Panowie Turbo nowe zawór N75 i dv tez , z tego gówno sie orientuje to seria 150KM tak ma ze 2-3 nie jedzie tak jak od 3 , a mi chodzi czy da się jakoś to zlikwidować ta dziurę
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-06-29, 22:55
Logi przepływki by się przydały, załóżmy że dolot szczelny, jakby to nie był AEB to można było by podglądnąć na vcdsie jak turbo wstaje(tak to tylko zegar) bo to że "nowe" to nic nie znaczy. Turbinę Ty wyciągałeś czy Ci sprzedawca tak powiedział? Mułowatość to znaczy gówno? Późna reakcja na pedał gazu czy ciśnie dopiero jak przekroczysz 3krpm. Linka szybciej zareaguje niż elektroniczna przepustnica no ale różnice są znikome. Czy seria nie jedzie między 2-3tyś? Stwierdzenie względne, na pewno po 3tyś jedzie lepiej ale u mnie czuć że jedzie przed tą wartością.
Ostatnio zmieniony przez Ziomek 2016-06-29, 22:57, w całości zmieniany 1 raz
Jedzie dopiero od 3 tyś , turbo samemu wyciągałem , logi były robione i jest wszystko wporzadku , a czy jest sens zakładania większych wtrysków do mocy około 200KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum