Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2010-10-27, 09:50
Michaś_1977 napisał/a:
Mam też w planie zmianę springów z przodu z -40 na -60 i z tyłu obniżyć talerzyk sprężyny też na -60,ale nie wiem,czy przed zimą to będzie dobre rozwiązanie
Powiedziałbym że nie, no chyba że chcesz mieć pług do odśnieżania :D
Ostatnio zmieniony przez JuStIcE 2010-10-27, 09:54, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: polo 6n żony
Silnik: stanowczo za słaby
Imię: Piotrek
Dołączył: 23 Gru 2007 Posty: 771 Skąd: RDE
Wysłany: 2010-10-27, 17:35
Michaś_1977 napisał/a:
mar_ek napisał/a:
dzieje się coś z autkiem?
Eeeee...jak ma się dziać tak jak w czerwcu,czyli ma oglądać sarny i rów z bliska,to lepiej niech się nic nie dzieje...buaaahhahaha
A tak poważnie,to przymierzam się do założenia grzanych sprysków z MK3,kolejnej przeróbki pompy wtryskowej itd.
Mam też w planie zmianę springów z przodu z -40 na -60 i z tyłu obniżyć talerzyk sprężyny też na -60,ale nie wiem,czy przed zimą to będzie dobre rozwiązanie
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-07, 12:46
UP!
Już dawno znudził mnie basowy pomruk,spowodowany wyjęciem trąbki z puszki filtra powietrza,więc postanowiłem coś z tym zrobić.
Wyciachałem 2 spore otwory w puszce i podłużnicy
Z blachy dorobiłem kołnierz
Wstawiłem go w otwór w podłużnicy
Zrobiłem coś a'la kurtyna dźwiękowa,żeby rezonans nie przenosił się wgłąb podłużnicy,a powietrze było zasysane w większości od czoła podłużnicy
Wokół kołnierza,przykleiłem uszczelkę
Dorobiłem zaślepkę otworu po trąbce
Tak to wygląda w połączeniu
Na koniec założyłem nowy filtr Bosch
Po odpaleniu,że jest zdecydowanie ciszej,zwłaszcza gdy siedzi się wewnątrz,a dodatkową zaletą tego modu jest fakt,że silnik dostaje chłodne powietrze spod zderzaka,a nie jak do tej pory-gorące z komory silnika
________________________________________________
Kolejnym modem,było przerobienie zbiorniczka na płyn do wspomagania,bo po zastosowaniu skrzyni 02A,owy zbiorniczek musiałem unieść do góry i wisiał niemalże na drutach
Postanowiłem zamontować zbiorniczek od MK3
Wykręciłem stare mocowanie i dorobiłem inne
Tak wygląda uchwyt po zamontowaniu-prosty,ale skuteczny
Wykorzystując to,że wokół zrobiło się trochę więcej miejsca,postanowiłem zamontować pewne cudo,które niedawno przysłał mi kolega z vwgolf.pl-czyli kolejny mod
Następnie montaż zbiorniczka...
...i pozostałych gratów
Modów na dzień wczorajszy było w planach nieco więcej,ale zabrałem się za to dopiero wieczorem,więc nie dało rady
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-07, 17:18, w całości zmieniany 1 raz
juro [Usunięty]
Wysłany: 2010-11-07, 14:14
od czego ty masz ta skrzynie i czy jest jakas ruznica w zmianie biegów po załozeniu tego odwarznika na skrzynie mody jak najbardziej na duzy plus ten mód z filtrem mozesz zamiescic w fotoporadzie na forum moze sie to jeszcze komus przyda
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-07, 17:20
Skrzynia i sprzęgło 215mm od Passata B3 1,6TD.Biegi wchodzą łagodniej/płynniej,ale nie lżej,bo i tak lekko wchodziły.
gówno do fotoporady,to za mało zdjęć,a poza tym,to jest mod i nie wiem czy kwalifikuje się do tego działu
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-07, 17:23, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-08, 15:43
Raczej nie pociągnie,bo:
1.Zaraz pod otworem w podłużnicy jest otwór
2.W podstawie puszki filtra też jest otwór
3.Filtr nie puści.W skrajnym przypadku-namoknie trochę
Szczerze powiedziawszy,to wcześniej wlot powietrza był centralnie za okularem,więc podczas deszczu wodą waliło bardziej niż teraz za zderzakiem
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-15, 19:25
W sobotę podjąłem walkę z halogenami,tzn. z elektryką
Musiałem trochę "przeinaczyć" wyjścia z obudów,bo już były trochę sfatygowane,a poza tym nie miałem ori wtyczek....Tak,tak,wiem,są na szrotach,ale dzięki
Tak wyglądają wyjścia:
Po podłączeniu do wiązki:
Ostatni guzik:
FINISH
3a będzie jeszcze to cholerstwo ustawić,żeby świeciło po ludzku na drogę,a nie w krzaki lub niebo
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-11-15, 20:15
swieci synchronicznie z długimi? czy masz jakis specjalny guzik?
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-15, 20:46
tuley napisał/a:
swieci synchronicznie z długimi? czy masz jakis specjalny guzik?
Eeee...to znaczy jak?
Włączam halogeny na krótkich,później mogę włączyć długie i też świecą.
O to Ci chodzi?
Fajnie,fajnie,tylko myślałem,że ciut mocniejsze będzie je...cie tym światłem
Hmm,może by tak przekaźnik świateł zamontować jak do krótkich/długich...
Dzięki tuley
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-15, 20:47, w całości zmieniany 1 raz
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-11-16, 00:39
zakladaj zakladaj, przynajmniej Ty bedziesz cos widizal, ja nie dosc ze mam chu^^,e światła + folia to jeszcze są zle ustawione przez to krecenie gwintem
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-21, 13:26
p_forni,Qbuncio
gówno do haloświateł,to myślałem,że mocniej to to je...nie światłem,a tymczasem one tak jakby tylko boki mocniej oświetlały.Pracuję nad przekaźnikiem tych świateł,żeby prąd zasilający nie szedł przez całą wiązkę,tylko bezpośrednio z aku. Z wiązki (przez przełącznik) będzie tylko sterowanie do przekaźnika.
Tak samo zrobiłem z światłami mijania i drogowymi.Wykorzystałem przekaźniki od Poldka i jest rewelka
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-21, 14:33
Niby tak,ale wydaj mi się,że i tak nieco przytłumione jest to światło...
Tak czy srak,przekaźnik nie zaszkodzi,bo instalacja nie jest nowa i przepływ prądu z pewnością jest mniejszy niż w nowej
A no jak najbardziej. Sam wiem jak to jest i jaka różnica po montażu przekaźników. Muszę dorwać miernik i w Audi pomierzyć prądy też jakie dochodzą do świateł. Bo i w niej pewnie przekaźniki się przydadzą.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-11-21, 14:39, w całości zmieniany 1 raz
potwierdzam slowa kleryka halo sprawdzi się tylko we mgle.. mam do czynienia z dwiema bmkami i w nich tak jak i w golfie te światła nie poprawiają widoczności po zmroku.. troche te kraje doświetla, ale już niedługo w pewien mglisty wieczorek zobaczysz że halo bangla tak jak trzeba oczywiście mozesz modzić z przekaźnikami ale wtedy we mgle mogą swojej roli nie spełnic
Ostatnio zmieniony przez krystian3737 2010-11-21, 18:58, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum