Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-11-18, 14:14
kolor robi robotę, w zależnosci od światła, od blado niebieskiego poprzez fajny niebieski w pełnym słońcu aż do granatowego, drzwi pasażera maja ciemniejszy odcień, tylna klapa też robiona, reszta ori, nie ma tragedii, najważniejsze jest ze dobra baza i dobrze wyposażona, nie ma spiny że tego nie ma czy tamtego, gówno powoduje, że stówki zostaja
Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-11-19, 15:33
b_przemo, nie, nie sprzedaję widziałem go zaraz jak się pojawił, czyli długo wcześniej niż wysłałeś link jestem bardzo z niego zadowolony, mało pali, przyjemne zawieszenie, motor w porządku.
dziubinho, póki gówno to nie, żadnego gwintu nie zakładam z półki TATECHNIX, bo to scierwo, i nikt mi tego nie powie bo przerabiałem 4 komplety w różnych autach, na zimę wskakuje seria, jak się pojawi jakiś H&R czy Waitec to prawdopodobnie to pójdzie na sprzedaż, także śledź temat
Luca, zgadzam się w 100%, szkoda tylko że to nie CC GTI
Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-11-19, 20:58
krzysi1991ek, jeszcze nie, śmigam na tarnowskich blachach :P
Swiety., na wiosnę oprócz regeneracji skóry, ogarnięcia podsufitki ze zmiana na czarny kolor skompletowania brakujacych emblematów, wymiany listwy maskującej nic się nie będzie działo.
Na początek w planie sa projektory z zenonem, hella black magic na tył i kierunki, blendy, halogeny czarne i szeroki oryginalny hokej którego poszukuje
Samochód: Toledo 1M
Silnik: SR
Imię: Przemek Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 413 Skąd: Dukla
Wysłany: 2013-11-20, 11:58
Bania, Jak będziesz mieć w planie coś modzić z motorownią to będę mieć na sell turbinę Garrett T3, bo moj pewnie zime przejeździ i rudy go zje, do tego jeszcze mbc i wskaźnik doładowania...
Ile takie mk3 kosztowało, jeżeli możesz powiedzieć :P
Samochód: Toledo 1M
Silnik: SR
Imię: Przemek Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 413 Skąd: Dukla
Wysłany: 2013-11-22, 10:08
misieksnk, może i masz rację, ale jaki potencjał na tym jest... Mi ona trochę też nie bardzo leży, ale jak już wejdzie w obroty motor to jest fajnie ;) z pewnością lepsze zabawa jak na ori.
Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-12-22, 21:22
wujek 2Pac, chyba z 8
grudzień, miesiąc wydatków zaczęło się od zapłaty recyklingu, przerejestrowania, ubezpieczenia, następnie wpadły części które wymagały wymiany na nowe, tak o to zakupiłem kompletny rozrząd, uszczelkę pod pokrywę zaworów, uszczelniacze na wał i wałek oraz termostat.
wymiany wymagał również pasek micro, mimo bdb wyglądu z wierzchu wyglądał tak :
wymieniłem również spękany elastyczny przewód hamulcowy na TRW, jutro wymiana oliwy oraz filtrów
Dzisiaj wybrałem się na spota VAG jasło popatrzeć gówno się dzieje nie zabawiłem długo , coś strzelali do mnie :
puyoll, piszesz na FB odnosnie boost pina, a pózniej nic się nie odzywasz jak deklaruje chęć zakupu
WSZYSTKIE NAPRAWY I SERWIS W CHINCZYK AUTO CENTRUM ! Dzięki Krzysiek :)
Ostatnio zmieniony przez Bania 2013-12-22, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2014-01-11, 02:09
no to tak, zacznijmy może od tego, wymiana oleju na mobil 1 10w40, miał byc MOTUL ale odpuściłem ze względu na cene, motor póki gówno jest seria więc mobil wystarczy, oprocz tego czytałem jeszcze dużo negatywnych opini o tym oleju, że potrafi dużo wciągnąc, a jako że moje turbo do niczego się już nie nadaje i rzyga olejem, to tym bardziej ten temat odpuściłem, z wymianą oleju zmieniłem również filtr oleju, filtr powietrza oraz kabinowy który był praktycznie czarny, Krzysiek wymienił również termostat oraz płyn chłodniczy, w końcu wskazówka stoi na 90 C.
09.01. okazał się dniem pechowym, padła pompa od wspomagania, szczeście w nieszcześciu że pod domem, także zwaliłem pasek klinowy i pojechałem szukac pompy, udało się - była na pobliskim szrocie, koszt 70 zł + 1l płynu do wspomagania, zielony febi - 30zł, ogólny koszt naprawy na szczęście niewielki.
Dzisiaj z poczty odebrałem brakujący a zarazem bardzo mnie irytujący szczegół, emblemat colour concept które zakupiłem od kolegi z forum, dostałem jeden gratis także dziękuje
oraz dwa szybkie pytania jako że teraz przyszła pora na ogarnianie środka, nie mam pojęcia gówno zrobić z siedziskami, najchętniej bym obszył na nowo, ale nie dobiorę takiego samego koloru skóry, zastanawiałem się nad wymalowaniem, 400zł za to krzyczą w ONYXX, ale jest podobno bez różnicy, może ktoś słyszał kto się jeszcze zajmuje malowaniem skóry, tylko nie farbkami z allegro, oraz jak z trwałością czegoś takiego, wiadomo najprościej by było to pomalować/obszyć na czarno, ale dla mnie to straci cały urok...
btw. kopertówki w drzwiach mają świecić po otwarciu, bo u mnie ciemno ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum