FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
JuStIcE
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 988
Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2010-10-27, 09:50   

Michaś_1977 napisał/a:

Mam też w planie zmianę springów z przodu z -40 na -60 i z tyłu obniżyć talerzyk sprężyny też na -60,ale nie wiem,czy przed zimą to będzie dobre rozwiązanie :-?

Powiedziałbym że nie, no chyba że chcesz mieć pług do odśnieżania :D
Ostatnio zmieniony przez JuStIcE 2010-10-27, 09:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
YOHAN_VW
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: polo 6n żony
Silnik: stanowczo za słaby
Imię: Piotrek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 771
Skąd: RDE
Wysłany: 2010-10-27, 17:35   

Michaś_1977 napisał/a:
mar_ek napisał/a:
dzieje się coś z autkiem?

Eeeee...jak ma się dziać tak jak w czerwcu,czyli ma oglądać sarny i rów z bliska,to lepiej niech się nic nie dzieje...buaaahhahaha :mrgreen:
A tak poważnie,to przymierzam się do założenia grzanych sprysków z MK3,kolejnej przeróbki pompy wtryskowej itd.
Mam też w planie zmianę springów z przodu z -40 na -60 i z tyłu obniżyć talerzyk sprężyny też na -60,ale nie wiem,czy przed zimą to będzie dobre rozwiązanie :-?

nie ma sensu zmieniac przed zimą
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-28, 09:01   

Fotki z wczorajszego spotkania a DJ_SM

Trochę pogadaliśmy,zrobiliśmy mały handelek i chałupa ;-)
 
 
 
MichałK
Średniozaawansowany


Samochód: Golf Mk2
Silnik: 1,6 SB---> vrt
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: RKL
Wysłany: 2010-10-29, 15:46   

hehe ja mam springi -60 przód;D
lezą i lezą wiec jak chcesz to pisz:D
Ostatnio zmieniony przez MichałK 2010-10-29, 15:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-10-31, 19:07   

Springi to ja mam,tylko nie wiedziałem,czy jest sens zakładać teraz.
Założę ja na nowy sezon :prosze:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-07, 12:46   

UP!
Już dawno znudził mnie basowy pomruk,spowodowany wyjęciem trąbki z puszki filtra powietrza,więc postanowiłem coś z tym zrobić.
Wyciachałem 2 spore otwory w puszce i podłużnicy :-P


Z blachy dorobiłem kołnierz


Wstawiłem go w otwór w podłużnicy


Zrobiłem coś a'la kurtyna dźwiękowa,żeby rezonans nie przenosił się wgłąb podłużnicy,a powietrze było zasysane w większości od czoła podłużnicy


Wokół kołnierza,przykleiłem uszczelkę


Dorobiłem zaślepkę otworu po trąbce


Tak to wygląda w połączeniu


Na koniec założyłem nowy filtr Bosch


Po odpaleniu,że jest zdecydowanie ciszej,zwłaszcza gdy siedzi się wewnątrz,a dodatkową zaletą tego modu jest fakt,że silnik dostaje chłodne powietrze spod zderzaka,a nie jak do tej pory-gorące z komory silnika :-)
________________________________________________
Kolejnym modem,było przerobienie zbiorniczka na płyn do wspomagania,bo po zastosowaniu skrzyni 02A,owy zbiorniczek musiałem unieść do góry i wisiał niemalże na drutach :oops:

Postanowiłem zamontować zbiorniczek od MK3 :-)


Wykręciłem stare mocowanie i dorobiłem inne ;-)


Tak wygląda uchwyt po zamontowaniu-prosty,ale skuteczny


Wykorzystując to,że wokół zrobiło się trochę więcej miejsca,postanowiłem zamontować pewne cudo,które niedawno przysłał mi kolega z vwgolf.pl-czyli kolejny mod :prosze:


Następnie montaż zbiorniczka...

...i pozostałych gratów


Modów na dzień wczorajszy było w planach nieco więcej,ale zabrałem się za to dopiero wieczorem,więc nie dało rady :-)
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-07, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
juro
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-07, 14:14   

od czego ty masz ta skrzynie i czy jest jakas ruznica w zmianie biegów po załozeniu tego odwarznika na skrzynie :?: :?: mody jak najbardziej na duzy plus ten mód z filtrem mozesz zamiescic w fotoporadzie na forum moze sie to jeszcze komus przyda :-P
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-07, 17:20   

Skrzynia i sprzęgło 215mm od Passata B3 1,6TD.Biegi wchodzą łagodniej/płynniej,ale nie lżej,bo i tak lekko wchodziły.
gówno do fotoporady,to za mało zdjęć,a poza tym,to jest mod i nie wiem czy kwalifikuje się do tego działu :-?
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-07, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ares
Zaawansowany


Samochód: A6 C4 Avant
Silnik: AEL+
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 406
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2010-11-08, 12:36   

tak odnośnie moda z filtrem, czy jest jakaś możliwość ze tamtędy motur pociągnie niechciane H2O??
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-08, 15:43   

Raczej nie pociągnie,bo:
1.Zaraz pod otworem w podłużnicy jest otwór
2.W podstawie puszki filtra też jest otwór
3.Filtr nie puści.W skrajnym przypadku-namoknie trochę :-P

Szczerze powiedziawszy,to wcześniej wlot powietrza był centralnie za okularem,więc podczas deszczu wodą waliło bardziej niż teraz za zderzakiem :prosze:
 
 
 
Ares
Zaawansowany


Samochód: A6 C4 Avant
Silnik: AEL+
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 406
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2010-11-08, 19:58   

pytam czysto teoretycznie, pomysł jak najbardziej na + :)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-15, 19:25   

W sobotę podjąłem walkę z halogenami,tzn. z elektryką
Musiałem trochę "przeinaczyć" wyjścia z obudów,bo już były trochę sfatygowane,a poza tym nie miałem ori wtyczek....Tak,tak,wiem,są na szrotach,ale dzięki :-P

Tak wyglądają wyjścia:


Po podłączeniu do wiązki:


Ostatni guzik:


FINISH :prosze:


3a będzie jeszcze to cholerstwo ustawić,żeby świeciło po ludzku na drogę,a nie w krzaki lub niebo :mrgreen:
 
 
 
tuley
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-15, 20:15   

swieci synchronicznie z długimi? czy masz jakis specjalny guzik? :mikolaj:


i wogole to faaajne, brakowalu mu tego :ona:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-15, 20:46   

tuley napisał/a:
swieci synchronicznie z długimi? czy masz jakis specjalny guzik? :mikolaj:

Eeee...to znaczy jak?
Włączam halogeny na krótkich,później mogę włączyć długie i też świecą.
O to Ci chodzi?

Fajnie,fajnie,tylko myślałem,że ciut mocniejsze będzie je...cie tym światłem :evil:
Hmm,może by tak przekaźnik świateł zamontować jak do krótkich/długich... :?:

Dzięki tuley :piwo:
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-15, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tuley
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-16, 00:39   

zakladaj zakladaj, przynajmniej Ty bedziesz cos widizal, ja nie dosc ze mam chu^^,e światła + folia to jeszcze są zle ustawione przez to krecenie gwintem :lol: :lol:
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-20, 18:45   

Wczoraj przyszła paczka z małym,ale cieszącym bajerem :-)
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-20, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krystian3737
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 179
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2010-11-21, 10:02   

miodne :prosze: zapodaj link do takich liftów.. nie trzeba nic rzeźbić? domyka sie cacy?
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-21, 11:33   

U MAPET'a kupisz wszystko :prosze: http://mapet-tuning.com/sklep/
Te lifty są dedykowane do Golf i Jetta MK2 ;-)
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2010-11-21, 11:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
p_forni
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon 1M / A4 B7
Silnik: ASV / BPW
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 1031
Skąd: Lecka
Wysłany: 2010-11-21, 13:07   

Fajnie na tych halogenach się przezentuje ;-) Teraz już mgliste wieczory nie będą przeszkadzać :mrgreen:
 
 
 
Qbuncio
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1134
Skąd: RZE
Wysłany: 2010-11-21, 13:13   

Przeczytalem temat od poczatku i musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem :-)
Widze ze mamy podobne podejscie ;-)
Dobra robota :piwo: , powodzenia w modach ;-)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-21, 13:26   

p_forni,Qbuncio :piwo:
gówno do haloświateł,to myślałem,że mocniej to to je...nie światłem,a tymczasem one tak jakby tylko boki mocniej oświetlały.Pracuję nad przekaźnikiem tych świateł,żeby prąd zasilający nie szedł przez całą wiązkę,tylko bezpośrednio z aku. Z wiązki (przez przełącznik) będzie tylko sterowanie do przekaźnika.
Tak samo zrobiłem z światłami mijania i drogowymi.Wykorzystałem przekaźniki od Poldka :mrgreen: i jest rewelka :prosze:
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-11-21, 14:10   

Przeciwmgielne to nie halogen dalekosiężny że będzie biło po oczach. Ona ma się przebić przez mgłę.
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-11-21, 14:33   

Niby tak,ale wydaj mi się,że i tak nieco przytłumione jest to światło...
Tak czy srak,przekaźnik nie zaszkodzi,bo instalacja nie jest nowa i przepływ prądu z pewnością jest mniejszy niż w nowej :-P
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-11-21, 14:37   

A no jak najbardziej. Sam wiem jak to jest i jaka różnica po montażu przekaźników. Muszę dorwać miernik i w Audi pomierzyć prądy też jakie dochodzą do świateł. Bo i w niej pewnie przekaźniki się przydadzą.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-11-21, 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krystian3737
Średniozaawansowany


Samochód: Bawarka
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 179
Skąd: Sędziszóvw młp.
Wysłany: 2010-11-21, 18:56   

potwierdzam slowa kleryka halo sprawdzi się tylko we mgle.. mam do czynienia z dwiema bmkami i w nich tak jak i w golfie te światła nie poprawiają widoczności po zmroku.. troche te kraje doświetla, ale już niedługo w pewien mglisty wieczorek zobaczysz że halo bangla tak jak trzeba :prosze: oczywiście mozesz modzić z przekaźnikami ale wtedy we mgle mogą swojej roli nie spełnic :-/
Ostatnio zmieniony przez krystian3737 2010-11-21, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9