Dodatkowo sprawdziłem błędy i znalazło: 17552 - MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, PRZERWA/ZWARCIE NA MASE, 17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania, 17571 błąd czujnika temperatury paliwa. Po skasowaniu błędów turbo na pierwszych biegach wstawało prawidłowo ale nie na długo, po kilku testach problem ten sam, a błędów już nie wykryło.
Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś podpowiedział gdzie może tkwić problem.
Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 357 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-10-04, 20:36
kotkunspbcrew napisał/a:
17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania
Ten błąd odpowiada za niedoładowanie turbo sprężarki. W logach również to widać. Jest kilka opcji:
1) nieszczelny wężyk idący od zaworu N75 do gruszki turbosprężarki. Warto wymienić wszystkie na nowe, koszt do 100zł za wężyki.
2) nieszczelna gruszka turbosprężarki
3) uszkodzony zaworek N75
4) Pompa podciśnienia już jest słaba.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-10-11, 17:20
kornat, patrzyłeś na logi? Popatrz na ostatni. Do 2,5k obr/min jest niedoładowanie a później już przeładowanie. Dziwne jest jeszcze "wysterowanie" N75, bo przy zaciętych kierownicach przeważnie jest ok 94% a tutaj nie więcej jak 64%.
Z braku czasu i wiedzy auto trafiło do mechanika. Została wymieniona gruszka, uszczelnienie na pompie podciśnienia oraz jeden popękany przewód. Teraz auto hula jak należy Dzięki za zainteresowanie tematem oraz podpowiedzi!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum