FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Black A4 Quattro
Autor Wiadomość
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-01, 21:59   Black A4 Quattro

MODEL:
Audi A4 Quattro
SILNIK:
1.8 ADR 125 KM, seria po wymianie wszystkich pasków , płynów, zalany Mobilem 10W40
UKLAD DOLOTOWY:
Seria
UKLAD WYDECHOWY:
Brak kata , końcówka tłumika
ELEKTRYKA:
4 poduszki powietrzne, podgrzewane fotele, klimatronik, elektryczne szyby,
centralny zamek z pilotem, immobilizer, ABS, podgrzewane lusterka, telefon,
elektryczne luserka, niby full pakiet
UKLAD NAPĘDOWY:
tylny dyfer po wymianie uszczelniaczy i oleju
ZAWIESZENIE:
spreżyny H&R -35/-35
UKLAD HAMULCOWY:
seria
BODY-KIT:
zmieniony grill, tył czarne szyby, boczne kierunki smoke, pozbawiona znaczków,
FELGI:
AEZ 17" + opony Bridgestone Touran 225/50
WNĘTRZE:
podłokietnik, tylna połka dorobiona grubsza pod głosniki, srebrna gałka
CAR-AUDIO:
Radio panasonic, głośniki przód seria , tył Pioneer 350W 3-drożne
INNE:
Plany: wymiana wszystkich tarcz i klocków chamulcowych i opon na rozmiar 215/45
ZDJĘCIA:
http://luknow27.fotosik.p...m&add1=luknow27









Ostatnio zmieniony przez robinn_91 2010-05-01, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-05-01, 22:23   

Wszystko pięknie ładnie , ale ja bym zmienił...

1.Usunąłbym przyciemnienie szyb..
2.Inne światła na tył..
3.Opony aż proszą się ... robinn zamień nas na niższy profil :fala:

EDIT...

4.Smoked lamp ...
Ostatnio zmieniony przez LyszyK 2010-05-01, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-02, 09:38   

LyszyK jak czytałeś opon juz szukam jakis uzywek, a gówno do szyb to myśle wszystkie przyciemnic tylko troche slabiej a przod minimalnie :)
A gówno do lamp czy innych rzeczy to na biezaco sie rodza pomysły typu przednie poliftowe, albo chrom listwy koło szyb
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-05-03, 20:50   

robinn_91, przednie lampy poliftowe jak najbardziej, tylne chyba też po lifcie były ładniejsze. Chrom bym sobie podarował, a gówno do szyb to popieram Twoje zdanie. ;-)
 
 
 
ZAJAC
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-05, 19:30   

Autko spoko tylko szkoda ze trzeba ten silnik tak wysoko krecic zeby jechal i ze tyle pali :(
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-06, 11:47   

gówno prawda to prawda podobno 1.8T mniej pali na spokojna jazde ;|
Alee gówno jak gówno wsumie srednie spalanie mi wychodzi 9-9,5 to chyba nie jest źle :p

gówno myślicie o zestawie Brembo max + klocki ferrodo na przód i tył zwykłe brembo z klockami ferrodo ??
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-06, 16:59   

robinn_91 napisał/a:

gówno myślicie o zestawie Brembo max + klocki ferrodo na przód i tył zwykłe brembo z klockami ferrodo ??


Lepiej kupić "gorsze" tarcze, a lepsze klocki niż odwrotnie ;-)
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-06, 19:02   

moze i racja ale chciałbym sie w 700zł zamknac :) pod maska strasznej mocy nie ma wiec szukam optymalnego zestawu do tych 17" ;]
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-06, 21:50   

Pisząc Ferrodo masz na myśli pewnie klocki Premier (podstawowa seria jeśli chodzi o klocki Ferrodo). Klocki te niczym nie różnią się od np. ATE a i ich cena jest znacznie wyższa. Więc jeżeli chcesz mieć w miarę przyzwoite hamulce w cenie do 700zł to nie kupuj klocków Ferrodo bo tak naprawdę wyrzucasz wtedy pieniądze w błoto ;-)

Jeżeli chodzi o w miarę dobre i tanie klocki uliczne to śmiało można polecić EBC Green Stuff, EBC Black, Textar lub ekonomiczne wyjście ATE. EBC Green to taki pseudo sportowy klocek (może być troszkę droższy), a wszystkie pozostałe to solidne zamienniki serii (nie są drogie).

Ja w poprzednim aucie miałem tarcze o średnicy niecałych 260mm, samochód ważył 1240kg i kupiłem całość EBC (tarcze EBC STD, klocki EBC Black) do tego płyn hamulcowy Motul Dot5.1. Autem jeździłem po torze w Biłgoraju, później po drodze i żadnych problemów z hamulcami nie miałem.

Tarcz wydziwianych do typowego dupowozu też nie ma sensu kupować bo tak naprawdę w przypadku nagłego hamowania hamuje klocek i opona. Jeżeli chcesz żeby hamulce ładnie wyglądały to możesz zakupić tarcze ATE Power Disc (bardzo dobre tarcze za nieduże pieniądze), Brembo Maxxy, Zimmermany lub od biedy Mikody.

Jeżeli nie zwracasz uwagi na wygląd to mogę polecić trzy zestawy:

1. Lite tarcze ATE + klocki Textar (ewentualnie jak zostanie pieniędzy zamiast litych tarcz ATE kupić ATE Power Disc o ile są dostępne do tego auta)
2. Lite tarcze ATE + klocki ATE (tak jak powyżej)
3. Lite tarcze EBC + klocki EBC Black

Pozdrawiam ;-)
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-07, 16:32   

To sie rozpisałeś ale mi właśnie o to chodziło :) im wiecej rad tym predzej cos sie wymodzi :) Dzieki za info Boroweq
Wiec pewnie wleci zestaw ATE Power Disc przod i tył zwykłe ATE a do tego klocki ATE :)
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-05-07, 21:53   

Boroweq, kurde cenię Cię za zajebiste i dobre wypowiedzi... bez kitu :mrgreen:
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-05-08, 01:08   

Przewinal sie tam gdzies motyw z tarczami Mikody. Ma ktos z nimi jakies doswiadczenia :?:
Chodzi mi czy maja w sobie cos wiecej poza efektownym wygladem :?: :-D
 
 
andru
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-08, 10:52   

wujek 2Pac napisał/a:
Przewinal sie tam gdzies motyw z tarczami Mikody. Ma ktos z nimi jakies doswiadczenia :?:
Chodzi mi czy maja w sobie cos wiecej poza efektownym wygladem :?: :-D


w sumie masa ludzi je szuka.. ale właśnie ze względu na wygląd.. i zazwyczaj ciężko je kupić :-)
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-08, 14:36   

na allegro jest wysyp :D
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10410391
A z tego gówno sam sie orientowałem to ludzie nie narzekaja na mikody ale podobno poza wybitnym wygladem , to sa tylko nieco lepsze po prostu niz kazde inne tarcze
LyszyK masz racje jego wypowiedzi warto czytac ;D napewno mi pomógł
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-09, 20:17   

Panowie dziękuję i cieszę się, że bierzecie pod uwagę to gówno piszę ;-)

Odnośnie Mikody to niestety ja osobiście słyszałem dużo złego, te tarcze podobno strasznie się krzywią. Być może do spokojnej jazdy tarcze są ok, ja osobiście nie miałem styczności z tymi tarczami. Kolega miał je w calibrze to w przeciągu 3 tygodni załatwił dwa komplety. Kupił, po paru dniach się pokrzywiły więc postanowił je przetoczyć. Po przetoczeniu znów się pokrzywiły, wkurzył się i kupił drugi komplet, który znów się pokrzywił :-? Kolega wolno autem nie jeździ, ale mimo wszystko liczył na to, że te tarcze jednak trochę wytrzymają. Teraz jeżeli się nie mylę ma zwykłe tarcze ATE i jak do tej pory nie ma z nimi problemów.

Patrząc na te tarcze można właśnie dojść do wniosku, że mogą się krzywić. Tarcze przewiercane na wylot bardzo często się krzywią lub pękają w miejscu przewierceń (bardzo częsty problem w przypadku tarcz Zimmermana). Każda ingerencja w powierzchnię tarczy (nawiercenia, nacięcia itd.) zmniejsza jej pojemność cieplną. Przewierty na wylot strasznie osłabiają przekrój tarczy (dla tego np. tarcze EBC Turbo Groove są nawiercane, a nie przewiercane). Niektórzy producenci (np. Zimmerman) stosują taki sam materiał do tarcz litych i sportowych. Po prostu nawieracają i nacinają tarczę litą, a później wychodzą właśnie takie kwiatki, że tarcza sportowa krzywi się znacznie bardziej niż lita. Sądzę, że taka sytuacja może mieć miejsce właśnie w przypadku Mikody. Kolega nie miał żadnych problemów z przetoczeniem tych tarcz, zazwyczaj tokarze boją się tykać sportowych tarcz bo do takich tarcz potrzebują specjalnych noży.

Kolejna sprawa jest taka, że ta tarcza (Mikoda) z wyglądu jest kopią EBC Turbo Groove, z tą różnicą że Mikoda jest nawiercana na wylot, a EBC nie. Ja mam u siebie tarcze EBC Turbo Groove i muszę napisać, że auto jednak nie hamuje tak jakbym tego oczekiwał. Sądzę, że tarcza jest po prostu przebajerowana (dużo nacięć, nawierceń), a przez to powierzchnia styku klocka z tarczą jest mała. Są to tylko moje domysły, ale inaczej tego sobie nie potrafię wytłumaczyć.

Nie chciałem pisać za dużo, a znów wyszło jak zawsze, ale tak to jest jak się chce przekazać komuś swoje doświadczenie lub zasłyszane opinie.

Pozdrawiam
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-09, 20:31   

Ja mam Mikody z tyłu z klockami ATE i dobrze działają, tył staje jak brzytwa, w porównaniu z gładkimi Brembo czuć różnice, twardość sprawdzałem i też na pewno nie są z "gumy", gówno do skrzywień- zobaczymy ;-)
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-09, 23:11   

Tył nie powinien się pokrzywić, zazwyczaj w samochodach seryjnych balans siły hamowania wynosi 70:30 (70% siły hamowania trafia na przód, 30% na tył) ;-)
Zresztą bardzo dużo zależy również od stylu jazdy, jeden pokrzywi tarcze w dwa tygodnie, a drugi będzie jeździł 3 lata i tarcze wciąż będą proste ;-)

Dlatego opinii osób trzecich nie należy traktować jako jedyny wyznacznik ;-)
Ostatnio zmieniony przez Boroweq 2010-05-09, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-10, 17:26   

gówno sie dzieje to sie dzieje a miedzy czasie bardzo wazny element :)
Nowe szpilki 35mm długie, 5mm dłuższe od seryjnych teraz już nie ma obawy przed utrata koła stare lapały tylko 3 zwoje

 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-19, 10:23   

Samochód wstępnie do sprzedania jak sa jacyś zainteresowani piszcie PW odpowiem na wszelkie pytania
 
 
robinn_91
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-13, 20:26   

Mozna zamknac Audi sprzedane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9