Samochód: Audi B4/B7 avant Q
Silnik: AAH/BPW
Imię: Krzysiek
Wiek: 39 Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 425 Skąd: swd
Wysłany: 2010-11-01, 16:53
no wyposażenie dobre ja zawsze chciałem czerwonego avanta, mam ale nie ten kolor gówno chciałem. wygląda elegancko, ja bym widział w niej ciemne szyby i tylne oswietlenie tresser
Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek Pomógł: 22 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1020 Skąd: sandomierz
Wysłany: 2010-11-01, 19:10
czyli tak samo jak i z cabrio sie spasuje bez rzezby nie ruszy sie. avancik ladny czerwony lakier zeby nie zbladl od sloneczka i bedzie na lata, nie myslales o alu typowych dla audi a3??
Ostatnio zmieniony przez dr.lolek 2010-11-01, 19:11, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-11-01, 20:36
Klamki nie tykam bo sporo za nią zapłaciłem. bo wcześniejsza była uszkodzona. gówno do tyłu to jak w najbliższym czasie nie trafi się nic ciekawego to będą ori lampy bo mam do wymiany komplet.
Lakier ogólnie nie jest zły, niestety 15 lat odcisnęło swoje piętno na klarze tu i tam lekko odlazł. gówno mnie cieszy w porównaniu z mk2 nie ma rudej
Samochód: Audi B4/B7 avant Q
Silnik: AAH/BPW
Imię: Krzysiek
Wiek: 39 Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 425 Skąd: swd
Wysłany: 2010-11-01, 22:39
kleryk ja takie lampy miałem na B3, tylko miały isc do srebrnej a wylądowały na bordowej... wiec troszku w kolor auta nie pasowały... jest to bardziej taka odmiana na passata lub vento na czerwonym powinny ładnie wyglądac, choc ja wole ori
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-11-03, 15:56
Pewnie pije do clear-ów. A gówno do lamp to jedyną słuszną opcją na ten moment będzie wymiana na na normalne ori. Standardowe też mi leżą na czerwieni.
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-12-16, 21:27
Odkopię temat.
Dzisiaj przyszła do mnie przejściówka MiniISO -> RCA i ożyły głośniki w tylnych drzwiach, przydał się również plus po stacyjce, który zostawiłem wolny po zmostkowaniu zasilania radia (nie trzymało pamięci i teraz mogę sobie grać na postoju również), a teraz po przekręceniu stacyjki zasila wzmacniacze tylnych głośników.
Poza tym, zakupiłem czujnik ciśnienia oleju, bo stary wariował i w ogóle zauważyłem wyciek oleju spod niego. Oraz nowy napinacz paska alternatora bo stary klęknął i pasek piszczy często.
W domku czeka na polerkę komplet oryginalnych lamp tylnych Seima Italiana, praktycznie idealne. Będzie do założenia na wiosnę, gdyż stare już mocno poniszczone są ale zimę jeszcze na nich przejeżdżę.
ogólnie dotychczas zadowolony z jazdy. Cicho, bardzo wygodnie i MAŁO pali. Cały czas myślę nad koncepcją na przyszły sezon. Miałem robić srebrne relingi i listwę wokoło okien bocznych ale chyba zostanę przy koncepcji jaką mi tu ktoś podsunął czerwone auto i czarne dodatki, czyli zakup ładnej felgi i atrapa ze znaczkiem na czarno.
Najbliższe plany:
Wymiana napinacza paska alternatora
Wymiana czujnika oleju,
Regeneracja zacisków tylnych (brak hamowania tyłu oraz ręcznego) w Mielcu koleś za 100 robi.
Wymiana konsoli środkowej i zakup nowego podłokietnika.
Zakup sterownika centralnego zamka (stary wyzionął ducha)
Zakup i montaż lampek w rączki.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-12-16, 21:28, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum