Ekhm ekhm proszę o małą uwagę. Ze względu na to że już jest wrzesień proponuję ruszyć z tematem kalendarza na rok 2011. Z doświadczenia z 3 poprzednich edycji wiem że trzeba zacząć we wiele wcześniej. Oto krótki plan działania:
1. Zgłoszenie samochodów do głosowania (powiedzmy około 3 pierwsze tygodnie września)
2. Głosowanie na samochody (nie właścicieli) , które mają się znaleźć w kalendarzu. Tutaj przewiduję czas 14 dni. czyli pewnie koniec w pierwszym tygodniu października.
3. Wykonanie projektu kalendarza (powiedzmy niech grafik się w miesiąc uwinie) czyli do druku oddajemy początkiem drugiego tygodnia listopada. A między czasie ludzie niech wpłacają kto chce na konto. Myślę że lista chętnych może być otwarta do 3 dni przed oddaniem projektu do druku.
4. Ja zabieram projekt i oddaje do druku. Czekamy około tydzień czasu i końcem listopada/początkiem grudnia mamy gotowy kalendarz.
5. Spotykamy się na spocie przedświątecznym i rozdaje kalendarze.
6. Łamiemy się opłatkiem i dzielimy kieliszkiem chleba.
Dlaczego też tak wcześnie, bo jeżeli ktoś chce zgłosić swoje auto a ma poczucie że nie ma odpowiednich fotek to będzie miał czas we wrześniu na zrobienie ich. Przez wrzesień chyba jeszcze nie będzie padał śnieg i inne wynalazki.
Teraz tak, ja będę zbierał zgłoszenia od Was samochodów (w dalszej części podam adres e-mail, ilość zdjęć, gówno wpisywać w mailu). Pieniądze mam nadzieję że Bracus udostępni konto a potem jak się zbierze to zrobi mi przelew. Oczywiście gówno wpisywać w przelewie o tym za jakiś czas. gówno do samego kosztu wydruku myślę że będzie w granicach 27-28zł/sztuka + rozłożyć cenę projektu na ilość osób.
O projekt kalendarza trzeba będzie pewnie poprosić tą osobę gówno robiła ten aktualny. Z tego gówno pamiętam to ta osoba wzięła 150zł za projekt.
Po wykonanym projekcie i przekazaniu mi go ja się zajmę już wydrukiem jak gówno roku.
Także czas działać. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie, pomysły, pytania, zastrzeżenia itp. to pisać tutaj.
ps. fajnie że o tym pomyślałeś tak wcześnie bo ja szczerze mówiąc zapomniałem.
Powiem Ci że 3 lata wstecz nauczyły że trzeba wcześniej zacząć temat kalendarza, bo bardzo chciałbym żeby wylądował gotowy kalendarz u każdego już na święta.
andru napisał/a:
Mirosław Rykała - Ryko, niech on zrobi.. gut grafik
andru popieram masz rację trzeba spytać Ryko czy by się tym nie zajął.
andru [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-02, 10:18
Kambelito napisał/a:
andru popieram masz rację trzeba spytać Ryko czy by się tym nie zajął.
Samochód: sex_el Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 824 Skąd: Zwięczyca
Wysłany: 2010-09-02, 12:04 Re: Kalendarz 2011
Kambelito napisał/a:
Myślę że lista chętnych może być otwarta do 3 dni przed oddaniem projektu do druku.
Kwestia taka ze przelewy lub potwierdzenia do 3 dni przed oddaniem do druku...a nie lista...wiecie jak to bedzie jak pojawi sie sama lista bez potwiedzenia...pzdr
Dobra no to zaczynamy od dzisiaj jazdę :). Czas na etap pierwszy.
ZGŁOSZENIA DO KALENDARZA VAG-PODKARPACIE 2010
TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 2.09.2010 do 3.10.2010
ADRES NA JAKI PRZESYŁAĆ: vag.podkarpacie.pl@gmail.com
ILOŚĆ ZDJĘĆ: Maksymalnie 4 sztuki
TYTUŁ E-MAIL: Nick+nazwa samochodu
Prosiłbym przesyłać zdjęcia w możliwie jak największej rozdzielczości. Przy wyborze zdjęcia proszę uwzględnić fakt że będzie ono podlegać głosowaniu także proszę o rozsądny dobór fotek. Żeby była jeszcze jasność, nie będą przyjmowane zdjęcia robione telefonem komórkowym bo i takie sytuacje miały miejsce.
(*w wyjątkowej sytuacji jeżeli przed upływem daty zgłaszania swoich samochodów będzie wielu ludzi chciało przesłać swoje zdjęcia do głosowania a nie miało jak wcześniej wykonać to maksymalnie możemy przedłużyć o około tydzień, ale to się zobaczy jeszcze)
Jeszcze bym miał prośbę do moderatora/administratora żeby wysłać do każdego jeden mail że ruszyła kolejna edycja kalendarza i że można zgłaszać swoje samochody. Dzięki.
Ostatnio zmieniony przez Kambelito 2010-09-22, 20:13, w całości zmieniany 1 raz
jacq każdy kto przyśle do 4 sztuk a nie cztery minimum będzie miał utworzoną swoją galerię do głosowania potem po wybraniu 12 aut licząc po 4 zdjęcia wychodzi 48 fotek z których będzie mógł się dopasować grafik. Więc jak wysyłacie możecie 1,2,3 max 4 sztuki.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-09-03, 14:40
ja mam tylko prośbę zeby była jakaś komisja wreszcie (przed głowosaniem) i w kalendarzu znalazły sie na prawde fajne samochody a nie samochody tych osób które lubicie bo to lekka przesada jest
ja wiem ze dla każdego jego samochód jest piękny ale miejcie proszę trochę samokrytyki do siebie i swoich samochodów
Samochód: vario
Silnik: kle kle Pomógł: 23 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1377 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-03, 14:48
ja bym chciał do komisji mogę zrezygnować ze wstawienia zdjęć mojej cordoby, żeby zachować obiektywność. A gówno do selekcji zdjęć to mam doświadczenie (jak np. ze 100 fajnych zdjęć muszę wybrać 50)
Ostatnio zmieniony przez jacq 2010-09-03, 14:51, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2010-09-03, 14:51
Masz racje bracus bo jakby nie było kalendarz powinien sie składać z jak najładniejszych samochodów. Ale już wiem że to bedzie problem i nie jeden powie " powybierali sobie samochody to niech sobie sami kupują ten kalendarz" i liczba chętnych radykalnie zmaleje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum