Samochód: vario
Silnik: kle kle
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1377 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-06-16, 10:14
mało kto ma rabaty w ASO piękne auto, nakład pracy i środków porażający. Szkoda, że tak słabo Cię ocenili w TOP10. Powinieneś się znaleźć w pierwszej trójce.
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2014-06-16, 12:26
jacq napisał/a:
Szkoda, że tak słabo Cię ocenili w TOP10. Powinieneś się znaleźć w pierwszej trójce.
JACQ w dzisiejszych czasach lepiej kupić audi za 30-40k , wsadzic kólko i powietrze i wygrywasz takie konkursy, mało kto patrzy na włożony czas i przede wszystkim serce do projektu .
Jak dla mnie, namber łan w/w zlotu , konkursu, i całego weekendu :P :)
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2014-06-16, 13:32
LyszyK napisał/a:
Chyle czoło gdy obejrzałem na żywo Piękne auto.
a dziękować
jacq napisał/a:
mało kto ma rabaty w ASO piękne auto, nakład pracy i środków porażający. Szkoda, że tak słabo Cię ocenili w TOP10. Powinieneś się znaleźć w pierwszej trójce.
Danielloo napisał/a:
JACQ w dzisiejszych czasach lepiej kupić audi za 30-40k , wsadzic kólko i powietrze i wygrywasz takie konkursy, mało kto patrzy na włożony czas i przede wszystkim serce do projektu .
Jak dla mnie, namber łan w/w zlotu , konkursu, i całego weekendu :P :)
panowie dajcie spokój, nie po to robię to auto żeby było ciśnienie na jakieś tam trofea...
ja to cieszę się najbardziej z tego, że w końcu mogłem się gdzieś przewieść correm, i to jest dla mnie największą nagrodą za cały trud, czas oraz hajs poświęcony temu projektowi (żeby jeszcze tylko drogi wszędzie wyglądały tak jak w Rz, to już by było całkowite szczęście )
aczkolwiek dziękuję wszystkim za oddane głosy, i za 5 miejsce w top 10
Bardzo ładne to Corrado, fajnie wszystko dopieszczone :) szkoda tylko że mat ;)
Chciałem z Toba pogadac ale nie wiedziałem jak wygladasz a do auta podchodziłem z 3 razy :)
Samochód: vario
Silnik: kle kle
Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1377 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-06-16, 14:11
Qbuncio napisał/a:
ja to cieszę się najbardziej z tego, że w końcu mogłem się gdzieś przewieść correm, i to jest dla mnie największą nagrodą za cały trud, czas oraz hajs poświęcony temu projektowi
w sumie miałem na myśli właśnie to, że wyższe trofeum byłoby tą wisienką na torcie Twojego trudu, czasu i pieniędzy.
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2014-06-16, 15:31
Cytat:
Chciałem z Toba pogadac ale nie wiedziałem jak wygladasz a do auta podchodziłem z 3 razy :)
no cóż, ja nie taki sławny jak Ty a na poważnie to teraz już wiesz jak wyglądam
a jak ktoś podchodzi zadaje mi pytania związane z corado, to zawsze staram się porozmawiać...
LyszyK napisał/a:
Trzeba było zasalutować dwoma palcami przy corrado i Kubuś by się pojawił
naprawdę autentyczna sytuacja!
erbete napisał/a:
Jakby to tylko nie był czarny mat, bo tak poza tym jest mega.
jakby to tylko był czarny połysk, to byłoby to corrado jakich wiele... na które nikt nie zwracałby większej uwagi, a że jest matowe, to mieliśmy w trakcie zlotu niezłą polewkę bo niekiedy ktoś... albo robił dziubek i samojebke , to znowu pozował prężąc się gówno niemiara do obiektywu swojej partnerki i takie tam
Cytat:
w sumie miałem na myśli właśnie to, że wyższe trofeum byłoby tą wisienką na torcie Twojego trudu, czasu i pieniędzy.
chciałbym zaznaczyć że to nie koniec tego projektu, obiecuje że będzie jeszcze lepszy, to więc i może kiedyś tam jakaś wisienka się trafi, a na razie piąte miejsce wystarczy żebym nie obrósł w piórka haha
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2014-06-18, 10:46
do projektu wróciły wszystkie foty z imageshack, dzięki Carlito brothers!!!
teraz pytanie na jaki serwer to powrzucać żeby nie trzeba było opłacać daniny i żeby za chwilę nie powyrzucali mi zdjęć, na razie przerzuciłem się na photobucket... macie coś sprawdzonego?
a jak znajdę trochę więcej czasu powrzucam jakieś fajne foty parcha z DynóVWki
(chyba że ktoś ma jakieś ciekawe, to proszę wrzucać)
Ostatnio zmieniony przez Qbuncio 2014-06-18, 10:50, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2014-06-18, 11:42
Kubuś, picasa daje radę Mam fajny program, który robi Ci od razu linki do miniatur na forum, które po kliknięciu prowadzą do fotki. Jakby gówno dawaj znać
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2014-07-25, 19:33
po krótkiej chwili odpoczynku od corra, w wolnych chwilach konsekwentnie usuwam pozostałe druty i niedoróbki które gdzieś tam mnie lekko gnębiły i nie dawały spokoju...
ponieważ gówno poniektórzy naśmiewali się z mojej instalacji w tylnej klapie (np. niekontrolowane mruganie i świecenie przeciwmgielnych) oraz z tego że praktycznie gówno wyjazd musiałem odpinać wtyczki z tylnych lamp , to postanowiłem raz na zawsze zrobić z tym porządek!
wraz z porządkami odbył się mały tuning, bo przerobiłem od razu oświetlenie tak by mieć podwójne postojówki i podwójne stopy, dodatkowo stosując diody prostownicze by nie stracić wymaganych w przepisach przeciwmgielnych
w sumie to kiedyś już miałem zastosowane to rozwiązanie, ale "fachowiec" który to robił nieco zmaścił sprawę, mocno wiało też drutem i trytytką, no i po pewnym czasie zaczęła się dyskoteka...
o taki syf z elektryką był w klapie:
tym razem postanowiłem podejść do sprawy kompleksowo i wyrzuciłem wszystkie stare dorabiane przewody o wszystkich kolorach tęczy, zastępując je nowymi w kolorach takich jak mają być seryjne do poszczególnych sekcji oświetlenia, tak by było profi, no i żeby kiedyś w razie jakiejś awarii nikt nie szukał godzinami gówno to różowo-purpurowy kabelek i gdzie on sobie leci...
zmieniłem też diody prostownicze na nowe, mocniejsze - 10A (dałem mocniejsze ponieważ jedna z poprzednich - 5A już padła, i działy się różne ciekawe cyrki), wszelkie łączenia zostały porządnie zalutowane i zabezpieczone termokurczami
oczywiście wszystkie stare odklejające się izolacje poszły out, a wiązki zostały na nowo owinięte materiałową taśmą Tesa, każda niepotrzebna trytytka wylądowała w koszu, wymieniłem też na nowe popękane i połamane seryjne klipsy trzymające wiązkę w klapie
w trakcie prac porządkowych:
tutaj już ogarnięte:
dziękuję Oskarowi za pomysł z oprawą żarówki dwuwłóknowej od poloneza
teraz w razie przepalenia żarówki można ją sobie normalnie po prostu wykręcić i wymienić bez żadnych kombinacji czy używania lutownicy jak było to w poprzednim rozwiązaniu
tutaj przerobiony na gotowo już wkład:
jak widać wyżej zmieniłem też tradycyjne żarówki od świateł cofania na LED-owe odpowiedniki (świeci nieco słabiej ale za to barwa jest fajna)
w planach mam jeszcze kiedyś wyrzucenie wszystkich standardowych żarówek z tylnych lamp i zamiana na LED-y w odpowiednich kolorach
kolejną rzeczą która mnie wkurzała był nieszczelny wydech...
w tym celu odbyły się małe zakupy:
i jeszcze doszła izolacja praktycznie całego układu:
teraz dźwięk wydechu jest znacznie czystszy
następna sprawa w kolejce, to wymiana napinacza paska na nówkę sztukę, bo trochę hałasuje zakłócając tym samym kulturę pracy VRa
przez kolejną już nieszczelność i delikatny wyciek oleju konieczny będzie także kolejny demontaż plastikowej pokrywy zaworów, i jej profilaktyczna wymiana, a także zupełna przebudowa odmy z montażem OTC wraz z separatorem i zaworkiem podciśnieniowym...
z ciekawostek to do mej małej kolekcji oświetlenia doszły takie fanty:
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2014-07-26, 21:43
ja tylko po prostu lubię jak wszystko ma ręce i nogi...
niestety dość często w świetnych projektach z lśniącymi lakierami, pięknymi kołami oraz glebą niby z zewnątrz wszystko pięknie ładnie, ale gdyby przyjrzeć się lepiej to drut pogania drutem...
u mnie ma być wszystko na tip top!
Ostatnio zmieniony przez Qbuncio 2014-07-26, 21:44, w całości zmieniany 2 razy
ja tylko po prostu lubię jak wszystko ma ręce i nogi...
niestety dość często w świetnych projektach z lśniącymi lakierami, pięknymi kołami oraz glebą niby z zewnątrz wszystko pięknie ładnie, ale gdyby przyjrzeć się lepiej to drut pogania drutem...
u mnie ma być wszystko na tip top!
I tym się charakteryzuje prawdziwy projekt, od sezonowego samochodu. Szacun.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum