Michaś_1977, tylko 2 bary i jak nic mu nie dolega?? z tego gówno wiem to 1.7- 1.8 max. ja mam u siebie 1.5bara ale pompa nie daje rady sobie 11mm by sie przydalo nie jest nisko skrzynia??to moze na zdjeciu inaczej widac
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-05, 20:12
Amant56 napisał/a:
nic mu nie dolega?
Zdrów jak ryba
____________________________________________________________________
Zakończenie sezonu VAG
_______________________________
Pod Polibudą
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-05, 20:15
bylo was trosze mk2jowców!
Ostatnio zmieniony przez tuley 2010-10-05, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2010-10-05, 23:32
Michaś_1977 napisał/a:
tuley, nie mam bladego pojęcia,gdzieś ty się pałętał
Jeździł w tę i z porwotem z kolegą Przemo6N i nie podeszli nic pogadać... Wstydzić się Panowie... Ja gówno prawda większość czasu spędziłem z Paffciem i ludźmi z PKP, ale łaziłem tu i ówdzie i z kilkoma osobami sobie parę słóz zamieniłem Michał, a Golf na żywca wymiata Musimy kiedyś w Leżajsku spota zrobić, cobym obczaił dokładnie Ale to jużsię ugadamy jakoś
Nie będę się tu rozpisywał... bo gówno można rzec... jest kosiara i tyle Tylko mi profil opon nie pasuje wiem, czepiam się szczegółów Ale za prace
A tak ogólnie to pytanie mam...
"Puszka f.powietrza-trąbka-out"
czyli o gówno chodzi bo nie potrafię tego rozkminić...
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-13, 12:14
Marcin997 wyjmujesz filtr z puszki i pod nim jest taka śmieszna trąbka,trzeba ją wybić i wtedy jest moc-suszara dostaje więcej wiatru i niema takiego laga (turbodziury)
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-13, 17:59
misieksnk to sie sprawdza przy "kręconym" silniku.
Jeżeli nie modziłeś przy nim,to nie ma sensu.
Ja mam tak przerobione bebechy pompy i tak podkręconą dawkę,to żeby to wszystko silnik mógł przepalić dokładnie,to ciśnienie na suszarce podkręciłem do 2 barów,a żeby suszara dała 2 bary,to musi być przerobiony dolot,czyli między innymi wyleciała właśnie ta trąbka
Choć kto wie,czy przy serii tez nie byłoby poprawy,zwłaszcza przy większej suszarce...
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-10-13, 18:01, w całości zmieniany 1 raz
VW1990 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-15, 17:12
wszystko fajnie, pięknie, a ja zadam nietypowe pytanie, ile łyka ten dizelek??
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-15, 22:53
VW1990 napisał/a:
ja zadam nietypowe pytanie
Heh...a coś Ty z Weiss'em kumplował
Teraz poważnie-śmigając spokojnie,czy to w mieście,czy na trasie,spali tyle gówno seria lub mniej,natomiast jak założę ciężkie buty,to niestety trzeba się za portfel łapać,no ale efekty tego są nieziemskie...
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-16, 11:11
Michał a teraz czysto teoretyczne pytanie, ile wg Ciebie spali seria?
No to u mnie... Przy kręconej dawce, ciśnieniu 1.4 bara, totalny przelot 2" (pipy jeszcze nie ruszałem ) Gov+Łuki...
To trąbka da cos??
misieksnk, jak by gówno to pomoge w modach.. Daleko do siebie nie mamy.. marne 7 km A troszke ze swoim przerobiłem..
Próbowałem ruszyć tą trąbke.. ale.... jest problem... Jej tam nie ma! Pewnie dlatego że mam ten wąski filtr wraz z obudową.. bede musiał zmienić na ten szerszy, gówno za tym idzie, większa objętość filtra, i zasysanego powietrza..
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2010-10-16, 17:33, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-27, 08:58
mar_ek napisał/a:
dzieje się coś z autkiem?
Eeeee...jak ma się dziać tak jak w czerwcu,czyli ma oglądać sarny i rów z bliska,to lepiej niech się nic nie dzieje...buaaahhahaha
A tak poważnie,to przymierzam się do założenia grzanych sprysków z MK3,kolejnej przeróbki pompy wtryskowej itd.
Mam też w planie zmianę springów z przodu z -40 na -60 i z tyłu obniżyć talerzyk sprężyny też na -60,ale nie wiem,czy przed zimą to będzie dobre rozwiązanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum