Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2013-04-29, 10:45
Nie dziwię się, że miałeś wczoraj takiego banana
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-02, 21:40
podziałałem trochę przy Audi, powietrze ogarnięte, spadek ciśnienia 0,2bar/24h - czyli do zaakceptowania
jak będzie czas to się jeszcze dopracuje ale jak na taką ilość połączeń nie jest źle
Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 2603 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2013-05-06, 22:22
Widziałem dziś już po ustawieniu .. Ehhh
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-22, 07:36
LyszyK, tak naprawdę nie było gówno oglądać, kupa szpachli i rdzy
najlepsze było hasło Tomka jak siadł przód i wywaliło błotniki: "Jak tyś to k@#wa mierzył"
[edit]
w końcu udało się poskładać wszystko i zrobić zdjęcia całego auta,
była też przejażdżka do Rzeszowa, wygląda na to, że będzie to jakoś jeździło, chociaż przód trze na grandę
byłem w Krk w niedzielę, zrobiłem parę kilometrów i nic niepokojącego się nie dzieje
teraz pora na dopracowanie szczegółów, czyli:
- malowanie błotników z przodu
- malowanie zacisków hamulcowych
- montaż podsufitki
- malowanie butli do air ride i polerowanie miedzi
- polerka lakieru
do Dynóvwki się wyrobię, nie ma ch*ja
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-05-22, 15:21
Ustawienie do jazdy masz niżej niż nie jeden (w tym ja :P) na gwincie - należy się szacunek za podejście ;]
Na filmiku to jest podnoszenie do maksymalnej wysokości? czy da się to jeszcze "dźwignąć" żeby wjechać na cięższy teren?
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-22, 16:21
spasowanie musi być
bartosz, na razie przód trze najgorzej, praktycznie na każdym skręcie ale jak wpadną zdrowe, pomalowane błotniki to się troszkę wyroluje i będzie dobrze
mógłbym podnieść na powietrzu ale nie o to chodzi
Shmatan, dzięki
na filmiku jest nabite ok 7 Bar, w razie potrzeby np. żeby przejechać jakąś przeszkodę można nabić 10,5 Bar (wyłącznik ciśnieniowy), wtedy jeszcze ze 3 cm się podniesie
sterowałem z pilota bezprzewodowego dlatego takie lagi są między podnoszeniem a opuszczaniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum