To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

Garaż - wtryski a pompa wtryskowa..

krystian3737 - 2011-03-07, 15:34
Temat postu: wtryski a pompa wtryskowa..
Rosnące ceny paliw i wysoki apetyt golfa na ropę zmusiły mnie do pewnych posunięć ;-) mój problem to spalanie na poziomie 7L :roftl: i lejące wtryski.. zamówiłem dzisiaj komplet wtrysków do SB-ka i moje pytanie brzmi: czy przy praktycznie wysłużonej pompie wtryskowej jest bezpieczne zakładanie nowych wtrysków bez obaw że za tydzień padną? Znaczy ta pompa nie jest skończona na amen, czasami mam problem przy odpaleniu na ciepłym i to wszystko ale przebieg mam blisko 400kkm i w pełni sprawna ona nie jest.. wiem że cały motor prosi sie o remont ale najpierw muszę zatamować krwotok czyli zmniejszyć spalanie :-/ remont bedzie bliżej wakacji mam nadzieje :roll:
Michał_1977 - 2011-03-07, 21:49

krystian3737, nic im nie będzie.
Żeby wtryski poszły się kochać przez pompę,to musiałyby z niej lecieć jakieś opiłki,czy coś,ale wtedy pompa już raczej by nie działała.
To że czasem kiepsko pali na ciepłym,to niekoniecznie musi być wina pompy.Wystarczy,że kąt wtrysku będzie leciutko przestawiony i du...a zbita.
Ja tak kiedyś miałem,to zastosowałem środek do czyszczenia układu pal. diesla firmy Valvoline i po jednym opakowaniu na zbiornik paliwa-jak ręką odjął :prosze:
Zakładaj wtryski i nie marudź :-)

Jak chcesz sprawdzić pompę,to po nagrzaniu silnika do 90*C (gdy są problemy z odpałem) polej wodą delikatnie (nie z wiadra od razu!!!) tłoko-rozdzielacz w celu schłodzenia.Jeżeli po schłodzeniu odpali lepiej lub dobrze,to wtedy można przypuszczać,że pompa idzie się kochać....

krystian3737 - 2011-03-07, 22:02

o tym polewaniu wodą już mi ktoś mówił ale jakoś nie robiłem próby.. jutro odbieram wtryski i bede szukał kogoś kto by mi je wyregulował i podmienił.. znajde jakiegoś majstra? może z forum jest ktoś w stanie sie tego podjąć? ;-)

jeszcze apropo tego odpalania.. tak strasznie źle nie jest być może przesadzam, rano odpala od razu 1-2 obroty wału.. jak sie nagrzeje to przekrecam kluczyk na grzanie świec, odczekam z 5 sek. i kręce 2-3 obroty. Jak nie zapala za pierwszym razem to jeszcze raz czekam 5 sek. i odpala od strzała.. Więc na ciepłym odpala po kilku obrotach albo od razu przy drugiej próbie :mrgreen:

katerpi - 2011-03-07, 22:09

krystian3737, toczysz rozmowę ze specjalistą od tych spraw :mrgreen: :fala:

Michał_1977, zna się na rzeczy :prosze:

krystian3737 - 2011-03-07, 22:28

człowiek sie ciągle czegoś nowego uczy :prosze:

Michał_1977, zajmujesz sie takimi sprawami zawodowo czy że tak powiem "na boku"? Chętni nawiąże współprace 8-) :pilka:

Michał_1977 - 2011-03-07, 22:50

katerpi, :piwo:
krystian3737 napisał/a:
zajmujesz sie takimi sprawami zawodowo czy że tak powiem "na boku"?

Wtryski to pikuś,a z pompami też daję radę :prosze:
http://www.vag-podkarpaci...pic.php?t=10196

krystian3737 - 2011-03-07, 23:33

Michał_1977, najpierw poszukam kogoś na miejscu czy by mi takiej usługi nie wykonał, ale pewnie nie znajde takiego fachmena w mojej wsi :-/

jak sie nie uda to może znalazł byś kiedyś chwilke dla mojego parcha? :dziecko: :lol:

Michał_1977 - 2011-03-08, 07:43

Znajdzie się.
Grzesiek1987 - 2011-03-08, 17:06

kolego ile kosztowałaby wymiana końcówek wtryskiwaczy i regulacja ich dzięki
Michał_1977 - 2011-03-08, 17:22

Poszła PW ;-)
spiczi - 2012-09-29, 02:18

Żeby nie zaczynać nowego tematu.

Do passata założyłem silnik 1V (60KM), wywaliłem z niego ori pompe i założyłem pompe z AAZ z bostpinem i podniesioną dawką. Kwestia jest taka: czy wtryski mogą zostać z 1V czy założyć te z AAZ(wtryski są z auta z 92r więc jednospręzynkowe :?: ). Chodzi o wydajność i o to żeby mi pompy nie zabiły. Duża jest różnica w wydajności wtrysków 1V a AAZ?

Bartek_R - 2012-09-29, 09:46

spiczi napisał/a:
Duża jest różnica w wydajności wtrysków 1V a AAZ?

...jeden grzyb.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group