To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
VAG-PODKARPACIE.PL
Forum podkarpackich miłośników samochodów grupy VAG

SEAT - Seat Leon 1.9TDI by V-TUNING

Wodz - 2016-06-14, 22:58

artur_91.1991 napisał/a:
No właśnie AFN ;)
To zobacz jakie ma korby ASV a jakie AFN ;)
Koniec ot.


Obecny dół z 1Z ;-)

gówno do leosia to jaka najszybciej bym się pozbył tych przewodów do oil tanka,za cienkie.
Pozdrawiam i życzę kolejnych zadowalających Cię modów.

P.S
Miś Cię objechał swoim 328?

majcher96 - 2016-06-15, 00:33

Artur, na turbinie ASV ? Skąd taki pomysł ? :roll:
Dokładnie, tak jak napisał goldberg, już widziałem kilka projektów VP na 230+ i właśnie taką granice uważam za bezpieczną dla tego dołu. Fiodor jak i Wódz jest tego dobrym przykładem ;-)
gówno do programu to zrobiony jest bardzo delikatnie, niuton nie jest za duży bo chciałem uniknąć jakichkolwiek problemów. Akutalny program jest tak naprawde BEZDYMNY 8-)
Jakby coś sie stało z korbami nie dobrego to faktycznie, bede myślał nad dołem PD tylko wtedy już bede wałczył o 300KM+. Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Przewody jeszcze w tym tygodniu zostaną zmienione na większe, bo to gówno jest w zestawie jest zdecydowanie za małe :-|

Dokładnie tak. Objechał mnie gdy miałem 195/402, potem chwile rozmawialiśmy i mówił że tez się próbowaliście i był w baaardzo dużym szoku gówno do osiągów Audi ;-)

Michał_1977 - 2016-06-15, 18:46

majcher96 napisał/a:
Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm.

Nadal na pompie wtryskowej 10mm?
majcher96 napisał/a:
Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP

Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.

majcher96 - 2016-06-16, 03:13

Michał_1977 napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm.

Nadal na pompie wtryskowej 10mm?


Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)

majcher96 napisał/a:
Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP

Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm. [/quote]

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)

kornat - 2016-06-16, 08:22

majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=86&t=548005

sebus_777 - 2016-06-16, 12:49

majcher96 przecież 300km w TDI to nie wyczyn, bardzo dużo samochodów jeździ już na takiej mocy. :roll:
Michał_1977 - 2016-06-16, 14:10

majcher96 napisał/a:
Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)

A ja sugeruję,że jak już coś piszesz,to pisz w całości. Napisałeś 1/3 numeru,a ja pewnie jestem wróżka i mam wiedzieć gówno to za pompa,tak? Zlituj się...
majcher96 napisał/a:
zmieniony został wałek rozrządu na 38E oraz pompa na 107J

majcher96 - 2016-06-16, 19:43

kornat napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=86&t=548005


Dzięki bardzo, będę miał gówno czytać :-)


Sebuś niewiem ile ich jest, ale nie słyszałem specjalnie o jakichś większych ilościach VP 300+. Możliwe że już teraz nie jest to czymś strasznym ;-)



Michał, naprawde nie wiedziałeś gówno to jest ` pompa 107J ` ? ;-)

Adamm - 2016-06-16, 20:21

majcher96 napisał/a:
Michał, naprawde nie wiedziałeś gówno to jest ` pompa 107J ` ? ;-)


:roftl: :roftl: :roftl:

radzio93 - 2016-06-20, 19:48

Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:
majcher96 - 2016-06-20, 22:10

radzio93 napisał/a:
Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:



GTB1756VK ;-)

Wodz - 2016-06-20, 22:44

radzio93 napisał/a:
Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:


Z tego gówno wyczytałem GTB17 .

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?

majcher96 - 2016-06-20, 23:03

Wodz napisał/a:

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?


2-2.1 bara :-)

Wodz - 2016-06-20, 23:21

majcher96 napisał/a:
Wodz napisał/a:

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?


2-2.1 bara :-)


Hehe "męskie" już ;-)

2.1-2.2 u mnie,tak że moja dmuchawka pracuje na "lajcie" :mrgreen: Twoja już ma grubo.

majcher96 - 2016-06-20, 23:36

Niestety tak jest, boje sie już bawić z większym ciśnieniem :-( Momentami żałuje, że nie wstrzymałem sie i nie szukałem GTB20 :(

To faktycznie, ciśnienie u Ciebie bardzo spokojne jest :-D Kolega w ASZ dmuchnięte ma 2.5 bara :-D

goldberg18 - 2016-06-20, 23:40

majcher96 napisał/a:
Niestety tak jest, boje sie już bawić z większym ciśnieniem :-( Momentami żałuje, że nie wstrzymałem sie i nie szukałem GTB20 :(

To faktycznie, ciśnienie u Ciebie bardzo spokojne jest :-D Kolega w ASZ dmuchnięte ma 2.5 bara :-D


To na ile wystrojony ten ASZ przy takim doładowaniu? Jakie turbo tam siedzi, że tyle dmuchnięte?

majcher96 - 2016-06-20, 23:44

255/520, teraz czekamy aż wrócą pompki i bedziemy walić pod 300KM.

GTB22, tak jak u Marcina :-)

goldberg18 - 2016-06-20, 23:59

majcher96 napisał/a:
255/520, teraz czekamy aż wrócą pompki i bedziemy walić pod 300KM.

GTB22, tak jak u Marcina :-)


Poszły na przerobienie? Czy może regeneracje? Jakie pompki wpadną finalnie?

Turbo GTB2260VK? VKLR? VZK? Generalnie jak jest paliwo to na 2,5 bara to robi się 300KM.

kris-krzysztof - 2016-06-21, 00:00

Znajomi odradzali ARL ? Jakie powody ?
majcher96 - 2016-06-21, 00:04

Poszły na przerobienie :-) Niestety na ori nie udało sie ugrać większej mocy. Finalnie wpadają Firady HF100 :-)

Turbo VK. Wrócą pompki to bedziemy stroić, cel jest żeby zobaczyć 3 na początku przy mocy :)


Proponuje zakończyć tutaj OT, bo zaraz będzie że reklama czy coś :lol:


kris-krzysztof napisał/a:
Znajomi odradzali ARL ? Jakie powody ?



Ze względu na dwumase i pompki.

goldberg18 - 2016-06-21, 00:11

Mega duże doładowanie jak na AL-ki oraz moc 250/520. U mnie przy ~2,1 bara na AL było 258/500. Ciekawe jak wyjdzie po przerobieniu. Auto jeździ w Rz czy RLE? Będzie ciekawy projekt.

Koniec OT :)

majcher96 - 2016-06-21, 00:16

Ibiza kolegi głównie jeździ po Leżajsku i okolicach, czasem wieczorem jest wycieczka na Rzeszów :-D
kris-krzysztof - 2016-06-22, 21:48

majcher96 napisał/a:
Ze względu na dwumase i pompki.


Zestaw z Sharana pasuje i jest wytrzymalszy od seryjnego zestawu.
gówno do pompek można trafic na ładne sztuki bez konieczności przeróbek.

Są też inne plusy ARL ale nie będe sie rozpisywał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group