Witam:)
Czy zna ktoś warsztat na Podkarpaciu, który wymienia urwane świece żarowe bez ściagania głowicy?
bardzo mi na tym zależy...kurcze przy wymianie ostatnia się urwała...:(
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-11, 21:33
z jedna niedzialająca nie bedzie przeciez zadnych problemow z odpalaniem nawet w najwieksze mrozy :) a koszt sciagniecia takiej uszkodzonej bedzie na pewno duzy
aa to może ja napisze taki ogólny kosztorys przez jeden rok posiadania pojazdu, z tym że mój egzemplarz jest dosyć..."pechowy":
Luty 2011 zakup auta 3k zł
Odboje, drążki kierownicze, gumy na wahaczach, tuleje tylnej belki, tylne łożyska, zestaw naprawczy drążka zmiany biegów, łożyska przód, 600zł plus 400 robocizna, tulejowanie pompy wtryskowej plus pasek i rolka rozrządu 350zł, olej 10w40 plus filtr 100zł, filtr powietrza 20zł, paski klinowe 45zł, oring uszczelniający wałek pompy wtryskowej 7zł, pasek rozrządu 60zł(ropa zalała i skurczył się) szybsza trasa około 160km/h przeskoczenie rozrządu, nowy pasek plus robota 200zł. Jakąś to jeździło, kolejny olej plus filtr 100zł, następnie decyzja zakupu kolejnego golfa dla silnika 1200zł, przekładka silnika razem z mechanikiem 300zł, oleje paski filtry 300zł, silnik w lecie spisywał się doskonale, w zimie szrot. Wymiana końcówek wtryskiwaczy 250zł, kolejny olej plus filtr 100zł, filtr paliwa 40zł, płyn chłodniczy 5l(pękł wąż)35zł, później drugi raz pękł kolejne 35zł, pęknięty zbiorniczek od wspomagania 10zł ze szrotu od corolli, plus troche oleju do wspomagania 20zł, jak nie trudno policzyć wyniosło mnie to padło około 7.5 k zł...
Passat:
Wentylator klimy nowy z obudową 113.65
Kpl 3 wycieraczek aero od wujka MaxGear'a 42zł
A teraz łączniki stab, rozrząd z pompą wody, filtry i oleje. Będzie dość, mechanicznie przynajmniej.
no i świeżo zakupiony Passat: rozrząd pasek contitecha rolki chyba rouville i napinacz oraz uszczelniacze 280 zł,pompa wody hepu 160zł, termostat wahler 50zł, filtry paliwa powietrza, przeciwpyłkowy z weglem amortyzator od maski 120zł, olej póki gówno 10w40 wraz z filtrem 140zł, dwa dolne wahacze 340zł, łączniki stabilizatora 80zł, robocizna 300zł, przegląd 100, rejestracja 180, ubezpieczenie (tylko na mnie) 1180zł. I tyle, spodziewałem się ze będzie więcej do roboty.
Ostatnio zmieniony przez jarqu 2012-11-03, 12:00, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2012-12-06, 19:29
Koło zamachowe 1z - 50zł
Sprzęgło Sachs - 404zł
Uszczelniacz na wał Erling - 127zł
Śruby do docisku i zamachu ASO - 24zł
Pomoc w skompletowaniu części przez Bruna i Płonka - Bezcenna
Koło zamachowe 1z - 50zł
Sprzęgło Sachs - 404zł
Uszczelniacz na wał Erling - 127zł
Śruby do docisku i zamachu ASO - 24zł
Pomoc w skompletowaniu części przez Bruna i Płonka - Bezcenna
gdzie taka cena za sruby? dzwonilem dzis do aso i powiedzieli mi 10zl za sztuke za srube do zamachu i 1,5 zl za dpcisk gówno daje razem 69zl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum