Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol Pomógł: 15 razy Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-07-20, 20:29
Niemniej jednak to diesel, jego przewaga nad benzyniakami wychodzi właśnie w trasie. 200k nawet w 3 lata, to jest nic. Ostatnio czytałem o Touranie z marca 2013, 315k przebiegu. A Polakom wydaje się, że 250 000 w 15 letnim aucie, to dużo
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-07-23, 21:40
Witam.
Kolejne graty z półeczki jutro trafią pod maskę groba:wink:
- pompa 11mm
- wałek 38E
- nowy rozrząd jak i uszczelniacze
- łapa pompy po roztoczeniu
- nowe popychacze
Autko jutro rano jedzie na hamownie na dotychczasowych gratach.Po zmianie wałka i pompy ponownie zostanie zmierzona moc.Korekty softu na razie nie przewiduje.Soft dopiero końcem roku po założeniu GTB2260 i zrobieniu nowego downpipe.Niestety brakło mi czasu żeby ogarnąć autko na zero:kwasny:
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-07-29, 01:34
Witam.
Autko dostało wałeczek SDI jak i ori pompę 11mm
Oto wynik na wcześniejszym wałku i pompie(już było widać że coś nie tak,o tym za chwile )
Kilka fotek z montażu pompy i wałka
Nie chciałem ciąć ori wiązki silnika jak i pompy.Zrobiłem sobie przejściówkę kości 8pin + 3pin na 10 pin.
Następnie autko zostało odpalone i ustawiony kąt wtrysku.Zaraz po tym udałem się ponownie na hamownie i nowe "wzmocnione" sprzęgło odmówiło posłuszeństwa Od wczoraj mam nową wizję na docisk i osobiście próbuje go przerobić.Oczywiście z pomocą zaprzyjaźnionego tokarza,fotki niedługo zamieszczę.
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-07-30, 09:56
irocket napisał/a:
Za słabe
Dokładnie ,a tak poważnie to komplet z 1Z (228mm) ze wzmocnionym dociskiem 15% i tarczą organiczną z domieszką kevlaru.Wykonawca sprzęgła jednym słowem coś zje..... ,nie podołało około 400nm .Docelowo ma być ich sporo więcej,więc walka ze sprzęgłem nadal trwa.
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-30, 11:27
nie lepiej było kupić np G60 albo od VR6?? 1Z to średnie sprzęgło. gówno do tego gówno mówi Sebuś prawdy jest. 400NM to granica wytrzymałości AFN`a.
Poszukaj tematu Fiodora na Racing Forum ile z 90`tki ALH wyciągnął
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-07-30, 11:29
sebus_777 napisał/a:
Wodz napisał/a:
Docelowo ma być ich sporo więcej
Docelowo dół AFN-a to sporo więcej NM nie wytrzyma Jak nie zmienisz dołu i kilku innych rzeczy to możesz zacząć spokojnie jeździć w kasku
Bez obawy u mnie silnik wzdłużnie korby będą latać na boki Docelowo ma być 450nm i chwilę może pojeździ.Bardzo dobrze o tym wiem że to granic wytrzymałości seryjnego dołu AFN. Obecne turbo też miało już przy strojeniu wybuchnąć na tym doładowaniu,a jeszcze mu dołożyliśmy.Nie ukrywam że ten silnik jest skazany na śmierć,ale jestem zdania tak jak mój tuner "albo grubo albo wcale" Czas pokaże ile mój AFN zniesie po przebiegu blisko 520tys
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-08-14, 00:12
Witam.
Kilka fotek z przygotowania docisku sprzęgła,tym razem wziąłem się za to osobiście.Pedał zapewne będzie teraz twardy i siłownik będzie wysilony,ale rekompensatą mam nadzieję będzie nie ślizgające się sprzęgło
Docisk w przygotowaniu i nowe nity.
Gotowy docisk.
Tarcza sprzęgła zostaje organiczna z domieszką kevlaru.
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-12-22, 10:32
artur_91.1991 napisał/a:
Mase samochodu jaką masz?
Na kołach 19" było 1480kg,teraz na 20" 1500kg z groszem Jak włożę docelowe wnętrze to ponownie zważę,bo autu sporo przybędzie na wadze.
W końcu sprzęgło działa jak powinno,przynajmniej na razie;) W najbliższych dniach przewidziana korekta softu,bo obecnie za autem czarno że świata nie widać.Jeszcze w tym tygodniu wleci do auta nowe,inne wnętrze.
A tu mały filmik z testów już "ułożonego" sprzęgła.
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-12-23, 21:39
Witam.
Autko dzisiaj odwiedziło mojego tunera i sofcik poprawiony.Na obecnym turbo więcej nie da rady ugrać ale dobra nowina że układ paliwowy ma jeszcze spory zapas
Do autka wpadło również sporo dodatkowych kg ,nowe wnętrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum