Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2011-01-24, 14:33 Mechanika aut z grupy VAG
Mechanika samochodowa, specjalizacja auta z grupy VAG- audi, vw, seat, skoda - wymiany:
- rozrządów,
- remonty silników od podstaw,
-wymiany uszczelek pod głowicą,
-remonty głowic itd
-ustawianie pomp wtryskowych, (dawki, obroty) kąt wtrysku, zapłonu
diagnostyka komputerowa VAG
25 lat doświadczenia. Polecam.
kontakt: PW
gg 6922836
kom: 605 352 145
- polecam zrobienie rozrządu ( ustawianie na znaki, blokady na wałki, potem ustawianie początku tłoczenia) jeśli ktoś nie jest pewny czy ma dobrze. Jeżeli chodzi o czas wymiany takiego rozrządu to jest to dzień pracy .
ps: wiem że na stacjach robią takie coś w 3 godz flamaster w dłoń, malowanie znaków na kole i obudowie i zakładają nowy pasek. W myśl zasady- jak przyjechał i tak jeździł to i wyjedzie i będzie jeździł a w aucie może być przestawiony rozrząd o kilka zębów nawet.
Dla przykładu koledze tak wymienili w aucie świeżo sprowadzanym i po pół roku wypaliło mu dziurę w tłoku .
kilka fot z prac:
Wymiana łańcucha wałków 2.0 16v ABF
remont głowicy A4 1.9 TDI 1Z - spawanie łączenia między gniazdami, wymiana zaworów, pierścienie, 1 tłok, nowy rozrząd, czyszczenie i składanie.
serwis corrado: oleje, filtry, płyny, rozrząd
rozrząd A6 c5 1.8 125KM
po za tym z nie typówek to: 2.8 vr6 vw, 2,6-2,8 V6 audi, 1.8-2.0 16v vw, G60-vw, 1.8T, wielka ilość TD, TDI- pompa i pompowtryski, dostawczaki VW -t4-t5 oraz także Ford Transity 2,5D i TD
Ostatnio zmieniony przez -pawlo111 2014-06-27, 21:55, w całości zmieniany 9 razy
Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2011-01-29, 14:51
Dokładnie w Kolbuszowej. Nie jest to jakiś zakład jak Walor czy inna nowa stacja gdzie jest zatrudnionych kilka młokosów gówno jeszcze mało widzieli i jedynym narzędziem w ich rękach był VAG i klucz 13
tu jest doświadczenie, od lat 80' od silników gaźnikowych z mkII, zwykłych diesli po TD, TDI.
generalnie to nie tylko VAGI ale do aut z tej grupy posiadane są wszystkie narzędzia
Ogólnie to najwięcej jest robionych rozrządów
Każdy rozrząd robiony jest konkretnie czyli ustawianie na znaki, blokady na wałki, ustawianie początku tłoczenia na pompie itp. Dobrze i dokładnie zrobić to schodzi dzień roboty. Ale też nikt się nie spieszy
Wydłuża się trochę też przy takich autkach jak np: audi gdzie trzeba rozbierać cały przód (lampy, pas, zderzak, chłodnice 2x jak z klimą jest)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum