FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A4 B5 AAH 2.8 174KM by meydoom ;)
Autor Wiadomość
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-10, 10:14   Audi A4 B5 AAH 2.8 174KM by meydoom ;)

Był Citroen ZX 1.4 8V, Mitsubishi Galant MkV wersja US 2.4 w automacie, Rover 200 1.4 is, gówno Marea 1.9 JTD 105

Jest Audi A4 2.8 V6 174 KM AAH Quattro

A tutaj pakiet kodowy wyposażenia jakie było na nalepce:

N4B = Tapicerka oparcia i siedzenia facettflock
X4B = National sales program switzerland
B0F = Zestaw elementów w wykonaniu specyficznym dla danego switzerland
C1A = Felga aluminiowa 6 jx15h2 et45 5/112
G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa
H6S = Opony 195/65 r 15 v
J0F = Battery 320 a (70 ah)
M78 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr. litera kodowa
Q1D = Fot. sport.
1AH = Abs i eds
1GF = Pakiet zawiesz. komfortowe przod
2PQ = Kierownica do inst.pod.powietrz.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo kzl
T7X = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr. litera kodowa
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0G1 = Przedłużenie okresu przeglądu
8AV = Bez radia, z instalacją głośnikową
8GL = Alternator 120A
8RM = 6 głośników (zwykłych)
1LB = Hamulce szczękowe przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
1BE = Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie

MODEL: AUDI A4 B5
SILNIK: 2.8 AAH 174 KM
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: elektryczne lusterka podobno mają się też podgrzewać, 4x szyby elektryczne wraz z domykaniem z kluczyka, centralny zamek, podgrzewane spryskiwacze, climatronic
UKŁAD NAPĘDOWY: quattro nic dodać nic ująć
ZAWIESZENIE: seria
OPONY i FELGI: 195/65/R15 zimówki na jakiejś seryjnej feldze
UKŁAD HAMULCOWY: seria na dotarciu ;P
BODY-KIT: pozbawiony oznaczeń przez poprzedniego właściciela
ŚRODEK: welur, tylna klapa dzielona asymetrycznie, mieszek widoczny na zdjęciach już ogarnięty na czarny, skórzana gałka zmiany biegów, nakładki na pedały bo oryginalne były w opłakanym stanie o ile starcie do blachy można nazwać stanem...
CAR-AUDIO: JVC KD-AVX11, przednie głośniki seria...

PLANY: ponaprawiać to gówno popsuł poprzedni właścieciel t.j.

otwierane podstawki na kubki między siedzeniami 60% done...
elektryczne lusterka - prawie działa do lewego czekam na wkład elektryczny i lustro czy wkład z lustra jak zwał tak zwał...
oświetlenie wnętrza powyrywane przełączniki...
oświetlenie tylnej rejestracji... zrobione, powymieniał ktoś żarówki, ale zapomniał że kable jeszcze trzeba podpiąć
mocowanie oświetlenia bagażnika
sprzęgło w sumie najważniejsza rzecz bo za wiele go nie zostało...
bagażnik głośnik basowy stx ap-300 pozostałość ze starego auta wraz ze wzmacniaczem carpower hpb-1502 na moje potrzeby grało znośnie i mam nadzieję, że tutaj będzie tak samo...

DALSZE PLANY: Jakaś felga na lato 16", 17" się zobaczy...
Wsadzić coś w przednie drzwi bo to gówno jest to jest tragedia dla uszu...










Zdjęcia z aukcji internetowej wkrótce o ile będzie lepsza pogoda zrobię własne ;)

Efekt pracy po wymianie wszystkich żaróweczek w desce bo większej połowy oświetlenia już nie było nie mówiąc o tym że jak się jechało w nocy to po ciemaku ciężko było cokolwiek ustawić na climatronicu... :D:D




Od takie 2 nowe detale ;P, bo pedał sprzęgła i hamulca to już tragedia była nie dość, że guma zdarta to sprzęgło tak wykatowane, że do połowy już blacha właściwie aluminium wytarte było.




a tutaj 2 zdjęcia zrobione gdzieś na szybko:


Ostatnio zmieniony przez meydoom 2010-10-15, 15:54, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Jessy
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-10, 10:39   

Piękna bestia :-D a zwłaszcza silniczek :-P
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-10-10, 13:19   

Taka szara myszka, czeka Cie troche roboty...
Tylko az dziw bierze, ze z taka motorownia taki lipny srodek, o tej kierze nie wspomne :-/
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-10, 15:05   

No cóż takie życie najgorzej że wszystko się zgadza z książka serwisowa i takowy środek akurat był w tym modelu.

A motor jak motor ;P jeździłem mocniejszymi bestiami chociaż ta robi na mnie największe wrażenie bo na wątpliwej jakości oponach odrywa się na starcie dość mocno, no i do tego jazda po zakrętach to sama poezja... a kiera jest jaka jest bo to rocznik 96 więc też taka występowała w oryginalne, ale myślę że w niedługim czasie zawita kiera s-line tylko ciężko o kompletną bo albo jest sama poduszka, albo sama kierownica i zawsze to są podwójne koszty, ale po malutku a do celu bo nie od razu można mieć wszystko tym bardziej, że jeszcze trzeba ubezpieczyć to cudo bo polskie blachy już ma ;)
Ostatnio zmieniony przez meydoom 2010-10-10, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2010-10-11, 12:41   

ciekawe jak by wyszła w porównaniu z 1.8T, ja śmigałem kiedyś też v6 i no pali trochę ;-)
ale jest nie do zajechania hehe :mrgreen:
 
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-11, 16:04   

1.8T nie jest równe drugiemu 1.8T bo tutaj jest dużo więcej możliwości rozwojowych chociażby od najgłupszego wirusa ;) a jakby wypadł trzeba by było stanąć na jakąś kreskę ale to dopiero jak ogarnę sprzęgło...
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-13, 21:39   

Po chwili walki z synchronizacją pilotów udało wreszcie się je zaprogramować i w końcu otwierają/zamykają się drzwi z pilota oprócz tego działa również domykanie szyb z pilota gówno mnie bardzo cieszy...
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-15, 16:36   

No i nastąpiła wymiana oleju ;P

 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-15, 20:51   

:shock: :shock: :shock:

współczuję temu silnikowi... Już go minerałem katujesz :?: :?: :?:
 
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-10-15, 20:56   

Moze przebieg juz zezwala :roll:
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-15, 22:44   

A kto dobiera olej do przebiegu :?: I gówno ma jedno z drugim wspólnego?? :roll:
 
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-15, 22:57   

ja go minerałem nie katuje był już takim wcześniej zalewany mniej więcej od 160 tys widnieją wpisy w książce serwisowej że jest 15 zalewany to takim też go zalałem, a auto było serwisowane do przebiegu 220 tyś w salonie audi i książka wygląda na autentyczną. Przypomnę że auto ma teraz 240 tys, olej na szabelce był "czysty", a i przez tą chwilę gówno nim jeździłem to nie wziął przysłowiowego grama oleju około 1600-1800km od zakupu.

Po za tym oczytałem się różnych opinii na temat tego na jakim oleju powinien jeździć silnik AAH. i było że od 5W40 do 15W40 więc postanowiłem zadzwonić do serwisu AUDI w Rzeszowie i tam mi Pan mechanik powiedział, że on by nalał do niego 10W40, ale jeżeli mam w książce 15W40 to taki powinienem też nalać.
Ostatnio zmieniony przez meydoom 2010-10-15, 23:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
kwas
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-16, 00:11   

moja ibiza ma 200tysiecy i leje 5w40 kolejgi octavia ma 270 i tez 5w40 leje oba to diesle a 15w40 lalem do 24 letniego golfa II w dieslu, wiec ja bym sie zastanowil nad przejsciem na 10w40 bo szkoda motora
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-16, 07:23   

Moi koledzy z forum A80 do swoich samochodów z przebiegiem dobrze ponad 300 tyś leją 5W40 i jakoś nie myślą o przejściu na gorszy olej. To na prawdę ktoś nądry użytkował ten samochód jak przy takim przebiegu lał minerał. :shock: Ale gówno to się dziwić spotkać się można (i to dość często) że do AWX/AVF ludzie leją minerała. :lol: Silnik na pompowtryskach :mrgreen:

Panie jak by Ci nie wziął grama 0W40 to było by się czym chwalić a minerała?? Przecież to jest takie gęste że wiadomo że silnik nie będzie brał. Tylko teraz się zastanów ile syfu w silniku musi już być skoro tyle tysięcy masz zrobione na minerale...

Ja mam w swoim aucie (19 letni diesel) zalany 10W40 i w życiu bym minerała nie zalał :!:
Ostatnio zmieniony przez Niki20 2010-10-16, 07:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-16, 09:24   

Owszem owszem, ale przeczytaj pierwszy post to może zrozumiesz że kupiłem tanio to auto i że jeździł nim w Szwajcarii jakiś kat chociażby ze względu na porozwalane elementy wnętrza samochodu i mocno zmęczone przeguby przednie.

Po za tym auto na mocy nie traci wręcz jak na 14 latka nie widać żeby się gdzieś silnik pocił gubił olej i myślę, że jakbym zalał 10W40 to auto spokojnie by latało i jakby na 5k wziął mi z 200ml oleju to nie byłby problem, ale skoro zalali go w serwisie Audi w Szwajcarii 15W40 to dlaczego mam być mądrzejszy od nich?

Kolejna sprawa która przemawiała do mnie to cena gdzie za auto dałem 8k gotowe do rejestracji, a nie jak sobie na ale drogo krzyczeli za ten sam model podobny rocznik 11-13k i często gęsto jeszcze do opłat. Owszem były w lepszym stanie, ale nie stać mnie było, żeby dołożyć 5-6k od razu. Wolę sobie sukcesywnie dokładać $ i doprowadzić auto do stanu gówno najmniej takiego, żeby wszystko działało.

Myślę że na tym trzeba zakończyć ten OT bo ile wlanych olejów tyle racji na forum typu dlaczego taki a nie inny.
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-10-16, 09:28   

Niki, tylko zwróć swoją uwagę że on ma V6, a nie żadne R4. A takie motory mają tendencję do żarcia oleju w ilościach hurtowych, więc dość szybko przeskakuje się na gęstsze. Nie masz gówno porównywać turbodiesla do fałki, to jak porównywanie kaktusa do tulipana.
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-10-16, 09:36   

Jezdzilem, ogladalem :) ogolnie spoko tylko jeszcze teroche serca wymaga :)
Silnik jak to V6 fajna kultura pracy..
gówno do stawania do 1,8T to ciezko powiedziec bo takie np. paski 1,8T to szalu nie robia zadnego..
 
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-16, 10:12   

Herbi powoli a do celu ;P sam wiesz że jak nie ma miedzi to na d**** siedzisz ;).

Płonek szkoda zachodu na tłumaczenie różnic między V6 w benzynie a R4 w klekocie.

Niki a jak masz jeszcze jakieś wątpliwości gówno do stanu technicznego silnika to zapraszam w niedziele wieczorem do Rzeszowa ewentualnie poniedziałek lub wtorek bo jestem gówno tydzień, a z Harty to nie wiem ile jest 30-35 km do Rzeszowa?? Chyba więcej nie ma.


No i naprawione lusterko od kierowcy ;) pozostało wymienić jedynie wkład lustra gdyż jest mocno skorodowany i nie wygląda to za estetycznie.

Poprawiona tapicerka w około wlotów powietrza.
Ostatnio zmieniony przez meydoom 2010-10-16, 12:36, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-16, 20:52   

Płonek rozumiem i wiem że Vki lubią brać oliwę. ;-) Tylko ja tego nie mogę pojąć że przy takim małym przebiegu ktoś wlał minerała... :bije: Jeżeli sądzisz, że nie będzie Ci brała półsyntetyku to czemu nie zdecydujesz się na niego?? A do mojego np też zalecali minerał bo wtedy jeszcze mało kto wiedział gówno to jest półsyntetyk, jeżdżę na półsyntetyku i jakoś nic się nie dzieje. ;-)
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-10-16, 23:05   

Niki20 napisał/a:
Płonek rozumiem i wiem że Vki lubią brać oliwę. ;-) Tylko ja tego nie mogę pojąć że przy takim małym przebiegu ktoś wlał minerała... :bije:

Bo jest ze szwajcarii, tam ludzie nie patyczkują się a taki przebieg jest niemal złomowy.

Niki20 napisał/a:
Jeżeli sądzisz, że nie będzie Ci brała półsyntetyku to czemu nie zdecydujesz się na niego?? A do mojego np też zalecali minerał bo wtedy jeszcze mało kto wiedział gówno to jest półsyntetyk, jeżdżę na półsyntetyku i jakoś nic się nie dzieje. ;-)

Nooo toby sobie narobił bidy, jak już jest tłuczone ileśtam zmian na minerale to zmieniać na półsyntetyk ... A Ty czemu nie zmienisz na full syntetyk? :lol:
Znałem jednego takiego nadgorliwca, gówno w praktyce potwierdził moje obawy. Wskoczył z minerała na półsyntetyk, a potem jeździłem mu panewki kupować :mrgreen:
 
 
meydoom
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-17, 02:12   

Tak jak Płonek napisał nie jest problemem "wypłukać" silnik. Problem zaczyna się jak się go wypłucze i sobie człowiek uświadomi dopiero gówno najlepszego narobił.

gówno do stanu złomowego to bym się sprzeczał bo te silniki robią wiele więcej km i jeżeli się o nie dba to pojeżdżą długo no chyba że mówisz o Szwajcarii to wtedy się zgodzę, ale tylko wtedy gdy chodzi o poduszki powietrzne bo u nich wszystko gówno po 14 latach nie ma wymienionych wszystkich zamontowanych poduszek powietrznych na nowe nadaje się na złom. Jeszcze jak ma 1 czy 2 poduszki to idzie jakoś pogodzić koszta, a jak jest ich z 6, albo z 8?? :D
Ostatnio zmieniony przez meydoom 2010-10-17, 02:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-17, 07:45   

Płonek napisał/a:
o A Ty czemu nie zmienisz na full syntetyk? :lol:


Lałem do swojego płukankę i do tego dobry półsyntetyk i i nic się nie dzieje. :mrgreen: Jak zaleję pełny to specjalnie pojadę do Ciebie i zobaczysz :-P

A gówno do syfu w silniku to ja wyznaję taką zasadę: od uszczelniania silnika są uszczelki a nie osad który się zbiera przez cały czas jak się lata na minerale.

Aha moje autko też śmigało kope lat na minerale i gówno przeszedłem na półsyntetyk. ;-)
 
 
 
katerpi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Ford g. wart
Silnik: 1.8
Imię: Piotrek
Pomógł: 28 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 781
Skąd: Płazów
Wysłany: 2010-10-17, 09:07   

Niki20 napisał/a:

Aha moje autko też śmigało kope lat na minerale i gówno przeszedłem na półsyntetyk. ;-)


Ja tam się szczegółów nie czepiam, ale półsyntetyk tosz to najzwyklejszy minerał z dodatkiem uszlachetniaczy...

gówno do tematu..Jest takie fajne powiedzonko: "Mimo bardzo szczerych chęci z g... bata nie ukręcisz". Odnosząc to na naszą płaszczyznę; kolega półsyntetykiem z miejsca nie polepszy żywota silnika bo już ileś tam lat lali do silnika minerał, a poza tym może se bidy narobić.


Aha i jeszcze jedno..Przecież silnik od razu nie zdechnie od tego mninerału. Ino troszkę krócej pojeździ :lol:
 
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-10-17, 18:07   

Moj ABF byl lany mineralem... zrobilem mu plukanke na Valvo 5W-50 po 150km miske rozprulem i wyleciala smola..
wiec zalalem znow 5W-50 tylko ze mobila.. 4500km i ubylo moze z 1mm na szpadelku :) olej ma ciemnozlota barwe :) silnik swietnie sie czuje popychacze reguluje bardzo ladnie :)
ABF mial nalatane ponad 200k km :)

Ogolnie to mity o roszczelnianiu silnika to sa mity :P
a to ze Meydoom zalal 15W-40 to gówno?? silnik na tym latal wiec bedzie latal :) tylko ponizej -30 moze byc roznie.. no i bez katowania ..
 
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2010-10-17, 18:41   

jest Q jest zabawa zima idzie xD a4 nigdy mi sie nie podobaly, silnik calkiem calkiem z napedem sobie poradzi znakomicie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9