Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-04-19, 14:44
hehepack racja z blotnikami moze być ciężko, ale zawsze zostaje mi jeszcze 3mm adapterów do stoczenia, a ranty blotnikow można jakoś zaklepać, a do tego koło jeszcze schowa się do środka jak pójdzie w dół
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-06-16, 23:59
Przez jakiś czas temat trochę ucichł ale to z powodu braku czasu teraz mała aktualizacja gówno zostało zrobione od ostatniej aktualizacji
Nowe tarcze TRW przód oraz tył
Nowe klocki
Przednie kierunki zrobione na pomarańczowo
Postoje w kierunkach oraz pomarańczowe postoje w reflektorach
Polerka całego samochodu, tutaj oczywiście szacunek dla Niki'ego, który zrobił lustro z tak zniszczonego lakieru
Wywalona regulacja gwintu tył oraz obniżony delikatnie przód
Do bagażnika wleciał subwoofer z głośnikiem JL Audio 10WXv2 do tego wzmacniacz Kenwood
Na chwile obecną w planie jeszcze przerobienie webasto z manualnego włączania na czasowy, czyli dołożenie sterownika czasowego oraz zamontowanie końcówek wydechu z nierdzewki.
A tutaj kilka zdjęć zapożyczonych z galerii dynóvwkowych
Ostatnio zmieniony przez KaziK 2013-06-16, 23:59, w całości zmieniany 1 raz
gówno jak gówno koło i gleba zrobily wielka robote jak i polerka :) teraz Audi ryje glowe dobrze :) mi sie mega podoba gówno Ci nawet powiedzialem wprost :)
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-06-17, 23:03
Jakie potrzebujesz bo ja trochę bez sprawdzenia kupiłem do siebie ale nie bardzo jest jak to zamontować. Mam takie wygięte w dół jak ori. Dwie sztuki Ulter.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2013-06-17, 23:06, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-10-09, 20:36
W temacie coś ucichło Ostatnimi czasy borykałem się z problemem krzywiących się tarcz, aby zlikwidować przyczynę zostały wymieniona:
- prawa piasta
- prawe łożysko
Tarcza została przetoczona, bicie na kierownicy zniknęło i mam nadzieję, że już się nie pojawi.
Poza tym wymieniona poduszka silnika przy skrzyni.
A teraz mniej miła sprawa. Od jakiegoś czasu samochód kopci jakby miał minimum 200 kucy i przepał piecyka olejowego oleju nie bierze nic, spalanie też znośne bo w cyklu mieszanym gdzie czasami mam ciężką nogę wychodzi 6,2-6,7l/100km. Intercooler i przewody wyczyszczone bo olej pojawił się w nim, zastosowałem środek do czyszczenia wtrysków LIQUI MOLY i dymienie na tyle ustąpiło, że nie widziałem czarnej chmury w lusterku, niestety do dzisiaj, zalałem pełny bak i dymienie dalej wzrosło (tankowane na Lotosie). Nie mam pojęcia gówno może być przyczyną tego, słyszałem różne opcje, począwszy od lania wtrysków po turbinę, tak czy siak wszystko będę sprawdzał w najbliższym czasie, jeśli to turbo to doskonały powód do założenia większego
A tak na poważnie jeśli usunę przyczynę dymienia i będę wiedział, ze silnik pociągnie więcej koników przez zimę zaczynam kompletować graty, a na wiosnę zaczynamy montaż i strojenie
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-10-09, 20:57
Tak tak, jakieś dwa miesiące temu wyczyszczony i EGR tak samo. Ostatnio przy rozkręcaniu przejechałem lekko EGR ale prawie nic tam nie było więc kolektor też na pewno jest wciąż czysty na ile to możliwe.
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-09, 22:44
do sprawdzenia wtryski i czy jakiś wąż od doładowania nie pękł albo IC czy jest szczelny. Sprawdź dobrze czy gdzieś się nie poci. Możesz ściągnąć wąż zaraz przy turbie i zobaczyć czy ma luzy. ale to raczej odpada jak Ci oleju nie bierze. Więc zostają 2 pierwsze opcje.
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-11-19, 14:45
Jako, że temat ostatnimi czasy zarósł krzakami trzeba go odświeżyć
Problemy które miałem z dymiącym silnikiem rozwiązane Winowajcą, a raczej winowajcami był rozregulowany silnik (zły kąt wtrysku, za duża dawka), padnięty zawór N18 od EGR'a, padnięty termostat. Po wymianie części i wyregulowaniu silnika normalnie nie to auto, silnik pracuje ciszej, podczas przyśpieszania dużo lepiej reaguje na wciśnięcie gazu, równomiernie przyśpiesza przez cały zakres obrotów no, w lusterku nie widzę zasłony dymnej po dodaniu gazu no, a przede wszystkim spadło spalanie
Kolejny problem jaki się pojawił to brak ręcznego z lewej strony rozebrałem cały zacisk, wymieniałem wszystkie uszczelniacze, wyczyściłem wszystko i nasmarowałem prowadniczki/samoregulatory (zwał jak zwał). Jako ze jedna linka była strasznie naciągnięta to wymieniłem już obydwie, linki firmy TRW. Teraz ręczny pracuje jak powinien
Z ciekawostek dopiero ostatnio dowiedziałem się, że mam u siebie EDS czyli elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego tzw. wspomaganie ruszania. Nie wiem czy jest to w każdym samochodzie typu Golf, A3, Toledo itp. ale u brata w Toledzie tego nie ma Jeśli się mylę niech ktoś naprostuje
Jako, że zbliża się zima to buciki zmienione na zimowe, letnie koła wypucowane czekają na roztopy i przyjście wiosny
Zdjęcia samochodu wrzucę na dniach jak ładnie go umyję
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2013-11-19, 16:06
Właśnie ESP nie mam, przynajmniej nie mam włącznika ESP nigdzie, ale EDS jest na 100% bo przy ruszaniu na śliskim słychać buczenie pompy ABS, a poza tym na podniesionym samochodzie jak jest zapalony i obrócę jednym kołem to właśnie to koło jest blokowane i także słychać pompę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum