Jako ze wiosna juz jest ;) trzeba sie brac za samochód
Stan na dziś
Na świętach miałem troche czasu to przygotowywałem silnik do poskładania w całość. Wymycie wszsytkiego, docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy zaworowych, polerka zaworów ssacych(zagadnienie raczej czysto estetyczne )
Nazierało sie też troche brakujących części zegary nowego typu pod vr6, weże wodne, plasticzki duperelki żeby to ładnie wyglądało.
Do wnętrza doszła kiera z golfa cabrio, nakładki na ped... od Shmatan-a (dzieki) nowe dywaniki, chromowane raczki otwierania, no i beda czarne boczki jak narazie.
Skończyłem też po jakis 6 miesiącach jak sie zabrałem lampy przednie. Wersja ori plus male dodatki.
Mam też małe porównanie ślizgów z vr6 po przebiegu 230tyś i 330 tyś :D jest różnica
230 tys
330 tyś
Kolejna aktualizacja pewnie z wsadzonym silnikiem ;)
Silniczek juz z grubsza poskladany, nowy rozrzad, uszczelki, uszczelniacze i wszytko gówno nadaje sie do wymiany.
Tak z ciekawostek, jak by ktos przerabial ze starego typu napinacza i lyzwy napiacza gornej na nowy to trzeba dogwinotwac do konca w obudowie gwint, poniewaz jest on w innym miejscu na napinaczu nowego typu
Elementy silnika jak i sam silnik bede pomalowane farba VHT
Natomiast sam kolektor bedzie mial czerwony lakier z palety Audi RS4
Na tyl wpadnie ori tłumiczek z vr6, wydech bedzie prawdopodobnie na dwoch tlumikach. Jedna dluga puszka wstepna zeby nie bylo rezonansow i koncowy. Szukam tylko jakiegos konkretnego tego tlumika owalnego. Fajne gabaryty maja te z Saaba lub Volvo
Ostatnio zmieniony przez Ghost rideR 2013-04-14, 23:11, w całości zmieniany 3 razy
Zostałą zamontowana pompka hydraulicznego sprzegła. Jak sie okazało w starszych modelach golfa jedna sruba od przykrecenia wzmocnienia do wysprzeglika byla w innym miejscu wiec trzeba ja bylo skrócic o głowe :)
Silnik juz bardziej poskładany jeszcze poprawiam wiazke silnikowa i mozna wkładać.
Całkiem możliwe ze gdzie pozniej pojawi sie takie kółko
Regulowane Cambery na przod SIlver project, niby obnizaja jeszcze o 15mm.
Nowe oponki 215/35/16 yokohama s.drive
Długo też poszukiwałem klapy USA na tył po stłuczce, bo wiekszość to juz wymagała poważnej ingerencji blacharza. Pare pruchli jest ale wazne ze nie ma dzior. Kurier jeden rog zagiol i trzeba bedzie odgiac spowrotem.
W chwilach zwatpienia dalem do wyciagneicia moja stara klape bo blacharsko stan igła i jeszcze cos z niej bedzie
Przod juz praktycznie ogarniety, zostało grill i zderzak zalozyc :D
Były tez krotkie przejazdzki i moge powiedzeic ze moc jakas jest ale to narazie tylko na jedynce bylo bo za krotkie odcinki na 2. Miałem dzis skonczyc składa i klape pomalowac ale zostałem na Juwenaliach w Krakowie wiec tydzien trzeba jeszcze poczekac na dluzsze jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum