nawet japońskie auta,które słyną ze swej lekkości ze względu na cienkie blachy,podłużnice i strefy mają wykonane z blach grubości najczęściej 1,5mm a niektóre nawet 2,0mm. Golf mk2 ma tam blachę 1,0mm...
Druga sprawa- gdybym miał myśleć o mocnym dzwonie,to pewnie chodziłbym piechotą,a jeździł pociągiem
Pancerne Audi Premier Szydło przy 50km/h spowodowało,że spędziła ona równe 7 dni w szpitalu,a Ty mi tutaj o strefach zgniotu w mk2 nawijasz,hehehee... Pytam się - jakich strefach zgniotu?...
Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-02-23, 09:02
A może akurat to wzmocnienie spowoduje, że przód zgniecie się 10cm mniej i uratuje życie / nogi etc? gówno innego jakby to było 10, może 15 letnie auto, gdzie technologia była już bardziej dopracowana, nie 27-letni samochód. Widać na crash teście: https://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk jak nowy samochód poskładało pewnie z nogami kierowcy. A gówno przy większych prędkościach? Bo na pewno nie po to siedzi ARL, żeby tylko w niedzielę do kościoła jeździć
A może spawy puszczą i to całe wzmocnienie się nię poskłada, tylko pójdzie prosto na niego?
Nie myślisz o dzwonie? To pogratulować optymizmu i Anioła Stróża ;)
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-23, 11:23
Nie da się nie myśleć tak do końca,bo człowiek jest istotą rozumną i skoro ma prawo jazdy,to IQ też ma wyższe. Pisałem,iż nie myślę o dzwonie w tym sensie,że właśnie jestem optymistą. Gdybym był pesymistą,to pewnie trzeba byłoby się rozstać z mk2 i kupić coś mocniejszego. Nie byłoby to zapewne mk6,czy mk7,tylko jakiś Hummer,albo typowo wojskowy SKOT.
Zaczęło się od wnętrza,przez rozwiercone piasty,doszliśmy do podłużnic. "Jak chce się psa uderzyć,to kij się zawsze znajdzie".
Jestem otwarty na krytykę,ale krytykujący muszą też zrozumieć jedno - modzenie aut,czyli szeroko pojęty tuning,to sztuka kompromisu. Ktoś kto nie jest gotów pogodzić się z tym,że czasem trzeba zrezygnować z jednego,na korzyść drugiego,powinien odpuścić i pozostać przy serii.....lub po prostu nie jeździć autem......bo jeszcze dzwona wyłapie i strefy zgniotu zachowają się nieodpowiednio...
Dyskusja staje się jałowa. Nie ma sensu ciągnąć tego dalej,bo widzę,że i tak do konsensusu nie dojdziemy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum