Długo nic się nie działo z autem i coś prędzej czy później stać się musiało
Na zakończenie tego sezonu turbo w kurce musiało powiedzieć dowidzenia... Nie wiem jakim cudem ale ugieło łopatki strony ssącej :/ Nie mam pojęcia czy coś wpadło bo sprawdziliśmy układ i pustki...
Decyzja szybka montujemy ciut wieksze z s3 a dokładniej K04-023. Zakupiłem cały zestaw na swap w dość dobrym stanie (niepopękana).
Do tego został zrobiony nowy DP3" z przejściem na 2,5" i połączone z resztą przelotu.
Dolot też się zmienił i został zamontowany sztywny TIP 3" pod puszkę z s3.
Do tego trzeba było wrzucić nową pompe paliwa VDO z s3 żeby napędziła to wszystko.
Auto ostatnio też dostało nowe sprzęgło a mianowicie : jednomas z g60 + kompletne sprzęgło g60 z nowym okucie z dodatkiem kevlaru.
Strojenie całości umówione jest na 26 października, a gówno z tego wyjdzie to się okaże Jestem dobrej myśli że jakieś przyrosty będą
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-10-17, 07:56
c0nn3ct napisał/a:
Nie wiem jakim cudem ale ugieło łopatki strony ssącej :/ Nie mam pojęcia czy coś wpadło bo sprawdziliśmy układ i pustki...
gówno siedzi zamiast fabrycznego DV? Za mocne blow'y lub wpuszczenie zbyt dużej ilości powietrza przed turbo powoduje taki właśnie efekt.. Decyzja o zmianie turbo dobra, lecz przy takim zapleczu sprzętowym pokusiłbym się już o coś konkretniejszego.
Wtryski 380 siedzą narazie ;)
Luken1717, była zamonotwana zasrana metalowa dvka i podczas jej obecności się to stało... Wykręciłem to badziewie i dosłownie je*nąłem tym o ściane... A czy pokusiłbym się o coś grubszego to nie wiem z racji tego że to dalej będzie ośka i jazda przy mocach 300+ robi sie to raczej mało znośne bo cieżko to przekazać orzy cywilnej gumie :)
Pełny setup 1.8t AUQ:
Turbo k04-023
Wtryski 380cc BAM
DP 3" > 2,5" przelot na 1 tłumiku przelotowym Magnaflow
TIP 3" kwas. Przepływka 3" z obudową z s3.
Fmic 550x230 na rurach 60mm
Pompa s3 nowa VDO
Wyrzucone SAI, n249, n112, EVAP i 2 sonda. Wszystko będzio wyłączone w sofcie.
Ostatnio zmieniony przez c0nn3ct 2015-10-18, 10:07, w całości zmieniany 2 razy
Mały up.
Auto zamilkło w lutym na amen korba pokazała kolano i motor wyzionął ducha, gówno ciekawe głowica cała że auto zostaje ze mną na dłuższa chwile szybka decyzja nowy supek z kutą korbą i kapkę odprężpny
Na ta chwile motor się składa, głowica przechodzi obróbkę, a w środek tak jak już wspomniałem wpadają kute korbowody JRspec z panewkami ACL.
Wszystkie potrzebne rzeczy do wrzucenia motoru już czekają m.in wszystkie nowe uszczelki turbo, oleje (na odpał Millers Trident 5w40, docelowo Amsoil ECF 5w40 Full Saps.) i filtry Knechta.
Turbo przeglądnięte ma posłużyć jeszcze rok potem zobaczymy gówno życie pokaże
Na sezon wpada gwint KW V2 Inox i dystanse przód 10mm i tył 14mm ( ori felga 17" spider pozwala na wykonanie takich dystansów z centrowaniem )
W miedzy czasie jak auto stało przednie drzwi zostały wygłuszone matami STP Silver a głośniki osadzone na MDF.
DP 3" zaraz na zejściu zostało owinięte taśmą bazaltową że ciut zredukować temperature pod maską.
Do wymiany w następnej kolejności jest magiel, ale to już jak się z wszystkim uporam
Ostatnio zmieniony przez c0nn3ct 2016-03-20, 08:24, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2016-03-20, 09:58
moc jak moc, ale moment to pewnie powyżej 400NM.
Przygotowuję się do zakupu 1.8t, i czytając masę wypowiedzi, korby kończą żywot w granicach 360-440NM. Zaznaczam, z tego gówno wypowiadają się użytkownicy. Wiadoma rzecz że wszystko też leży w nodze kierowcy
Kolega dobrze leci z tematem, ciekawie się robi. ;)
Tylko jak byś fotorelacje robił jakieś to by się lepiej czytało ;]
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t APP
Imię: Marek Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 132 Skąd: RSR
Wysłany: 2016-03-20, 10:40
te silniki mozna krecic z moca nawet pod 280km i sa przypadki ze wiecej ale z momentem to jak kolega wyzej granica to ok 360nm ale wszystko zalezy od kierowcy jezeli ktos jezdzi delikatnie to wytrzymuje ale z drugiej strony po gówno komu wykrecic auto i jezdzic spokojnie?
Samochód: Leon Top Sport
Silnik: 1.8 Turbo
Imię: Radosław
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 72 Skąd: Rzeszów/Lipiny D
Wysłany: 2016-03-20, 11:51
430NM Digitun złożył auq i jeździło ponad 30 kkm dopóki nie wpadł kolejny stage...
Tu nie chodzi o to jak kto jeździ czy delikatnie czy nie hehe bo po gówno robić 360NM + i jeździć jak emeryt ? :/ Główną role to odgrywa tutaj tuner który stroi auto i jak on ten moment poprowadzi plus stan techniczy osprzętu. Silnik to można zarżnąć przy 300NM jak ktoś źle napisze program
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-20, 12:29
radzio93 napisał/a:
Tu nie chodzi o to jak kto jeździ czy delikatnie czy nie hehe bo po gówno robić 360NM + i jeździć jak emeryt ? :/ Główną role to odgrywa tutaj tuner który stroi auto i jak on ten moment poprowadzi plus stan techniczy osprzętu. Silnik to można zarżnąć przy 300NM jak ktoś źle napisze program
Zgadzam się w 100% z kolegi wypowiedzią.Hehe u mnie już ponad 20kkm i korby mają się dobrze,a wcale nie mają lekko
Też jestem ciekaw jaką mocą dysponował poprzedni piec.Jaki plan mocowy na obecnie składanym piecu?
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t APP
Imię: Marek Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2012 Posty: 132 Skąd: RSR
Wysłany: 2016-03-20, 13:35
radzio93, racja ze od tunera zalezy wszystko czy rozlozy moment w calym zakresie czy bedzie nagle pier*olniecie i nagly spadek wtedy korby maja najwieksze obciarzenie
Nie było autko zmierzone soft byl dość mocny ale nie na tyle by szlag je trafił. Stare dinozaury te motory i tyle kute wlatują bo nie mówie koniec temu setupowi a autko ma na chwile ze mną zostać fotki jakieś sie pojawią jak znajdzie chwilke czasu
kleryk, jeszcze nie widzialem o1 rs oprócz swojej w mielcu może jakiś fake
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-03-21, 14:57
c0nn3ct, jeździ podobna z moich okolic, fake z silnikiem 1.6. Dużo momentu na dole i przez to pewnie korba wybrała wolność. Widziałem kiedyś temat na a4, b6 z 300km+/~360Nm i korby zostały seryjne więc kwestia pewnie nie przekraczać 300nm poniżej 3k rpm.
Auto śmiga i ma się dobrze :) kilka fotek:
Komora wygląda teraz tak:
Do zmiany został bandaż dolotu na czarny
Doszła dokładka z cupry i gwint KW V2 Inox:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum