gdyby jeszcze tak trochę schować oponę z przodu w nadkole...byłoby lepiej, ladniej by to wyglądało. nie urobi tam żeby tak zrobić? no i tył fakt że też trochę ruszyć trzeba w dół.
Kółko ogólnie fajne, coraz rzadziej spotykane...jakoś wcześniej było więcej ich widać.
Po dwóch dniach jazdy bez trzymanki w kanale ogarnąłem w końcu temat z tulejami...
Do wymiany były tuleje metalowo gumowe w belce. Zakupione poliuretany czerwone (dzięki LUKI za radę ). Wszystko pięknie się zapowiada że wjadę na kanał, 2 godzinki i będzie z głowy .
Okazało się że do odkręcenia belki z lewej strony trzeba zdjąć korektor siły hamowania.
I tu zaczęły się schody. Korektor jest aluminiowy a śruby przechodzące przez niego po prostu zapiekły się... Po sytym waleniu młotami wszelkiego kalibru podjąłem decyzje że nic z tego nie będzie...
No i stary 20 letni korektor został brutalnie zgwałcony szlifierką kątową .
Golfowi wyszło to na dobre bo stary po prostu tylko tam był... Zapieczone regulatory... Nie działało nic...
Na drugi dzień z rana pojechałem po nowy. gówno się okazało? Że posiadam ten najdroższy... 273zł poszłooo w pole...
Ale później szybka akcja i składanie .
Do południa auto złożone z korektorem i poliureatanami
Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2014-06-03, 11:17
irocket, racja i lepsze! to nie 1 raz tak zrobili, mam kilka numerów i podobnie - a to zdjęcia wnętrza nie do tego samochodu, albo zdjęcia silników pomylone z nadwoziami.
Jakieś c*py tam pracują po znajomości - nie mające pojęcia o tym czym się zajmują.
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2014-06-04, 10:03, w całości zmieniany 1 raz
Gratulacje artykułu!
Fajnie sie czyta zawsze o znajomym aucie :)
gówno do błędów to norma, u mnie też w każdym atrykule cos sknocili więc sie nie przejmuj ;)
Dziękuję za gratulację.
Artykuł w "VW Trends" jest dla mnie największym z wyobrażanych przeze mnie sukcesów. Jest zwieńczeniem mojej pracy przy Golfie. Nie przeszkadza mi to że zdjęcia Młodego są przy moim opisie i na odwrót - nawet mi się to podoba
Ale jak wiadomo u nas pasjonatów i VWmaniaków artykuł jest tylko "przechodniem" napotkanym w życiu. A życie leci dalej i mody również .
Została zamówiona rozpórka do przodu "Benson" do 2.0 16v ABF (prawdopodobnie tylko taka siada do silnika ABA, bo ma przepustnicę praktycznie w tym samym miejscu gówno ABF). Zwykła rozpórka łapała by o przepustnicę.
Następnie na warsztat idzie rozrząd oraz olej. Do tego łożyska na tył.
A za tydzień Golf do oglądnięcia na zlocie DynóVWka 2014
Pozdrawiam i do zobczenia
P.S.
Ciągle chodzi mi po głowie klatka. Ale nie wiem jak by wyglądała w wersji 5D z zachowaniem uźytkowności tylnej kanapy dla pasażerów.
W dniu dzisiejszym poleciało kilka modów. Dosyć zacnych .
Rozwiert przepustnicy, modyfikacja puszki filtra powietrza + przeróbka Airhorna i doprowadzenie zimnego powietrza z wlotu obok kierunkowskazu. Do tego wyrzuciłem siatkę z przepływki (brak zawirowań w dolocie plus większy przepływ)
Dało to nieoczekiwane przeze mnie efekty (autentycznie nie myślałem że aż taka różnica będzie). Brak "dołków" w mocy podczas przyspieszania, mocny dół i kosmiczny dźwięk z puszki filtra.
Do ogarnięcia został dolot. Wywalona będzie ori bufrowana gumowa rura. A zastąpi ją aluminiowy dolot o średnicy 70mm z polerowanym wnętrzem.
Prawdopodobnie ogarnę to w tym miesiącu .
Nekste roboten będzie wydech . Myślę o kolektorze z kwasiaka i do tego 2,25cala rura w tunelu, brak środkowego tłumika (patelni) który będzie zastąpiony również 2.25cala plus końcowy tłumik ten gówno mam czyli ori z ABFa .
Samochód: w garażu
Silnik: w szopie
Imię: Sławek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 674 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-11-05, 23:11
Przy kolektorze sportowy typu 4-2-1 czy 4-1 bez 3 tlumików sie nie obedzie. Ja u stopy musze z powrotem wrocić na 3 tlumiki bo auto alarmy wlącza po osiedlach. Na seryjnych kolektorach tego nie ma.
W dniu dzisiejszym zabrałem się za podłokietnik .
Jego pochodzenie to Audi 80 B3 USA. Pasuje w stelaż fotela (jest fabryczny otwór). Jako że w tym samochodzie NIGDY nie zagoszczą fotele z wersji GTI ani jakies tam skóry więc podłokietnik zostanie obszyty tapicerką Pink Floyd. Będzie to prawdopodobnie jedyny taki podłokietnik na świecie
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2014-11-12, 13:46, w całości zmieniany 1 raz
Podłokietnik już na miejscu . Cieszy fakt że jest to jedyny na świecie podłokietnik Pink Floyda . I to zamontowany tak jak powinien na oparciu fotela a nie na tunelu .
Wpadł również czujnik niezapiętych pasów kierowcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum