Przy okazji usterki wentylatora nawiewu zrobiłem mały poradni żeby komuś było szybciej.
Objawy: Brak reakcji na pokrętło biegów wentylatora w każdej pozycji. Czasami większy wstrząs powodował włączenie ale tylko czasem, w pewnym momencie nic nie pomagało. Po wyjęciu i podłączeniu "na krótko" ruszył ale zużycie kumutatora było znaczne, więc zmieniłem silnik na nowy.
1. Otwieramy schowek i odkręcamy po 2 śruby nasadką 8:
- strona lewa:
-strona prawa:
2. Wyjmujemy schowek pamiętając o odłączeniu przewodów lampki.
3. Odczepiamy przewody z zaczepów i odkręcamy uchwyt wiązki (białe kółka) oraz wyciągamy wtyczki zasilania (czerwone kółko):
4. Odkręcamy 4 kręty:
5. Wyjmujemy wiatrak lekko ukosem gorą w stronę kabiny.
6. Montaż w drugą stronę.
Silnik z obudową, nowy z "szika" 125 PLN.
Zadowolenie że w końcu dmucha cieplutko, bezcenne.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2013-02-09, 17:50, w całości zmieniany 1 raz
Boczek [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-27, 12:41
Przydatny poradnik, dzięki. Zaoszczędzi się trochę grosza :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum