Jak jest taki dział a ze na tym forum to jak w domu to chętnie sie pochwale a w miare możliwości rozwinę temat.....
Forester 2004 r 2.0 XT druga buda
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 177 KM, przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 245 Nm
Doładowanie: turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC oraz jego zmienne fazy
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: bokser
Liczba zaworów: 4 w sumie 16
Na dzień dzisiaj po drobnych zabiegach auto powinno mieć w granicach 200 KM
i jakieś 290 momentu
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-13, 21:55, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-13, 09:44
Matti napisał/a:
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: bokser
Liczba zaworów: 4
Śmiesznie wygląda jak przy zaworach nie jest dopisane "na cylinder" ;]
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-13, 21:40
toffic, wyciągnięty cały dolot czyszczenie wtrysków ultradzwiękowo czyszczenie przepływki kolektorów wkład filtra powietrza KN
Przestrojone fazy zapłonu, podniesione ciśnienie doładowania z 0,6 do 0,8 i zmieniona dawka paliwa.. Na wylocie spaliny mają teraz 860 stopni więc przy serii to max potem trzeba by go odetkać zmienić turbo założyć wiekszy IC.... narazie bedzie a i tak jest przepaść od tego gówno było
jacq,
Już są koło upatrzone, zawieszenie już zmienione ale w tym przypadku nie w strone ziemi, fabrycznie są amory SLS-y samopoziomujące jeden to 1900 zł więc kupilem KAYABY gazowe a sprężyny robiłem na zamówienie, tył jest troszkę wyżej ale tak ma być
Na koła i resztę muszę poczekac bo na chwilę obecną wraz z rozrządem dałem juz jakieś 4500 PLN chyba że Toledo sie wnet sprzeda
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-13, 22:08, w całości zmieniany 4 razy
Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 576 Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2013-08-19, 22:34
Pyszny Forek ;) czekam na więcej ;)
Matti [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-17, 12:56
Na kolejne mody przyszedł czas..
Turbo od impresy WRX, odetkanie wylotu z trzech katalizatorów i remap
Powinno sie udać wystroić to na jakieś 230 / 240 KM
Z grubsza ogarnięte: na dzisiaj powinno być jakies 230KM
Idą wtryski od STI 550 bo seryjne sa w 90% obciążone, jak wydech pozwoli to bedzie 250
a jedzie tak:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum