FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Autor Wiadomość
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2017-05-03, 10:10   

a ja myślałem że to pancerz dla konia pod Grunwald :-P
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-05-03, 13:13   

Widać na dwóch pierwszych foto, że to taborecik :mrgreen: tylko jeszcze nogi nie dokręcone :-P
 
 
Tommy
Średniozaawansowany


Samochód: Kombi VWagen & :D
Silnik: TDI & KR
Wiek: 47
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2017-05-08, 10:15   

Michał_1977 napisał/a:
Tommy napisał/a:
ważyłeś może auto

1170kg :-?



mój 1140 w 5d z motorem 16v....
w 3d zszedłem z 1,8 do 910 kilo.

ale przy Twojej mocy powinno być dobrze.
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-09, 19:55   

przykręcana do bloku? ;-)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-10, 07:04   

Teraz to już jest złom. Nie dało się z tym jeździć. wisiało to to 2,5cm od gleby.
Tak,było przykręcone do bloku i dlatego zdemontowałem,bo bałem się,że przy dobrym strzale,wyrwie kawał żeliwa z bloku :-P
 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2017-05-10, 20:06   

Michał_1977 przy dobrym strzale blok by wytrzymał, ale silnik wydarłoby z łap i wbiło w maskę :mrgreen: widziałem taki przypadek ;-) Jak osłona to tylko z blachy i kręcona do sanek
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-10, 20:31   

miałem pisać właśnie, tylko wolałem się upewnić. Mam u siebie, robiłem 2x dla znajomych i jedną bratu, jedyna słuszna opcja do blacha do sanek, od przodu do podłużnic przedłużenia i trzyma jak ta lala. Od tamtej pory żadnej miski nie urwało ;D
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-05-10, 20:43   

Chyba że ma się stalową miskę to blacha 4mm delikatnie podgięta przodem do góry i na stałe przywalona spawarką :mrgreen:
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2017-05-13, 17:18   

Jak się ma stalową, to problem pojawia się jedynie przy dużej glebie. Michał pewnie poradziłby sobie bez osłony, ale że tutaj amelinium, to niestety byle zahaczenie i pęka.

Michał rób jak Marcin napisał. Po tym gówno można czasami zobaczyć w nocy jak się za nim jedzie, to daje Ci gwarancję, że miski nie ruszysz :-)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-13, 21:47   

KoguT, w AAZ miałem tak:



Marcin997 napisał/a:
jedyna słuszna opcja do blacha do sanek,

W mk4 są miejsca przy podłużnicach z przodu,żeby zamontować taką osłonę,a u mnie tak wszystkiego jest nayebane,że podłużnic od dołu nie widać...
Sanki też są zdecydowanie wyżej,niż dół misy :nie wie:
Jeszcze pokombinuję.
Może wywalę pokrywę znad silnika i lejek wlewu oleju,a następnie dygnę go dystansami pod poduszki. Tylko tutaj też pojawia się teoretyczny problem,bo nie wiem,czy wtedy półosie nie zrobią się za krótkie :-?

Jak widzę na fejsie (i nie tylko) jakiegoś mem'a "obniż swoje auto mówili..." to mnie krew zaczyna zalewać :-P
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-14, 12:12   

Michał_1977, jak Cię znam to na pewno coś wykombinujesz ;-) Podpowiem Ci, że np. jest jeszcze jedna opcja, o której czytałem i się zagłębiałem.. Ale musiałbyś sam to odkopać w czeluściach internetu ;-) Ludzie zakładają krótszą miskę i krótszego smoka ;-) I wygrywasz wtedy ponad 3 cm.
 
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-05-14, 19:15   

Pamiętam że herbi w sroce skracal miskę :)
 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2017-05-15, 21:00   

Michał_1977 załóż Aira i problem sam zniknie :fala: :fala: :fala:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-27, 16:24   

Zbroimy się pod nieco większe moce :-)
Zakupiłem skrzynkę DRW.



Oddałem do firmy Avanti w Kielcach,kompletne sprzęgło do odbudowy.
Koło 2masowe odbudowane na najmocniejszych gratach,które tylko dało się zaadoptować do tej skorupy. Docisk posprawdzany i splanowany. Tarcza poszła w "kevlar".
Dostałem na to 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów,a firma jest świadoma tego,że będą duże moce wyciskane. Pożyjemy,zobaczymy
Cała ta impreza- 1020PLNów z kurierem w obie strony.

 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-27, 22:46   

Ciekawa alternatywa. Ja za zestaw BTB + Kevlar dalem 2500. Lepiej dobrze, problemów póki gówno nie ma . :) To w jakiej moce w przyszłości celujemy ? :)
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-27, 22:55   

Marcin997 napisał/a:
To w jakiej moce w przyszłości celujemy ? :)

Czas pokaże. Plany były wystrugać coś z 3 z przodu. Tylko jaki jest sens tego? Przecież na jednej szpulce,to i tak nie wykorzystam takiej mocy. Bardziej dla satysfakcji,ale czy warto?... :nie wie:
Pożyjemy,zobaczymy ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-05-28, 08:50   

Michał_1977 napisał/a:
Plany były wystrugać coś z 3 z przodu. Tylko jaki jest sens tego? Przecież na jednej szpulce,to i tak nie wykorzystam takiej mocy. Bardziej dla satysfakcji,ale czy warto?...


A kto powiedział że musi być ośka? :roll:
W tym aucie jest już tyle rzeźby że moim zdaniem 4 łapy to tylko kwestia czasu :prosze: .
Michał_1977, trzymam kciuki za projekt i oczekuję w przyszłości zdjęć na których przedstawiony będzie wypucowany dyfer z syncro albo 4motion. :je:
 
 
 
Siara
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Leon FR
Silnik: 1,9 TDI ARL
Imię: Piotr
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 178
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-05-28, 22:55   

ile takie koło dwumasowe jest w stanie wytrzymac momentu?
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-29, 06:59   

KoguT, dzięki za bardzo motywujące słowa. Na prawdę dziękuję :piwo:
Jednak nie wiem czy dam radę pociąć Golfa. Ja wiem,że wszystko gówno się robi,to zazwyczaj w szczytnym celu,ale aż tak pokaleczyć coś,w gówno włożyłem serce,to już przerasta moje siły :-?

Siara napisał/a:
ile takie koło dwumasowe jest w stanie wytrzymac momentu?

Ponoć bardzo dużo. Graty włożone takie jak do T5 lub mocniejsze ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2017-05-29, 10:21   

Michał_1977, to wcale nie musi być okaleczenie :prosze: .
Jest kilka sposobów na włożenie napędu ;-) .
Można wyciąć tylko wnękę na zapas, wyprofilować tunel, i dołożyć profil żeby zamocować dyfer (podpatrzone na VWvortex - tam było vento też dobrze zmodzone), albo robić na bogato jak RasPL z vwgolf.pl który wyciął podłogę z bagażnika i wstawił tą z syncro :prosze: .
 
 
 
Hormon
Zaawansowany

Samochód: Jest królowa :)
Silnik: 1,9
Imię: Andrzej
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 545
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-06-02, 21:25   

Michał_1977 kto jak kto, ale u Ciebie można się wszystkiego spodziewać. Ile razy jadę w okolicy Leżajska i widzę MKII, to zazdroszczę i kibicuje temu projektowi.
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-06-02, 22:48   

Hormon, dzięki :-) :piwo:

Dzisiejsze wypociny :-)

https://www.youtube.com/watch?v=47-tYMxfwDc
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-06-03, 09:27   

Czym się różnią elektryczne szyby z CC od tych z Golfa poza dostępnością? Może trzeba było z Toledo poszukać? Były też bez modułu, że cały prąd przez przełączniki szedł
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-06-03, 12:37   

Niewiem jak Toledo ale CC praktycznie bez rzeźby wchodzi do golfa. Poza tym prostota podłączenia ;-)
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-06-03, 16:42   

W Toledo przykręca się 4 śruby do drzwi i 2 do szyby i do silniczka podłącza się dwa przewody, silnik też chyba do blachy przyczepiony: https://omoto.pl/file/usr/8/85d35/1/1773384/allegro_5052863323.jpg
Ostatnio zmieniony przez irocket 2017-06-03, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10