Myślę że na białym było by widać super efekt jak by był troszke zapuszczony/zabrudzony...
Dokładnie, autko praktycznie prosto z salonu nawet nie robiłem zdjęć 50/50 mimo wszystko po zabiegu wyglądało dużo lepiej no i jest dobrze zabezpieczone.
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-01-26, 20:33, w całości zmieniany 2 razy
Honda Accord 2009r - autko z dość zadbanym lakierem, właściciel wie jak dbać więc nie było tragedii, jedynie klapa bagażnika wymagała nieco większej uwagi ;) na pozostałych elementach wystarczyła 2-etapowa korekta.
Honda Accord 2009r - autko z dość zadbanym lakierem, właściciel wie jak dbać więc nie było tragedii, jedynie klapa bagażnika wymagała nieco większej uwagi ;) na pozostałych elementach wystarczyła 2-etapowa korekta.
Kolejne białe auto, ostatnio często takie do mnie zaglądają
Tym razem Koreańczyk Hyundai i40 niedawno odebrany z salonu, auto z przebiegiem ~5tyś km, celem było głownie dokładne oczyszczenie oraz zabezpieczenie lakieru powłoką ochronną Q2 Mohs czyli ceramiką firmy Gyeon, dodatkowo maska wymagała większej korekty, ktoś w salonie Hyundai musiał się nad nią znęcać no i słupki "piano black" standardowo wymagały odświeżenia.
Procesy wykonane na aucie:
- mycie wstępne pianą aktywną,
- mycie właściwe,
- usuwanie zanieczyszczeń drogowych, smoły/żywicy, zanieczyszczeń metalicznych,
- glinkowanie,
- oczyszczanie felg od strony zew,
- nałożenie dressingu na elementy zew. auta
- korekta maski oraz słupków drzwi,
- aplikacja powłoki ochronnej GYEON Q2 Mohs
Klient stwierdził że auto wyglądało dużo lepiej niż w dniu odbioru w salonie
Fotki:
Mało fotek wrzucam, ale niedługo to nadrobię obiecuje
Wiecej zdjęć jak zwykle w galerii - https://plus.google.com/photos/105085247852508738103/albums
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-04-19, 17:35, w całości zmieniany 4 razy
Lexus GS450h - generalnie problem z klapą bagażnika, spadło na nią trochę cementu i niestety właściciel próbował to usunąć ostrą szczotką gówno zaowocowało tym gówno widać na zdjęciach, całe szczęście po zabiegu nie zostało ani śladu.
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-04-13, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki Panowie :) mam nadzieję że będzie tylko lepiej
Wszystkich zwolenników i entuzjastów wosków naturalnych i nie tylko zapraszam na aplikację, jest w czym wybierać
Ostatnio do kolekcji Zymoli dołączył Swissvax Shield, jeden z najbardziej trwałych wosków na rynku.
Oczywiście woski nie zapewniają takiej ochrony i trwałości jak powłoka ceramiczna czy kwarcowa, ale dają świetne efekty wizualne no i mają to coś w sobie poza tym zawsze można je dodatkowo aplikować na powłoki ochronne.
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-04-19, 19:05, w całości zmieniany 2 razy
BMW trafiło do mnie w celu usunięcia tego gówno możliwe w ciągu 3 dni pracy, auto było w dość dobrym stanie ale jak wiadomo twardy lakier BMW jest dość wymagający . Efekt końcowy zadowalający, poddało się większość zarysowań, zostały jedynie grubsze pojedyncze rysy. Przy okazji udało się usunąć w 90% otarcie na zderzaku tylnym, które przytrafiło się kilka dni przed przyjazdem do mnie.
Kolejne auto niedawno odebrane z salonu i jak się okazało po wstępnej inspekcji lakieru standardowo potrzebowało lekkiej korekty . Lakier zabezpieczony flagowym produktem koreańskiej firmy GYEON czyli powłoką ceramiczną Q2 MOHS. Oprócz tego na elementy gumowe oraz plastikowe wpadł pakiet dressingów, wnętrze oraz komora silnika zostały lekko odświeżone.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2014-05-18, 21:00
KeepeR napisał/a:
Kolejne auto niedawno odebrane z salonu i jak się okazało po wstępnej inspekcji lakieru standardowo potrzebowało lekkiej korekty
nie kumam to dlaczego właściciel nie poszedł i nie kazał na zasadzie rękojmi dać sobie nowego samochodu skoro cokolwiek było nie tak z lakierem ? przecież takie rzeczy się załatwia max 2 tygodnie
bracus, dla 98% normalny ludzi ten lakier byłby w idealnym stanie, generalnie defekty były bardzo małe, średnia ilość delikatnych rysek, kilka nieco większych.
Kładąc powłokę mam obowiązek zrobić inspekcję, ocenić stan lakieru i zastosować odpowiednią korektę, powierzchnia musi być jak najbardziej zbliżona do ideału bo inaczej jest to trochę bez sensu, czasami nawet nie chodzi o ryski a o wygładzenie lakieru lub usunięcie hologramów spowodowanych nieodpowiednim myciem lub wycieraniem a o takie bardzo łatwo szczególnie na czarnych lakierach
Salon może zarzucić że auto po odbiorze było nieodpowiednio myte czy coś w tym stylu i pewnie nic nie zrobisz.
Jeśli już to przy odbiorze auta można zabrać ze sobą odpowiednią latarkę do inspekcji lakieru i na miejscu zbadać sprawę.
Niestety w salonach mają średnią wiedzę na temat odpowiedniego mycia i dbania o lakier
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-05-18, 21:51, w całości zmieniany 2 razy
marianRBR [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-22, 11:09
Witam.Takie pytanie do Kolegi,czy jest Pan w stanie usunąć rysy zrobione przez psa,przez rysy przebija podkład.Samochód to Skoda Octavia,kolor srebny metalik,lakier orginalny,fabryczny.Pozdrawiam
Tym razem nieco starsze autko , które jak się okazało po dokładnej dekontaminacji lakieru i szczegółowej inspekcji lampą HQI było w dość kiepskim stanie. Lakier wymagał pełnej wieloetapowej korekty wraz z niejednokrotnym użyciem futra i całej masy padów od cuttinga po finish. Efekt końcowy korekty bardzo zadowalający, zostały tylko grubsze miejscowe defekty.
Lakier zabezpieczony powłoką ceramiczną GYEON Q2 MOHS + Q2 Cure. Efekt koncowy w pełnym słońcu zrobił baardzo duże wrażenie.
Oprócz tego auto dostało pakiet wnętrza czyli: czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, pranie tapicerki materiałowej, czyszczenie i odżywienie elementów plastikowych, szybki, detale itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum