Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :) Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 1536 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-11-29, 00:06
Mysle, ze przesadzacie... Wiadomo jak jest nagonka na sporowadzane auta, a tutaj auto rozbite, na lawecie, wiec w sam raz pasuje do tematu. A czy do S czy nie S to nie ma wiekszego znaczenia (w tym artykule oczywiscie )
No i faktycznie, nr rejestracyjne nie widoczne wiec nie rozumie o gówno sie rozchodzi...
Bastek [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-01, 09:31
Rozchodzi się o to, że mimo braku nr rejestracyjnych jest wiele znaków charakterystycznych po których można zindywidualizować i rozpoznać auto
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-12-01, 09:57
zgadza się tylko pytanie po gówno ? pamiętam jak po zawodach w Svidniku głupot napisali tonę - później poprawili to odrobinę mniejszymi głupotami a zachodu przy tym było gówno niemiara tak że ja tam sobie odpuszczam takie tematy - śmieszy mnie tylko to jak ta gazeta "jest prowadzona" pod względem merytorycznym - kiedyś była taka gazeta "Skandale" i to powoli zaczyna mi właśnie tego typu szum medialny przypominać
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-12-08, 13:40
na razie mam 100 innych spraw na głowie i niestety nie myślę o furaku z dostawcy adrenaliny i killera stał się na dzień dzisiejszy zwykłym środkiem lokomocji życie po prostu życie
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-12-12, 14:38
Bracus nie koniecznie :) oryginalna BBS CH 19" wazy 11kg gówno przy seryjnej 17" eSkowej feldze jest i tak lzejsza o ponad pol kilo :) tyle ze za cene tych BBS mozna byloby pomyslec nad kutymi felgami ktore bija cala reszte w "performance"
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2010-12-13, 09:44
No dobra ale czegoś nie rozumiem. Fakt że przy takim aucie najbardziej liczy sie czas przyspieszenia. Ale znakomitą wiekszość czasu jezdzi sie po miescie gdzie nie wykorzystujesz i tak całej mocy itd wiec można sobie założyć fajne kółka.
A na zawody mieć drugi komplecik małych slicków i bedzie jeszcze lepszy czas
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2010-12-13, 14:17
No wiesz... dobrzy streetracaerzy maja po kilka kompletów Jak sie powiedziało A to trzeba powiedzieć B A pozatym jak to sie mówi na biednego nie trafiło wiec jedziesz z koksem
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-12-13, 15:35
bracus napisał/a:
diabolo od zawsze
Bracus to wytlumacz mi po gówno do Evki i do Subaru ludzie zakladaja lekkie OZy albo jakies inne ATSy ktore maja srednio po 7kg przy obręczy 17" uwierz mi ze seryjne eSkowe kloce ktore na wadze maja okolo 11.8kg zabijaja w tej chwili ten samochod :) (masa rotująca) nawet 19" moze byc lekka i tu przyklad wlasnie wczesniej wspominanej BBS CH
Boroweq [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-13, 18:01
Jarek Klaudiuszowi chodziło zapewne o to, że zakładając koło 19cali można niechcący zwiększyć obwód koła (dokładnie to samo napisał wyżej Niki20). Im większy obwód koła tym większą drogę musi pokonać obrany przez nas punkt który znajduje się na jego średnicy. Tak jak napisał Niki20, wystarczy zachować niezmieniony obwód koła (odpowiednio dobrać rozmiar opon) i wszystko wraca do normy. Nie wiem za bardzo dlaczego przykładacie aż tak dużą rolę do wagi kół. Ja mam w ibizie podobno bardzo ciężkie felgi Allesio F1 16x7.5, robiłem testy na Gtechu i kręciłem filmiki na lżejszych kołach (przód r888 195/55r15, tył zimówka 185/55r15) i wychodziło identycznie jak na tych "ciężkich" letnich kołach. W odczuciach z jazdy również nie widzę żadnej różnicy. Kiedyś mierzyliśmy Rafałka Calibre na dwóch zestawach kół (letnie 16 cali i bardzo lekkie 15 cali z lekkimi oponami toyo t1r). Z rolki nie było żadnej różnicy, z miejsca 0.1s. Także jeżeli ktoś szczypie się o każde dziesiątki sekund to może warto. Jak dla mnie gra nie warta świeczki, mimo że te 0.1s na 1/4mili to już jest mała różnica (może zadecydować np. o wejściu do finałów).
Przy mocy S4 Klaudiusza do setki już moim zdaniem nie można nic stracić, a jedynie zyskać. Żeby stracić nawet 0.3s do setki podejrzewam, że musiałbyś przejść z kół o rozmiarze 17 na conajmniej 20 cali
Tak na marginesie zapytam, skąd temat o felgach, Klaudiusz planuje zmieniać koła ? Jeżeli nie to moim zdaniem nie ma sensu ciągnąć tego dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum