Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-01-18, 16:14
Okey123 napisał/a:
wzmacniacz założyłem 1100 wat
grubo tylko w praktyce z 100w może jest
Okey123 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-18, 16:23
hehepack napisał/a:
yhym.,.
nokia nadaje się do śmieci, a 1100 W to nie daje zbytniego poglądu na temat wzmacniacza .,.
Jak dla mnie zestaw nokii jest wystarczający i wcale nie do wyrzucenia myślę że radio Alpine x311 razem z zestawem nokii i wzmacniaczem Voice Kraft 1100w w zupełności jest wystarczający (przynajmniej jak dla mnie) jedynie czego może brakować to skrzyni basowej nic po za tym
GOT_SPL napisał/a:
Okey123 napisał/a:
wzmacniacz założyłem 1100 wat
grubo tylko w praktyce z 100w może jest
Nie wiem ile i szczerze to nie za bardzo mnie to obchodzi nie przykładam aż takiej uwagi do audio więc kupiłem najzwyczajniejszy wzmacniacz a wy się czepiacie jak by się bez tego nie dało jechać
Ostatnio zmieniony przez 2014-01-18, 16:26, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Leon 1M / A4 B7
Silnik: ASV / BPW
Imię: Paweł Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 1031 Skąd: Lecka
Wysłany: 2014-01-18, 17:01
hehepack, czepiasz sie
Te kółka które pokazaleś byłyby zaje***
Ostatnio zmieniony przez p_forni 2014-01-18, 17:01, w całości zmieniany 1 raz
Okey123 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-18, 17:03
p_forni napisał/a:
hehepack, czepiasz sie
Te kółka które pokazaleś byłyby zaje***
no gościu się uwziął trochę na to granie ale niech mu będzie
gówno do kół to podejrzewam że na Dynówce obejrzycie już autko na tych kołach
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-23, 23:55
Okey123 napisał/a:
Witam po długiej przerwie
Audi przeszło przez ten czas dużo dobrego mechanicznie jak i wizualnie.
Pierwsze od czego zacząłem to :
-Regeneracja Turbiny
-Nowy blow off
-zawieszenie -40
-Nowe tarcze i klocki przód
-Naprawa car audio i założenie wzmacniacza 1100W
-no i chyba najdroższy mój zakup to kompletny wydech z kawsówki :)
Strona gorąca turbiny nie była popękana ? Jesli tak to wymieniłeś na nową rozumie ? Chyba nie zostawili starej popekanej ? bo tak to mija sie to z celem troszeczke ;)
BLOW OFF do 1.8T ? Masz na mysli zawor recyrkulacyjny DV ? Blow off + 1.8t = porażka, 1.8t jest przystosowany do pracy z zaworem DV a nie BOV atmosferykiem.... oprocz syku , wieksze spalanie, zalewanie, falowanie obrotów itp. Ja nie polecam w każdym razie.
Teraz pomyśl nad programem.
IC już masz ? Wtryski seryjne ? Na takim setupie pod 260km można zrobić o ile turbo jest niepopękane i dobrze zregenerowane.
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-01-24, 13:02
Program powinien być już dawno zrobiony bo każdy dzień bez virusa to marnotrawstwo potencjału
Wszędzie się pisze, że 1.8T i BOV nie wróży nic dobrego a mimo to ludzie ten shit zakładają.. mam nadzieję, że masz zwykłą DV'ke
mati0430 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-24, 20:04
a ja jestem ciekaw dlaczego blow off do tego silnika się nie nadaje? może mi to ktoś wytłumaczy
Samochód: Golf GTI
Silnik: AGU
Imię: Mateusz Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 882 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-25, 16:26
HudY napisał/a:
Wszędzie się pisze, że 1.8T i BOV nie wróży nic dobrego a mimo to ludzie ten shit zakładają.. mam nadzieję, że masz zwykłą DV'ke
a to dlaczego?
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-29, 11:55
mati0430 napisał/a:
a ja jestem ciekaw dlaczego blow off do tego silnika się nie nadaje? może mi to ktoś wytłumaczy
oczywiście, wystarczy troszkę orientować się w temacie 1.8T
prosta sprawa - 1.8T zostało zaprojektowane do pracy z zaworem RECYRKULACYJNYM, gdzie powietrze zza turbiny przy odjęciu nogi z gazu ma sie cofać do dolotu przed przepływomierz.
Jesli zamontujesz Blow offa atmosferycznego - wyrzucone powietrze w atmosfere trafia nie przed przeplywomierz, nie do silnika, tylko do atmosfery - przepływomierz mierzy to i komputer myśli że silnik połknął powietrze - więc leje benzyne jak głupi i zalewa auto.
Żebyśmy nie wiadomo gówno robili , nie będzie to działać prawidłowo i auto będzie miało gorsze osiągi i spalanie niż przy współpracy z zaworem DV.
Efekt jest mocno odczuwalny w zdrowym aucie, jesli mamy zepsute , to różnicy nam to nie robi bo i tak nie jedzie czy to z dv czy to z bov-em.
To podstawa sterowania silnikiem 1.8T.
Natomiast jesli ktoś by chciał koniecznie blow offa w 1.8T to jest to do zrobienia. Ale potrzeba do tego specjalnego mapowania ecu i jeszcze kilku innych myków. Dostępne tylko dla aut powyżej 2001roku. w razie pytań pw.
Ostatnio zmieniony przez 2014-01-29, 12:00, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2014-01-29, 14:08
gregor09 napisał/a:
Żebyśmy nie wiadomo gówno robili , nie będzie to działać prawidłowo i auto będzie miało gorsze osiągi i spalanie niż przy współpracy z zaworem DV.
gregor09 napisał/a:
Natomiast jesli ktoś by chciał koniecznie blow offa w 1.8T to jest to do zrobienia. Ale potrzeba do tego specjalnego mapowania ecu i jeszcze kilku innych myków. Dostępne tylko dla aut powyżej 2001roku. w razie pytań pw.
To w końcu da się to zamontować prawidłowo czy nie bo sam raz piszesz tak a raz tak
Osobiście testowałem blow offa w 1.8T, prawda jest taka; starsze 1.8T np. AGU na prostszych sterownikach tolerują go i zazwyczaj auto jeździ normalnie, nic się nie dzieje. Natomiast młodsze 1.8T jak np moja Ibiza z silnikiem AYP na 2sondach za nic nie chce jeździć na blow offie. Fakt ładnie sapie ale auto często gaśnie, więc wróciłem do DV. Gdyby ktoś koniecznie chciał montować zawór upustowy do młodszych 1.8T to zostaje tylko zawór hybrydowy, czyli część powietrza uchodzi od atmosfery a część do dolotu.
Ostatnio zmieniony przez Jędrek 2014-01-29, 17:05, w całości zmieniany 1 raz
mati0430 [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-29, 17:30
Ja znam chyba 5 osób które mają blow off-a w 1.8 turbo i nikt się nie skarży na brak mocy,zalewanie czy falowanie obrotów
Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 576 Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-01-30, 01:44
a wychodziło jakieś aut z Fabrycznym zaworem upustowym ATMOSFERYCZNYM? Nie ... Czyli wszystkie są przystosowane do DVki... Blow off to mod a mod trzeba odpowiednio spasować a nie pseudo Blow offy za 50 zł ze świstkiem gwizdkiem i lampeczkami...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum